@prinses: gelukkig dat de punctie achter de rug is! Ik hoop op een mooie score voor je! Als het meezit ben ik zondag of maandag aan de beurt! Succes voor jullie allemaal, in wachtweken of in stimulatiefase We gaan voor babyboom in feb 2015
Spannend prinses, we duimen!! Juudje, jij succes met wachten tot de punctie, toch? Ik ben flink aan het balen en emotioneel... Van de 11 eitjes was er 1 niet goed. Dan denk je, ooh nog 10 over. 5 ivf en 5 icsi bevrucht. Ivf 0.00000 bevrucht en icsi 3.. Dus ik denk, maar 3!! Pff komt even aan. Al weet ik dat ik niet ag klagen. Maar angst komt in me op dat ze niet goed gaan delen. Paniek dat het niet lukt. Verdriet omdat ik misschien te hoge verwachtingen had. Dinsdag ochtend hoor ik pas of de deling goed is gegaan en of en hoelaat dinsdag de terug plaatsing is. Pff proberen af te schakelen.
De oogst is 8 eicellen en 23 miljoen goede zaadcellen. Voor nu laat ik het even zo. Ben ontzettend duf.
Klinkt goed prinses ! Fijn dat het goed te doen was. Mooie oogst in ieder geval. Muisje het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. De kans is ook echt niet heel groot dat ze allemaal goed bevrucht raken. Bij ons waren er maar 6 bevrucht van de 14. Viel mij ook best zwaar. En uiteindelijk is er maar eentje ingevroren. Kan je na gaan. De rest was niet geschikt. Probeer de moed erin te houden meid !! Je hebt er maar eentje nodig he...( maar ja dat is een vervelend dingetje waar je nu eigenlijk niet op zit te wachten..het is lief bedoeld.)
Muisje dat is balen he? Ik had de tweede poging 15 eicellen, 7 bevrucht, 2 cryo en 1 verse tp. Dus van de 15 eicellen uiteindelijk 3 x een tp gehad. Maar.... Er hoeft maar 1 goede bij te zitten he.. Onze dochter is van de eerste cryo tp.
Ik heb de hele ochtend en middag veel geslapen. Ben er nu weer een beetje. Punctie was wel pijnlijk, maar zou het zo weer doen. Het is te doen dus.
Muisje, snap dat je baalt. Ik duim voor goed nieuws op dinsdag! Kate, hoe was de eerste fm? Prinses, goede score! Hoe voel je je nu?
Spookje: nou er waren dus nog geen follikels, die groeien pas bij de Menopur/Puregon.. Haha. Zit er helemaal niet meer in, dus had er niet bij stilgestaan. Maar alles zag er goed uit, geen cystes ofzo en het bm slijmvlies was dun.
Princes, wat een goeie oogst! Muisje, wat een deceptie . Maar als die 3 toppers zijn en ze gaan heerlijk delen, dan heb je 3 kansen. En wat de rest zegt: je hebt er maar 1 nodig. Kop opleid, het komt goed! Katek, wanneer begin je met stimuleren? Hier nu 4 dagen gonal gespoten, voel nog niets groeien. Woensdag eerste fm, ben benieuwd! Allemaal een fijn lang Pinksterweekend met heerlijk weer!
De terugplaatsing is maandag. En op zich voel ik me goed, zolang ik me niet te veel inspan. Anders moet ik dat bekopen met buikpijn. Wel een emotionele rollercoaster.
@prinses: 8 uit 8 mooie score! Krijg je 1 of 2 teruggeplaatst? Spannend hoor! Doe rustig aan hoor, zeker als je bang bent voor overstimulatie (zie je andere topic!) @muisje: ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, maar ik hoop dat dit 3 topemmies zijn!! Succes met wachten tot di.dag (vind het lang wachten trouwens...) Ik krijg morgen de punctie Zie er tegen op, ondanks dat dit al de 4e keer is... Vorige keer heb ik zoveel last gehad en mn een mentale tik opgelopen. Zo vreselijk pijnlijk... Gelukkig nu midazolam, zodat ik er niet helemaal bij ben. Gelukkig favo arts en vpk erbij en mijn steun en toeverlaat, mijn man, natuurlijk Als ik weer beetje op de been ben, meld ik me morgen na de punctie weer even!
