Hallo Miss A, (helaas) welkom hier. Soms kan schrijven op een forum je ook wat rust geven, tenminste dat was mijn ervaring. 7 eitjes is misschien niet zoveel maar uiteindelijk is er maar één goede nodig. Kwaliteit is beter dan kwantiteit. Hoeveel eitjes had je de eerste keer? Heel veel succes morgwn en dan hopelijk donderdag een mooi embryo'tje in je buik!
Mis A, ik had ook 7 eiblaasjes en er zitten nu 2 mooie embryo's in mijn buik! Voor ons is dit de 3e keer en tevens laatst vergoede poging.... Hopelijk is het nu raak want ander moeten we verder kijken of we naar het buitenland gaan e.d Heel veel succes morgen met de punctie. Je hebt em al eerder ondergaan dus je weet igg wat komen gaat.
Bedankt voor jullie reacties. Marjo, ik had de vorige keer zes eitjes waaruit uiteindelijk twee terugplaatsingen zijn voortgekomen. Vandaag verliep de punctie helaas niet lekker. Ze konden links de eierstok niet vinden. Na lang zoeken en duwen, een andere arts erbij gehaald en toch gevonden. Geprikt, maar helaas niet de eitjes kunnen prikken vanwege een bloedvat dat in de weg lag. Uiteindelijk dus maar drie eitjes en een zeeeeer pijnlijke punctie helaas. maar wat zijn de verpleegkundigen toch lief voor je. Nu hopen dat we donderdag goed nieuws krijgen en een terugplaatsing....
Mis A wat jammer en naar voor je zeg! Nu heerlijk uitrusten en extra lief zijn voor jezelf. Ik geef je helemaal gelijk de verpleger(sters) zijn super lief en behulpzaam!
Annemar, ik ga heeeeeel hard voorbij je duimen dat het deze keer raak is. Hopelijk blijven ze alle twee zitten. Wacht je met testen tot de 23e? Hier zooooo spannend. Ik hoop dat een telefoontje met goed bericht niet lang op zich laat wachten...
Jaaaa, we hebben vanochtend een terugplaatsing gehad. Dit was helaas wel het enige bevruchte eitje. Al onze hoop is daarom gevestigd op dit embryootje .
Gelukkig!! Leuk dat je het embryo nog even ziet op het televisie schermpje he? Heb je nog een foto gemaakt? Hoeveel cellig was ie en was het verder een goed embryo? Welkom op het wachtbankje!
Ze zeiden eerst dat het acht keer gedeeld was, maar toen ze het op het scherm lieten zien, waren het veel meer cellen. Ik weet niet zo goed wat het aantal cellen zegt... Ja, nu lange twee weken... Maar zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken...
Hoihoi, wat fijn dat er een embryo is teruggeplaatst. Nu lief zijn voor jezelf en probeer ook te genieten. Wat er ook gebeurt, dit pakken ze jullie niet meer af! in ieder geval nu even zwanger.. Succes! ook voor Annemar
Marjo, dat is lief dat je dat zegt dat we moeten genieten. Dat proberen we ook. Nu durven we toch iets meer samen te dromen over wat als er over negen maanden misschien wel een kleine is. Aan de andere kant zit natuurlijk ook wel een beetje de handrem erop ter zelfbescherming. Hoe gaat het daar Annemar? Heb je ook last van de utrogestan? Ik heb hele gevoelige borsten. En ook verschrikkelijk winderig. Maar verder gelukkig geen last. Begin nu al ongeduldig te worden...
Succes vandaag Lorreke. Ik zit nu op wachtdag 8. We mogen officieel volgende week vrijdag testen... Je leest wel dat meiden ook nu wel al testen, maar lijkt me nog iets te vroeg. Wanneer testen jullie? Op de aangegeven dag of eerder?
Miss A : idd testen op de dag dat mag sommige testen eerder, maar ik wacht altijd mijn ongi af, is dat er op die dag niet test ik een dag later nu testen is wel erg vroeg
Ik zou nog ff wachten. Heb je pregnyl gespoten? Voor hetzelfde geld vals positief als je nu test. Ik had de eerste keer getest 2 weken na de punctie en 3 dagen voor de officiële testdag. Die was positief maar op de officiële testdag nog maar erg licht en nauwelijks zichtbaar. Een vroege miskraam.. De tweede keer heb ik gewacht en dat was een knalstreep. Scheelt een hoop onzekerheid! Nog 1 weekje!! En lorreke hoe was het vandaag?