Prinses vallen lijkt me echt geen kwaad kunnen hoor. Je bent toch nog niet zwanger en die eitjes kunnen we tegen een stootje hoor. Ze zitten lekker in je buik. Fijn dat de punctie toch in zicht is !! Ga jij volledig onder narcose?
Sorry ik lees nu dat muisje onder narcose gaat en niet prinses.... Helemaal? Welkom trouwens ! Heel veel succes morgen in ieder geval komt vast goed. Leuk dat je mee komt kletsen. Ik heb de punctie net vrijdag gehad.
Friesin, idd niet echt een dag om iets te vieren, maar toch gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Monique, hoe was het intakegesprek? Prinses, gaat goed met die eitjes van jou! En ik herken je gevoel; toen ze zeiden dat ik twee dagen later de punctie zou hebben, schoot ik vol. Toch weer een hele stap verder dan ik tot een paar maanden terug dacht te komen. En valium, dat vond ik ook heel bijzonder, klonk zo heftig. Maar is wel prettig Wel vervelend dat je bent gevallen, maar denk niet dat het echt kwaad kan, maar ik ben geen dokter. Als je je er onzeker over voelt, zou ik het zh even bellen. Juudje, bij jou is er ook een flinke inhaalslag geweest Muisje, succes met de punctie! Moekie, we gaan op 16 en 17 juni naar de Ziggodome. Moeten spuiten op zo'n festival lijkt me idd allesbehalve ideaal. Dus toen de arts vroeg wanneer ik wilde beginnen, zei ik 7 juli. Hij vroeg zich wel af hoe ik op die datum kwam, haha. Had misschien een weekje eerder gekund, maar op de 7de ben ik weer gewoon thuis en hoef ik niet zo moeilijk te doen. Die paar dagen maken dan ook niet meer uit.
Misschien zeg ik het verkeerd.. Maar of ze het een narcose noemen km belgië weet ik niet. Is een roesje of iets. Ik laat me verassen.. Nu proberen te slapen.. Kriebel kriebel.. En met mijn gelnagels zie ik wel.. Neem een vijl me mocht er eentje echt af moeten..
Hallo dames, Graag wil ik meelezen en schrijven in jullie topic. Ik ben bezig met mijn allereerste icsi behandeling. Hiervoor niks gehad. Ik werd maar niet ongesteld en toen ik naar de gynaecoloog ging, heeft mijn vriend zijn zaad laten testen. Dat bleek zo slecht dat we meteen alles hebben overgeslagen en bij ICSI beland zijn. Vorige week heb ik de punctie gehad. Vier eitjes, waarvan 2 bevrucht. Wel beiden goed en ik heb vrijdag 1 terugplaatsing gehad en de ander is ingevroren. Ik zit nu dus in de wachtweken en mag volgende week zaterdag testen!
In umc radboud in Nijmegen kreeg ik wel een knijper op de vinger i.v.m hartslag.. Spannend Verooo! Heel veel succes in de laatste wachtweek. Ik duim voor een blijvertje. Zou mooi zijn.
Hoi dames, Ik ben mijn best aan doen om terug te lezen en te weten waar iedereen zit in het traject. Zal wel ff duren ivm namen, e.d. @ beschuitje. Heel veel succes morgen. @ veroo. Hoe ga je om met de wachtweken? Spannend want je zult vanalles voelen, niet? @ friesin. Hoe is het met jou? Hoelang moet je wachten tot een nieuwe poging? Of vergis ik me? Vandaag zelf de punctie gehad in Genk. Wie is nog meer in Genk onder behandeling bij Dohnt? Het is me 100% meegevallen. Mooie nieuws is 11 goede eitjes. Nu wachten tot morgen 11u. Het ligt niet meer in onze handen, dus proberen we het los te laten. Even terug komen op de knijper, gelnagels, e.d. Het was geen probleem. Heb een knijper gehad en een infuus en ging allemaal prima. Nu lekker rusten en wachten tot morgen 11u,
Even een vraagje tussendoor, hoe hebben jullie de behandeling geregeld op of met jullie werk? Hebben jullie open verteld waar jullie mee bezig zijn? Rond de punctie melden jullie jullie ziek of nemen jullie verlof? Begreep dat je na de terugplaatsing ook 3 dagen niet zwaar mag tillen en bukken enz, moet je je dan weer ziekmelden? Volgens ziekenhuis valt het onder een medische handeling. Heb bij onze 6 keer iui steeds halve dag verlof genomen als naar ziekenhuis moest.
Hoi Monique, Bij mij heb ik diensten kunnen ruilen en me nog niet ziek hoeven melden of verlof te nemen. Dst kan bij iedereen denk ik ook wel anders zijn.
