IVF UMCG Groningen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duurtlang, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Wauw meid! !! Gefeliciteerd! Echt goed nieuws heel blij voor jullie! Hoezo was dit de enige eigenlijk? ?

2. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Hmmm vandaag precies 14 dagen geleden de insemenatie gehad. Nog geen menstruatie zichtbaar. Ook geen bruine afscheiding.

Ik durf niet te testen 😯

Ga toch nog even afwachten.
    Mijzelf voorgenomen om me nu ff niet gek te laten maken. Ga van het weekend testen als menstruatie weg blijft. Eerder durf ik het gewoon niet.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Stay calm : spannend ik blijf voor je duimen! !

4. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Oh wat spannend stay calm! Ja wij hadden maar 1 cryo, helemaal geen vertrouwen in maar toch raak. Ik merk nog niets eigenlijk, ja zware borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. Ik had gisteren een beetje bruinverlies, dus gelijk in de stress en umcg gebeld maar ze zeiden dat ik me geen zorgen hoef te maken en het is nu gelukkig weer gestopt. Zo onwerkelijk! Ik heb bij allebei de terugplaatsingen acupunctuur gedaan, en allebij raak alleen de eerste een vroege miskraam. Ik raad het iedereen aan om eens te proberen! Groetjes

5. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Op 1 of andere manier voel ik niet de behoefte om te testen. Misschien omdat ik op dit moment gewoon toch niet wil geloven dat ik overtijd ben en dat het raak zou kunnen zijn. Ik denk namelijk nog steeds van ach ik zal wel ongesteld gaan worden.
    Gister was officiële testdag volgens het iui programma.
    Wederom nog geen bruine afscheiding of bloedverlies waargenomen.
    Wel zere borsten, vermoeidheid, veel plassen en gevoelige blaas, steken in mij lies.

Ik blijf afwachten. Heb afgesproken met mij zelf om van het weekend(zondag) te testen als menstruatie weg blijft.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Stay calm jeetje wat knap zeg! ! Mijn duimen blijven voor jullie draaien! !

7. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Opgestaan met misselijkheid.
    Toch maar ff een test gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

8. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stay calm gefeliciteerd meid je bent zwanger!! Ik had al sterk het vermoeden dat het bij jou raak was. Heb al bij meerder vrouwen gelezen dat als ze zwanger zijn en het nog niet weten er een soort rust is om juist niet te testen. Mooi nieuws op deze dag!

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    stay calm : Gefeliciteerd !!!! helemaal super zeg!!!! ben zo blij voor jullie !!

10. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik vind het nog zo onwerkelijk.
    Mijn glimlach verdwijnt niet meer van mijn gezicht.
    Straks een late dienst. Hopelijk valt het niet op.
    Nu eerst afwachten tot de eerste echo.
    Maandag ziekenhuis bellen over mijn uitslag 😊
    Hopelijk ga ik een goede zwangerschap tegemoet.
    Kan niet wachten om het werkelijk te zien.

11. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames bij wie zwanger zijn gefeliciteerd wat mooi nieuws ik ben vandaag bij de kliniek geweest gisteren nog een test gedaan maar die was negatief 😓 en nu volgens de gynaecoloog komt het omdat me eierstokken van de kaart zijn en dat het ze tijd nodig heeft pff

12. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Bedankt voor al die lieve berichten.
    Vandaag nog een keer getest maar dan met clearbleu test. Zwanger 2-3 week 😊
    We kunnen het nog niet geloven, zij helemaal in ons nopjes.
    Ik hoop snel van jullie ook een positief bericht te lezen.

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Stay calm : heel fijn mooi om te lezen! ! Super blij voor jullie!

14. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Stay Calm, wat een mooi nieuws! Ik hoop dat alle andere meiden ook snel een positieve test in handen mogen hebben! Ik ben vorige week wat bloed verloren, dus bij elk krampje word ik onzeker. Kan dus nog niet echt genieten :(. het bloeden is ook weer gestopt en 'gelukkig' neemt de misselijkheid steeds meer toe. liefs

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : jeetje dat kan ik me indenken dat je dan onzeker word zeg! hoe is het verder ? hoever ben je nu ?

16. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Volgens freya adh van de datum terugplaatsing cryo ben ik uitgerekend op 3 april. Dat wil zeggen dat ik nu op 6 weken en 2 dagen zit. Als ik de echo heb dus ruim 8 weken. Ik denk dat ze me dan ook wel zullen zeggen hoe dat zit met duur van de zwangerschap bij een cryo. Verder gaat het wel goed, af en toe misselijk en soms lichte buikkrampjes. Verder nergens last van We zijn nu op vakantie :). Wanneer mag jij weer? Liefs

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Marjo : heerlijk lekker er ff tussenuit! hier net weer begonnen met werken ;) ik moet donderdag/zaterdag ongeveer weer. ff afwachten dus ;) wanneer heb je de echo ?

18. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!
    Wij hopen zeer binnenkort ook te kunnen starten met ivf traject in het UMCG.
    Wij kunnen geen gezonden kinderen krijgen opde natuurlijk manier omdat ik een erfelijke ziekte bij mij draag. de kans is 50% op een gezond kindje. Dus hebben wij voor PGD gekozen nadat we met 15 weken zwangerschap al een kindje verloren hebben om dat we de zwangerschap hebben moeten laten afbreken. intake pgd traject hebben we al gehad het wachten was alleen nog maar op de genetische test die nodig is voor de PGD.
    Wij kregen zojuist het bericht dat onze genetische test klaar is. Deze test gebruiken ze om de embryo's mee te testen welke er gezond zijn en welk niet zodat de gezonde, de niet aangedane, embyo's terug geplaatst kunnen worden. We hebben er 8 maanden op moeten wachten en nu is het eindelijk zover en mogen wij binnenkort ook beginnen met het ivf traject in het UMCG! zo blij!

Wie weet wat het wacht termijn is voor ivf? Ik heb me laten vertellen dat er op dit moment zelf GEEN wachtlijst is maar vraag me af of dit klopt.

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    hier vandaag iui 4 :)

Zwangerin2015 : spannend!! tot zover ik weet zijn daar geen wachtlijsten voor! jullie hebbe ook al heel wat meegemaakt zeg!

20. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lorreke sterkte de komende 2 weken!! Ik duim!

@Marjo de misselijkheid hoort goed ;) hopelijk is alles ook goed meis

@zwangerin2015 spannend voor je zeg! En wat voelt dat dan fijn dat je bijna beginnen mag he? Ik zit zelf in mijn 3e icsi traject. Er is op het moment volgens mij geen wachtlijst maar wel druk omdat iedereen weer terug komt van vakantie en nu graag in gepland wil worden. Moet je wachten op een brief of moet je bellen om ingepland te worden?

Deel Deze Pagina