IVF UMCG Groningen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duurtlang, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat goed Marjo!!! Super! Het lijkt me zo onwerkelijk als het eenmaal zover is! Geniet ervan... :)

2. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    Marjo11: wat fantastisch nieuws!! Geniet er van! Hopen dat er nog meer gezonde zwangerschapen ontstaan. ;)

3. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook zwangerin2015!! Voor ons allemaal hier!

Vandaag de laatste Pregnyl 1500 gezet. Inmiddels alweer 11 dpo, 9 dagen na tp. Geen verschijnselen nog dat het gelukt is, maar ook niet dat het niet gelukt is... Wat denken jullie? Als de menstruatie zondag nog niet begonnen is, zou ik dan al kunnen testen? Dat is dan de 5e dag na de laatste Pregnyl 1500. Officieel is maandag mijn testdag...

4. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He meiden, hier een update: vandaag de officiële testdag en clearblue zegt negatief en kruidvat een super licht streepje, lichter dan zaterdag :(. Ik moet nu morgen bloedprikken in het zkh. Pffff heftig hoor. Ik ben er alleen om 5 uur uit geweest om te plassen en om 7.30 de test dus niet de eerste ochtendurine. Ohhh zo balen! Gelukkig drukke werkdag vandaag dus genoeg afleiding.. liefs

5. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he onzekere85 hier vandaag de 2e pregnyl spuit gezet dit is mijn 6e wachtdag naar tp heb deze keer niet zn zere buik en ook niet opgezwollen de vorige was net dat ik op knappen stond gelukkig nu geen last van maar dat kan helaas ook weer heel erg verschillen gelukig stonden voor deze week wat leuke dingen gepland zo dat de tijd wel wat sneller gaat en dat je dan even je gedachten opzij kan zetten tis natuurlijk heel moelijk om te wachten maar ik zou tog w8 op de officiële datum om te testen wand die pregnyl is egt een gemeen goedje en je moet zo denken als je het zondag nog niet heb des de grooter is de kan dat je een positieve test in je handen heb ik duim voor je veder nergens last van ook geen zere borsten ofzo ! Gr jessy

6. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh marjo11 wat balen zeg hoop voorbje dat je met het bloedprikken tog een positieve uitslag heb ! Lieffs en sterkte gewenst

7. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    De kruidvat testen zijn heel gevoelig en testen vaak al licht positief dagen voor de officiele testdatum. Mijn streepjes werden ook lichter en mijn HCG was zelfs <5 bij bloedprikken, er was dus helemaal niets geweest :( je wordt dan zo heen en weer geslingerd met je emoties. Eerst blij en dan zo onzeker..

Hoop voor je dat je toch nog een postieve bloedtest hebt, je kunt soms helemaal gek worden van die testen. Maar de kruidvat testen worden in de meeste gevallen met de dag donkerder.

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : jeetje wat heftig zeg! ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen van de kruidvat testen :( Succes morgen!

Vandaag in het ziekenhuis geweest, alle uitslagen waren goed.
    Nu moet ik zodra ik ongi ben het zh bellen en dan word er begin vd cyclus een intake gepland zodat we die cyclus gelijk kunnen beginnen met iui.
    over een week verwacht ik mijn nod.
    als alles goed blijft lopen eind mei de 1e iui :)
    De intake is ervoor om alles uit te leggen hoe het gaat en wanneer vl dan zaad moet inlevren en dat dat geinsimineerd word etc.
    ze zei zodra ik posi ovutest heb moet ik bellen de dag erna gelijk zaad heen en word ook die dag terug geplaatst. de rest krijgen we allemaal nog te horen :)

9. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Oh spannend Lorreke! Ja hier echt ff heen en weer geslingerd met emoties Nu maar hopen dat ik gauw ongesteld word en door kan naar de volgende ronde... Ik laat morgen nog wel de bloedtest doen maar eigenlijk heb ik de hoop opgegeven. Ik ben er wel van overtuigd dat het heel even raak is geweest want ik heb wel allerlei vage kwaaltjes: warmer dan voorheen, droge handen, jeuk, normaal tot aan menstruatie pijnlijke borsten, nu wel pijnlijk geweest maar inmiddels weer zacht en steeds een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Dat is btw vandaag minder dus wellicht tot psychisch..

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : als je er zo over denkt hoop ik ook dat je snel ongi bent zodat jullie verder kunnen :) maar het blijft natuurlijk kut :(

11. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje Marjo!!! Dat had ik toch echt niet verwacht zeg! Ik hoop zo dat de bloedtest morgen alsnog positief is... Had je al ver voor je NOD getest dan, of dat niet? Bah, wat een spanning zo.