Ik heb nu acht eicellen bevrucht. Kan er nu nog iets mis gaan, waardoor er geen terugplaatsing is. Ik kan eigenlijk weinig vinden over het delen van de eicellen.
@Prinses; Wat een mooi nieuws 8 van de 8 bevrucht. Over delen van de eicellen kon ik ook niets vinden. Dus even afwachten. Maandag terug plaatsing dat is snel. Ik mag dinsdag pas bellen om te horen of de deling goed is gegaan, we blijven hoop houden. Voor jou heel veel succes. @ Juudje; Heel veel succes vandaag. @Moekie; succes verder met spuiten. Hoop dat je je goed voelt en alles goed gaat verlopen. Toi toi toi.
@ beschuitje; Ik weet dat je het lief bedoeld en ik heb de knop weer omgezet. We wachten dinsdag af, kan niet anders want dan maak ik me gek. @ Kate; Dat zou ook wel balen zijn geweest hè. Van de 15 maar 3 goed gedeeld. Ik blijf hoop houden. We horen het dinsdag wel. @Spookje; Hoe is het met jou?
Dames, Ik heb donderdag de pick up gehad en mijn buik blijft gevoelig. Herkennen jullie dit. Soort van menstruatiepijn. Verder vraag ik me af of iemand in gewicht is bij gekomen tijdens of na de stimulatie. Mijn buik voelt na de pick up wat gespannen en bol. Ben bang bij te komen..
Vandaag punctie gehad. Het is goed gegaan. Alle 13 follikels aangeprikt. Resultaat 10 eitjes Morgen horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en wanneer de tp is. 10 eitjes... zo veel hebben we nog nooit gehad. En dan te bedenken dat we een week geleden nog niet eens wisten of we wel door konden gaan! Ik heb midazolam gehad via infuus en dat was fijn en zo was de punctie te doen en kan ik me de pijn niet meer herinneren. Paracetamol en diclo zetpil en de na pijn is zo goed als onder controle! @muisje: heb je niet het advies gekregen om na de punctie je elke dag te wegen? Als je snel aankomt kan dat een teken van overstimulatie zijn. Die buikpijn kan zijn omdat de eierstokken nog van slag zijn. Rust en veel drinken! Maar bel gerust je kliniek, daar zijn ze voor! Succes! @prinses: fijn dat alle 8 bevrucht zijn! Helaaa kan er nog wel het een en ander misgaan waardoor er geen tp is. Soms is er geen tp als jij ernstige overstimulatie hebt. Maar het kan ook zijn dat de embryo's niet (mooi) doordelen. Wanneer is je tp? Nou ik ga weer rusten, ben nog niet helemaal fit... Moet me echt koest houden want buik reageert gelijk
Juudje, wat een mooi aantal. Super. Nu duimen hè! Nee niets gehoord over wegen of na punctie nog kans op overstimulatie. Komt dat vaak voor?
@muisje: ja na punctie nog kans op overstimulatie, door activiteit van de eierstokken. Ik moet elke dag wegen en temperaturen om infectie en evt overstimulatie op te merken. Bij pijn en twijfel altijd bellen. Ik weet niet hoe vaak het voorkomt, maar het kan ernstig zijn. Als je buik zo bol en pijnlijk blijft is het raadzaam om je kliniek te bellen, die zijn gewoon bereikbaar ook al is het weekend? Wanneer was je tp? Hier helaas niet zo mooi bericht na mijn goede nieuws van gister. Van de 10 eitjes bleken er 6 rijp genoeg. Van die 6 zijn er 3 bevrucht. Ik zit best in een dip nu. Alleen onze eerste ivf had zo'n slechte score. Onze icsi's hadden betere scores... Ik baal echt! Hoe kan dit? Wat is er mis? Waar ligt het aan? Gelukkig is mijn man heel nuchter: als deze alle 3 blijven plakken is het toch goed? Dan heb je toch een bakfiets vol Ik weet wel dat hij gelijk heeft, maar het voelt niet zo. Het voelt als bij mislukt. En dat bij icsi4... We gaan er zeker weten 2 laten terugplaatsen woensdag, er van uit gaande dat er nog minimaal 2 goed genoeg zijn... PLEASE BLIJF PLAKKEN!!!