Knuffels voor iedereen die het nodig is. 😘😘😘😘😘 Wij hebben de 27e weer een afspraak
Oh spannend!!! ik had ook allemaal steekjes die anders waren dan normaal. De innesteling is wel goed gegaan dus ik hoop dat het voor jou een goed teken is! Ik had ook wat andere kwaaltjes, elke nacht uit bed om te plassen, veel warmer dan normaal, droge handen, pijnlijke borsten maar die na een paar dagen weer zacht werder (normaal blijven ze pijn doen tot menstruatie). Heb je meer klachten? Ik ben verzekerd bij Umc en dan pakket 3, daar zit een 4e icsi in . Nou ik probeer dit dan maar als een soort van bonus te zien!
Hoi dames ik voel me eigelijk wel lekker morgen me laatste pregnyl spuit als ik dag 13 maar voorbij ben de vorige keer ging het mis op dag 13 dus dat zal aanstaande dinsdag moeten zijn dus spannend al zegt het natuurlijk niks ik probeer er niet zo aan te denken afleiding zoeken vandaag even op visite geweest bij mijn tante die ook zwanger is (na 12 jaar spontaan en 1 eierstok en die was zelfs nog verkleefd dus daar hou ik moed aan vast ze helemaal dat het kindje het zelfde naam krijgt als mij 😊dus ben wel een beetje trots lieffs jessey
Nou Marjo, verder eigenlijk niets. Terwijl ik me van die eerste iui nog wel kan herinneren dat ik toen gespannen borsten had. Dus stiekem ook wel bang dat het 'gewoon' niet gelukt is. Maar aan de andere kant had ik eerder ook gespannen borsten door de pregnyl en nu al een aantal keren niet meer. Net alsof mijn lichaam er al aan gewend is ofzo... Spannend hoor Jessey, voor jou komt het ook snel dichterbij nu! De laatste Pregnyl dus vandaag. Dan is jouw officiële testdag toch donderdag 21 mei? Ik had trouwens iedere keer wel een opgezette buik na die 3x extra pregnyl. Jij nog bijwerkingen?
Heey onzekere85 ik heb sind vandaag een beetje onder rug pijn en vanacht deed mijn linker eierstok dat voelde ik gewoon een soort pijn maar het duurde iedere keer maar een paar seconden en dan was het weer weg zo ging het wel een half uur aan en af wand normaal heb ik als ik ongie word overal pijn de heele buik dus dit was weer een nieuwe ervaring het is ook niet niks natuurlijk al die hormonen op ten duur is volgens mij slopend voor het lijf ! Maar we blijfen positief en jij heb je veel kwaaltjes of last die opgezete buik heb ik dit keer niet maar de 1e keer had ik dat wel ! Gr jessey
Hey Jessey, een wat zeurend gevoel in de onderrug heb ik nu ook een paar dagen gehad. En sommige dagen veel steken link, of juist rechts of soms ook onderin in het midden. Gisterem was het redelijk rustig en vandaag ook tot nu toe. Verder geen bijzonderheden. Zo spannend, maandag is de testdag, ik hoop zo op goed nieuws!! Pfff... Hoe gaat het nu met jou? En hoe gaat het met de anderen?
Heey onzekere85 ja hier vandaag een drukke dag gehad ben nu heel erg moe en lig uitgeteld op de bank ja die rugpijn heb het gevoel dat het van de pregnyl komt veder ja die zeurende pijn kan natuurlijk van alles wezen ohhh ben wel bang om iedere keer naar de wc te gaan maar meestal krijg ik het snachts wand dan komt je lichaam tot rust vint het super spannend zal zo mooi wezen lieffs
Spannend hoor Jessey! Hoe gaat het nu? Weet je al wanneer jij een testje gaat wagen? Ik heb vanochtend alvast 1 gedaan, zodat ik die kan vergelijken met de test van morgen. Morgen is immers de officiële testdag! Pffff spannend hoor dit!
Ja denk dat het hier weer niet had mogen zijn heb alweer bruine afscheiding als ik het zo zie ben je gewoon zwanger gefeliciteerd !!
@Onzeker dit is een duidelijke positieve zwangerschapstest hoor. Morgen is ie vast nog donkerder! @Jessey hoeft toch nog geen ongesteldheid te zijn of al wel? Vanochtend mijn eerste fm gehad en baarmoederslijmvlies was al 8 mm maar mijn follikel was nog maar 14 mm dus loopt achter in vergelijking met de vorige keren toen was deze al op dag 10, 18 a 19 mm. Nu dinsdag weer komen. Denk zelf dat ie dan al wel 19 mm is
Hoi annemar zal mooi wezen als die dinsdag al 19 mm is jammer dan he als het langzaam gaat had ik deze maand ook dat bruine afscheiding hoeft idd niks te wezen maar meestal als ik het krijg 2 a 3 dagen later ben ik dan ongesteld ik ga gewoon voor poging 4 daarna last ik even een cyclus rust in ivb met de zomer vakantie gr
Dank jullie wel allemaal! Ik hoop echt dat het goed zit en dat de test van morgen eenzelfde beeld laat zien. Vandaag veel buik en rugpijn, dus ben bang dat het weer mis gaat net als na iui1. Jessey ik hoop echt dat het niet doorzet bij jou!!! Maar kan me voorstellen dat de hoop daardoor toch wel veel minder wordt. En Annemar, jammer dat het langer duurt deze keer!! Je bms is wel al mooi gegroeid. Hopelijk gaat je follikel nu ook een goede groei doormaken.
Hoi dames het is nu egt doorgezet heel vreemd geen buikpijn maar dat is alleen positief , wand van die buikpijnen word ik een heksie😲morgen fijn weer me 2 meisjes naar school dus kan ik even lekker rusten en weer bijkomen van de teleurstelling 😧 voor het 1e keer is ml ook even helemaal kapot maar we steunen elkaar waar we kunnen! we blijfen positief en gaan er weer met volle moet tegen aan ! En onzekere85 ik weet zeker dat het wel goed is probeer te ontspannen meid dan komt alles goed! Lekker rustig aan doen lieffs jessey😘
Jessey wat verschrikkelijk balen!! Maar geen buikpijn dus, dat is wel fijn. @onzeker, spannend vandaag! Ik snap heel goed je onzekerheid, dat zou ik ook hebben. Maar jouw streepje was wel echt heel duidelijk! (Veel duidelijker dan de mijne) dus dat lijkt me een goed teken... @annemar, nog even geduld, komt vast goed! Hier geen nieuws, net de menstruatie achter de rug, nu 1 cyclus wachten en dan hopelijk de cryo terugplaatsing..
Wat balen Jessey. Hopelijk dan weinig buikpijn erbij. En Marjo, vervelend weer zo'n ronde wachten! Hebben jullie meer cryo's? Hier vandaag een positieve test, ik kan het niet geloven!! Ma 8 juni staat de vroege echo gepland
Dankjewel Jessey! Ik heb gisteren de hele dag als een kip zonder kop rondgelopen. Ik kon het niet geloven, zo onwerkelijk!