Dankje Jessey, misschien moet ik inderdaad toch maar wachten tot maandag. Sinds vandaag wel menstruatiekrampjes steeds, ben benieuwd wat dat betekent (kan twee kanten op gaan). Ik heb nu wel een erg opgezette buik door de Pregnyl. Gelukkig voor jou dat je daar deze ronde geen last van hebt! Moet zeggen dat ik er verder geen bijwerkingen van heb trouwens.

En danimaxim: dat was voor jou dan vast ook een teleurstelling!! Pffff. Denk je dat het zover is en wordt het dus steeds lichter.

Lorreke: super fijn dat je de komende cyclus mag gaan starten!!! Hopelijk is het snel zover!

12. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Nee, nod eerste test!

13. Poebelie

Poebelie Actief lid

21 mei 2013
    143
    5
    18
    Drenthe
    Even een vraagje voor de groningendames.
    Heeft Groningen in de zomer een sluiting van het fertiliteitslab?
    Onze eerste icsi is mislukt en wij en mijn lichaam zijn nu wel even toe aan wat rust. Maar als er een sluiting is, dan moet die rust toch niet te lang gaan duren. Ik word natuurlijk ook steeds ouder &#128522;

14. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Hi poebellie, dat weet ik eigenlijk niet. Lijkt me dat het gewoon open blijft.
    Hier is het nu ook mis, blijkbaar een hele vroege miskraam gehad. Ik ga ook niet meer voor de bloedtest vandaag want de kruidvat test is helemaal negatief en ook begint mijn bloedverlies :(

15. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè Poebelie, wat balen zeg!! Jullie hebben nog wel wat cryo's als ik het goed begrijp? Dat zou alweer iets schelen. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geïnformeerd, die zomersluiting. Maar ik begreep van iemand anders dat ze niet een gehele zomersluiting hebben. Zij dacht dat er wel een zomerstop is voor iui en cryo tp. Maar wist het niet meer zeker van vorig jaar.

En Marjo, dat is echt heel erg jammer! Ik dacht al dat je niet heel vroeg had getest. Pfff.. Even blij en dan word je meteen weer in het diepe gegooid. Kan me voorstellen dat je niet meer voor een bloedtest gaat als er nu toch niks te zien is. Hopelijk vallen de bloeding en buikpijn mee. Ik had dat vorig jaar na mijn eerste iui bij vmk behoorlijk heftig.

16. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Ja wel verdrietig. Zaterdag super blij en nu ineens een leeg gevoel. Alleen ik troost me met de gedachte dat het vruchtje blijkbaar niet goed is geweest dus dan is het maar beter zo.. ik heb net t zkh gebeld, nu een maandje rust en dan de cyclus daarop de tp van onze cryo (we hebben er 1), dat is nu over ongeveer 6 weekjes, eind juni. Dan zijn ze dus in ieder geval open! Liefs

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : jeetje wat balen zeg!! gelukkig over 6 weekjes weer een tp :) ookal duurt dat nog lang voor het gevoel

18. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echt een teleurstelling Marjo, wij hadden dat dus na de eerste IUI. Eerst zo blij en dan binnen een week meteen alweer met beide benen op de grond gezet. Goed dat je er op die manier toch wat troost uit kunt halen. Als het dan inderdaad niet goed zat, is het maar beter zo en ook dat het dan zo snel gaat. Voor hetzelfde geld was het nog langer blijven plakken en had je bij de echo misschien pas te horen gekregen dat het niet goed zat. Fijn dat je over zes weken weer nieuwe tp hebt!! Hopelijk gaat het daar wel goed mee! Ik leef met jullie mee.

19. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Dag meiden, dank voor jullie lieve berichtjes &#9825;. Hoe gaat het bij jullie? Onzeker en Jessey, nog n paar daagjes wachten... ik hoop zo voor jullie (en voor mezelf) dat het snel raak mag zijn! Dat het wat langer duurt vind ik niet erg (ben 30 jr) maar dit maakt me wel onzekerder over het feit of het überhaupt gaat lukken. Ik heb me laten verzekeren voor n 4e icsi poging, dat geeft gelukkig wel wat 'rust'. Liefs

20. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Marjo,
    Hier gaat het goed. Steeds wat steekjes onderin mijn buik, hopelijk betekent dat iets goeds... Erg spannend die laatste dagen! Ik heb echt met je te doen hoor en hoop heel erg dat de cryo straks een goed plekje vindt en goed doorontwikkelt. Jij hebt je extra laten verzekeren? Waar ben je verzekerd?

Liefs

Deel Deze Pagina