Zeker hopen op positief nieuws voor jullie!!! De echo was goed! Hij/zij ligt goed op schema qua groei en we hebben het hartje zien en horen kloppen. Heel speciaal en bijzonder! Ik probeer het nu langzaam te bevatten.. Vandaag de intake gehad van Moeders voor Moeders, dat er maar veel Pregnyl van gemaakt mag worden!
Wat positief nieuws altijd mooi om te horen idd moeders voor moeders als ik ooit zwanger mag raken dan zou ik ook zeker mijn urine inleveren ! Lieffs jessey 😘
Hoi lorreke , voel je al wat en waneer is jouw testdag ook heel spannend zeg ! Lieffs jessey 😘
Ohw wat k*t als ik het zo mag noemen ! Op naar de volgende ronde meid hopelijk dan meer geluk ! Lieffs jessey 😘
Hallo dames wachtdag 9 is aangebroken wat ben ik moe zeg bah kan de heele dag wel slapen komt vast van alle spanning !😧😪
Hoi hier weer helemaal in de stress ging met naar de wc en had met afvegen roze rode slijm maar ik kan eigenlijk nog niet ongesteld zijn pfff wat een stres dit zit nu op wachtdag 9 na terugplaatsing en dag 11 na punctie zou het mechien dan innesteling zijn ohh wat slopend dit weer zeg gr jessey
Heel spannend! misschien innesteling of gewoon tussentijds verlies dat gebeurt wel vaker!! duim voor je!
Dankjewel dames ook hoop het ook zo maar het maakt het nu alsnog veel spannender ik probeer mijn gedachten maar te verzetten en voor als nu lekker ga slapen weltrusten dames ! 😘
Ook wij zijn in behandeling bij de umcg. zijn zeer tevreden over de medewerkers. morgen gaan we voor onze 4e IUI behandeling.