IVF UMCG Groningen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duurtlang, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Spannend!! wel prettig dat ze maandag bellen.. ik duim voor je!! dat word dus rustig aan op koningsdag ;)
    Helaas doen ze dan geen hsg etc ( op feestdagen) :(
    Maar idd als er bevruchting is dan moet dat wel ;)
    ik wist ook niet dat ze punctie deden in het weekend.
    Doen ze dat allemaal boven bij de voortplantingstechniek of op andere afdeling?
    Gezien ze telefonisch aleen bereikbaar zijn op werkdagen van 9-12 uur

2. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Doen ze gewoon boven, poortweg 12 l2. Er was ook niemand achter de balie en niemand in de wachtkamer. Dat was bij de echo's wel anders! Sreeds hartstikke druk. Wat is dat hsg eigenlijk? Groetjes

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Oke dus wel op zelfde afdeling idd :)
    ja wel raar dat ze alleen telefonisch bereikbaar zijn tot 12 uur :( dat is echt balen!

HSG = een onderzoek dat de vorm van de baarmoederholte en de toe- en doorgankelijkheid van de eileiders in beeld brengt. dat gebeurt doormiddel van een contrastvloeistof wat ze inbrengen van onderen.

4. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames vandaag dus weer een fm en gelukkig mocht ik beginnen met spuiten vandaag maar wat ik zo raar vond is dat ik 2 eitjes zijn wat kan dat beteken had het ook al gevraagd aan de gyn maar die gaf maar een vaag andwoord wand de vorige keren had ik er maar 1 lieffs

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Even een update :)
    Vanochtend gebeld, alleen degene die ik aan de tel had was er niet die was er om 12 uur weer. en zou mij bellen tusen 2 en 3
    Ze belde om 13 uur maar had voicemail ingesproken, dus ik terug gebeld.
    Het gaat 4 mei door :D maar wel moeten we tot die tijd veilig vrijen. omdat 4 mei cd 10 is.

Nu nog vrij regelen op het werk :)

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy : geen idee vaak zijn er wel meerdere eitjes maar is er 1 dominant die wel doorgroeit en de rest niet.

7. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Jessey ik heb ook geen idee. Lorreke, fijn dat 4 mei doorgaat. Ik heb inmiddels een terugplaatsing gehad gister. Dankbaar en blij :). Ik ga niet stressen deze wachtweken maar genieten van het miniscule leventje in mij want het is misschien maar 2 weekjes..

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : wauw wat fijn!! ook goed nieuws voor jullie dat de terugplaatsing is doorgegaan!!

9. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo #lorreke het gaat nu snel voor je het weet is het 4 mei en #Marjo11 wat fijn dat de tp goed is gegaan zoek lekker wat afleiding ik zelf vind die w8 het zwaarst ik hoop ool voor jullie dat die 2 weekeN snel voorbij zijn en dat je een positieve test heb heel veel liefss

10. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He meiden, hoe is het met jullie? Hier alles goed. Ik voel vanalles maar probeer er geen conclusies uit te trekken, dat schiet toch niet op. Ik kom de ww goed door, veel afleiding en druk op het werk gelukkig. Bij ons is er uiteindelijk 1 cryo ingevroren..
    @ Lorreke, succes morgen!

11. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi marjo11 fijn dat je afleiding heb dan gaan de ww wat sneller ik heb morgen de punctie hoop dat het mee zit pff duurde mee deze ronde erg lang ! Lieffs

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : bedankt!!! gelukkig kom je de wachtweken goed door!

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    was om 8.00 aan de beurt officieel maar er was nog iemand anders en die stond op tijd.
    om 8.15 werden we opgehaald dus heb ik hun voor laten gaan, uiteindelijk was ik om 8.50 aan de beurt nu net thuis de hsg zelf was binnen 10 a 15 min klaar alles zag er goed uit.
    Was erg pijnlijk die klem op de bmm de rest viel gelukkig wel mee. wel erg veel pijn gehad.
    Morgen om 8.30 controle foto, en waarschinlijk om 9.15 alle utislagen bespreken en vervolg traject.

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Werd net gebeld, de uitslag hebben ze niet zo snel binnen, dus pas volgende week dinsdag uitslag

15. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lorreke deed het zn pijn wat akelig dat word nog een spannende week dan wachten op de uitslag hoop vpor je dat alle uitslagen oke is en dat je snel mag beginnen ik heb vandaag de puntie gehad nou de linkerkant zat een eicel in en toen zei ze nou ik zie ook dat je op de rwchterkand iets heb zitten en zwi van wil je de andre kant ook aangeprikt hebben ook al was die wat in de kleine kant maar daar zat dus ook een eicel in nu hopen op allebei bevruchting dus had ik vandaag 2 eiceltjes ☺gr jessey

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy : uitslag was goed tot zover op de foto, de rest is bij mij goed.
    we krijgen volgende week uitslag want dan is de controle foto er ook en de uitslagen van vl worden dan besproken en vervolg traject.

17. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Hoi lorreke, fijn dat de hsg erop zit en dat de uitslag voor zover goed is. Nu nog even wachten...
    Wauw jessy, 2 eitjes! Hopelijk 2 top emmy's, 1 tp en 1 cryo :) Doe je icsi of ivf?
    Hier alles goed, wachtdag 8..

18. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Vandaag controle foto gehad. zag er goed uit! maar dat zeiden ze gister ook al omdat het allemaal zo snel ging en snel en mooi weg liep.
    nu wachten tot volgende week dan horen we meer.

19. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjo 11 heb ivf/icsi in eigen cyclus dus spanned morgen ochtend word ik gebeld of er een bevruchting is geweest ! Groetjes

20. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Ja dat weet ik dus extra mooi dat het er 2 zijn! En lorreke ook fijn dat het nu zeker goed is..

Deel Deze Pagina