Ik heb geen knijper gehad.. Alleen een prik in mijn bil (die was gemeen!!) en 5 min later lag ik te slapen. Ik heb de punctie wel meegekregen, maar was enorm relaxed en heb echt niks gevoeld. Dus ook geen infuus gehad. Echt gek dat het allemaal zo enorm afwijkt! @ Friesin dank je!!! Ik hoop ook op een blijver @ Muisje ik moet er ook inkomen hoor Helemaal nieuw. Ik zit bij het AZM. Ben wel in Genk geweest bij Dhont!! Wat een aardige vrouw he Zou deze embryo of de cryo niet mogen aanslaan dan wijken wij uit naar belgie. Eigenlijk omdat ze daar makkelijker meer eitjes stimuleren en cryo's per 2 terug plaatsen. Tjah ik heb pco en dus veel eiblaasjes en hier in nl zijn ze dan heeeeeeel voorzichtig met als gevolg weinig eitjes en maar 1 cryo... Maar goed ik ga ervan uit dat ukkie blijft plakken en dat het goed gaat komen 11 eitjes is wel echt helemaal super hoor! Spannend nu het wachten op het aantal bevruchtingen he Succes en sterkte met wachten! @ Monique - mijn baas weet ervan en ik heb alle ruimte om naar behandelingen te gaan. Echo's deed ik zo vroeg/laat mogelijk. Bij de punctie heb ik die dag en de dag erna ziek gemeld. Dag daarna was hemelvaart dus was ik al vrij. De dag daarna terugplaatsing had ik ook vrij en toen weekend. Dus niet veel hoeven vragen. Mijn ziekenhuis zegt na punctie plat en de dag daarna ligt eraan hoe je je voelt maar na de tp mag je doen wat je wilt. Al ben ik dus wel heeeeeeel voorzichtig...
Hoi Muisje! Met mij gaat het prima hoor. Dinsdag was ff kaaa uuu teee, maar kop op! Er zijn nog meer rondes. Ik heb nu een maandje rust. Bij de eerste dag van de volgende menstruatie begin ik weer met hormonen. Gelukkig geen spuiten meer, maar in pilvorm! Heb dan een cryo terugplaatsing. We hebben twee in de vriezer zitten. Jij maar lekker rustig aan doen vandaag. @ monique 7: ik nam gewoon vrij! Heb wel waar verteld, maar in grote lijnen. Niet uitgebreid dus. Succes morgen beschuitje! Groetjes
Monique, bij de iui`s had ik nog ander werk en kon ik overdag mooi de iui doen en in de avond werken. Nu heb ik nieuw werk en daar weten ze het niet. Ik heb nu verteld dat ik binnenkort een kleine operatie heb aan een cyste. En dan zien we wel verder, hoop stiekem dat het op mijn vrije dag valt en de tp is bij ons altijd in de middag, dus dan maar een halve dag vrij nemen. Muisje, mooie score! Lekker uitrusten en hopelijk morgen heel goed nieuws! Vero welkom hier! Spookje, ja wel fijn om na het festival te moeten spuiten. Zie niet hoe ik 3 deca en een spuit gonal koel zou kunnen houden. En die paar daagjes maken inderdaad dan ook niet meer uit! Hier alleen de Zwarte Cross dit jaar, maar dat is altijd erg leuk
Ik heb via een mail openheid gegeven aan mijn collega's. Erbij gezet dat als ze iets willen weten, het via de mail kunnen vragen.
Mijn direct leidinggevende weet het. Haar heb ik ingelicht wat ik wanneer heb; zij past het rooster aan. Mijn collega's weten dat ik weer met icsi begonnen ben/ga beginnen, maar niet exact wat, wanneer etc. Morgen weer echo Spannend! Ik hoop dat de mooie score die ik gister had, zich doorzet! Als alles meezit, punctie plannen! Mijn man gaat voor 9 eitjes met 7 emmies duimduimduim
Prinses heel veel succes morgen en voor alle andere die een punctie gaan hebben ... Ik heb in Radboud ook zon vingerhoedje gehad om mijn vinger ... .. @friesin misschien hebben we ooit wel naast elkaar gezeten in de wachtkamer ? ik ben echt slecht met terug lezen om alles aan het einde te kunnen onthouden .... maar iedereen nogmaals .. heel veel succes ... en dergelijke ... xxxx
Net de punctie achter de rug. tien eiblaasjes leeg gezogen. Nu afwachten op de resultaten. Punctie was wel pijnlijk maar te doen. De spanning vind ik erger.