Hier hebben ze morgen ook gelijk overleg gezien dit de 3x keer was. of we nog 3 x iui krijgen of toch overgaan op ivf, maar alles was goed, dus ze denkt dat we gewoon nog 3x iui krijgen. ook vroeg ze ons nog wat wij zelf wouden. We worden morgen na het overleg terug gebeld wat er gaat gebeuren als het deze keer niet raak is en dan hoeven we niet heen voor evaluatie etc omdat we dat nu al snel hebben gedaan en alles was goed dus moeten ze het even in de groep bespreken, scheelt ook weer een afspraak naar het zh toe, wel fijn dat we daar telefonisch over terug gebeld worden
IUI gaat toch door. Vanmorgen had ik weer een positieve test. Vanmorgen naar ziekenhuis geweest. Eitje is van niet meetbaar toch gegroeid naar 17mm. Vandaag pregnyl spuiten en morgenmiddag de iui. Nu hopen op een goede zaad uitslag.
Stay calm : wauw wat fijn zeg!! wel heel gek van niet meetbaar naar ineens 17 mm kan dat zo snel ? of hebben ze hem over het hoofd gezien ? wel fijn dat jullie morgen iui hebben
@Stay calm gelukkig alsnog gevonden! Inderdaad wel een apart verhaal van niet meetbaar naar 17 mm. In hoeveel dag? Niet meetbaar moet onder de 10 mm zijn.... Maar goed doet er nu niet meer toe je hebt gelukkig een iui! @Marjo, wat fijn dat je een tp hebt gehad. Hebben ze ook verteld hoever de cryo was? @Lorreke, nu de wachtweken in!
Ze hebben het niet over het hoofd gezien. Ik ben bekend met groeispurten in mijn cyclus. Eitje die niet meetbaar zijn, zijn idd 10 mm of kleiner. Daardoor is een cyclus ons ook ontkomen. Toen kwamen we er achter dat mijn eisprong al geweesy was. Eitje kan max 3 mm per dag groeien. Aangezien ik Zondag ochtend ben Geweest telt Die dag Ook mee dus dan kan het kloppen. 3 op zondag , 3 op maandag en miss 1 vanmorgen voor de echo. Ik hoop morgen op goede resultaten. Vind het wel jammer dat bij elke ronde maar 1 meetbare eiblaasje aanwezig is. Had graag meer kansen gehad nu we al.bijna 2 jaar proberen.
Jeetje ja dan heb jij inderdaad echt follikels die snel groeien zeg! Die van mij noem ik gekscherend ook wel eens speedy conzalis omdat de laatste 2 dagen ook de spurt er aardig in zit bij mij maar niet zo als bij jou hoor. Ook ik had telkens maar 1 follikel bij de iui maar toe was er ook nog geen sprake dat ze probeerden meerdere follikels te krijgen. 1 was de procedure toen nog. Succes morgen!
Pfff ben zenuwachtig voor straks. Ik hoop zo dat mijn man weer een goed resultaat levert. We hebben een gebroken nacht er op zitten. Een goede vriend van ons heeft een ernstig ongeval gehad met motor en ligt nu op de IC. Dat houd ons nogal bezig. Zijn beide erg ontdaan. Hopelijk heeft dat geen invloed om deze ronde.
De 5e iui gehad. Van de totale 17 miljoen is er 3 miljoen geinsemineerd. Wat ons betreft geen slechte score.
Hallo dames hier even een vraagje na hoeveel dag kwam jullie menstruatie weer op gang naar een cyclus rust ik ben zeg maar voor het laatst 21 juni ongi geweest vanaf die dag geteld zit ik vandaag op cyclus dag 40 en nog geen enkel drupje bloed verloren pff heb zelf zaterdag test gedaan en egt een heel klein streepje zou het mechien dan spontaan zijn morgen vroeg gelijk naar de dokter toe wand het kan er bij mij namelijk niet in pff gr jessey hou jullie op de hoogte
Hoi lorreke heb een cyclus van 28 dagen op de klok af ! Dus zat te rekenen al ik vanaf die dag ga rekenen dan zou ik nu bijvoorbeeld al een maand zwanger zijn maar dan moet het tog wel een heele positieve zwangerschaptest zijn de 2e streep heel vaag dit
Jessy26: ik zal dan nog een test doen maar dan een test zonder streepjes maar die met smiley of die aantal weken aangeeft. Clearing bleu dus. Dan weet je pas zeker of er zwangerschapshormoon gescoord is. Zal wel mooi zijn dat het ondanks alles op de natuurlijke weg toch geslaagd is. Ik duim voor je. Ik heb woensdag mijn test dag. Heb nu oook een langere cyclus dan andere maanden. Mijn eisprong was volgens echo's later dit keer. Heb nu al vanaf de iui in de ochtend en avond krampen. Heb gevoelige tepels, normaal.heb ik pijnlijke borsten. En ik wordt de laatste dagen wakker met een volle en gevoelige blaas. Ik ben benieuwd wanneer de menstruatie gaat starten en of ik misschien toch een keer blij mag zijn. Succes iedereen ! Liefs
Jammer lorreke ! Op naar de volgende ronde susces dames ik heb vandaag gebelt met de kliniek donderdag opnieuw testen gewoon met de digitaale clear bleu doen en vrijdag krijg ik alsnog een echo wat eventueel oorzaak is spannend dit.
@Lorreke, Niet leuk @Stay calm, spannend hoor! Wat knap van je dat je nog niet getest hebt! Gevoelige tepels en druk in de blaas hoort hoopvol. @Jessey, ja dat is wel een heel lange cyclus helemaal als normaal je cyclus heel regelmatig is. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik hoop natuurlijk op positieve duidelijkheid! Ik ben ondertussen alweer begonnen met provera tabletten en zit vandaag op de 2e dag van het prikken van decapeptyl. Prikken gaat weer prima maar heb al dagen hoofdpijn. Hopelijk zakt dit snel af als ik met provera mag stoppen. 14 augustus heb ik mijn echo om te kijken of alles rustig is en dan mag ik de 15e beginnen met het stimuleren van de follikels met menopur.
Hoi meiden, spannend allemaal. Jessey ik hoop dat het raak is. Ze zeggen een streepje is een streepje toch? Ik heb op 15 juli mijn eerste en enige cryo tp gehad. Ik ben er helemaal niet veel mee bezig geweest maar toch is het gelukt! Op 28 juli een knaltest!! Hopen dat het goed blijft gaan, eind augustus eerste echo. Liefs