IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vreselijk die onzekerheid. Dan kan je maar het beste zeker weten dat het niet gelukt is. Leven tussen hoop en vrees is onmenselijk bijna. Dikke knuffel.

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Oh beschuitje, wat naar. Die onzekerheid... killing.
    Kon je gyn het bloedverlies verklaren? Hij zei te snel voor bloedverlies. Te snel voor ongesteld? Is misschien ook wel snel, 1 wk na tp. Lijkt het op ongesteld?
    Je leest hier wel verhalen van vrouwen die in het begin van een zwangerschap, bloedverlies hebben. Daar heb je niets aan, weet ik.
    Mag je maandag weer testen? Of moet je naar het ziekenhuis voor bloedtest? Ik hoop zo dat het toch nog goed nieuws is! Knuffels!!

@prinses: we misten je al hihi:p Ik heb ook even moeten zoeken waar we waren en ik wist niet dat we waren verplaatst:(
    Maar we zijn er weer:D
    Ik herken wat je zegt, over dat nadenken wat er eigenlijk allemaal is gebeurd... Ppppfff Ik had woensdag zo'n momentje tijdens de tp. Het lijkt al zo'n routinehandeling. Ik lag in de beensteunen, arts, vpk en ml om me heen, laborant was het rietje aan het checken. Toen flitste de laatste paar jaar mmm door me heen. Zou het nu klaar zijn?

Last van m'n buik heb ik ook nog. Gister halve dag gewerkt. Dat zou ik vandaag ook, maar heb afgebeld. Het gaat niet. Ik moet voor mezelf kiezen en naar m'n lijf luisteren. Irritante is dat ik merk dat rust helpt... Dus dat ik me rustig moet houden. Maar ja, laat ik dat nou niet kunnen:D
    Ml heeft zelfs voetbalkijken met vrienden vanavond afgebeld om voor mij te zorgen. Niet zo lief doen, dan word ik emotioneel. Zit aan de pregnyl dus dat gaat sneller nu:p

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    dames !! Ik heb. Vandaag toch maar getest want geen bloedverlies gehad en toen ik ging plassen zat wr al blokjes in de urine dat had ik pok bij vorige zwangerschap dus toen bonate haet al ine keel !
    Ik getest eerst zag ik niks maar was nog slaperig en toen zag ik opeens wel de tweede lijn en werd steeds duidelijker! Daarna meteen nog een rest gedaan en doe was nog duidelijker!!!!

Gelijk Voorburg gebeld ivf afdeling ik was helemaal in de war haha
    Maar heb vorig kaar MA gehad dus ik ben pas blij na 12 weken!!

Bennie in achock hormonen loghem al in dw koelkast alles stond klaar voor eerste ivf poging!!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd sweetheart.

Ik heb net de brief binnen van het ziekenhuis over de definitieve hoeveelheid embryo's. Dat was drie en is bij drie gebleven.

5. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    @sweetheart: WAUW!! Wat een nieuws! Bizar zeg! Gefeliciteerd! Mag je nu bij de ivf-afdeling van Voorburg voor eerste en vroege echo?

@prinses: fijn dat je 3 cryo's hebt! Hopelijk heb je die voorlopig niet nodig ;)

6. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Klopt idd ik heb 1-7 echo met ruim ) weken in Voorburg !
    En hopelijk dan alles goed en mag ik door naar de VK

Succes allen en hopelijk gaat alles goed met deze zw schap zodat ik niet alsnog aan miet melden voor ivf...

7. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp

Hoi muisje86,

ik was op zoek naar een andere app van het voedingscentrum, maar ik vond net ook deze: gezond groeien. (In de play store, ik heb gezocht op voedingscentrum)
    In deze app staan tips en adviezen wat je wel een niet mag eten/drinken tijdens zwangerschap.

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

Sweetheart wat een nieuws! Gefeliciteerd!

Princes, fijn 3 emmies :) Voorlopig hopelijk geen punctie gedoe meer ( Hopelijk zeker 9 maanden niet meer ;) )

Beschuitje wat een naar bericht. Hopelijk komt het toch goed en anders is het wel heeeel erg vroeg. Zeker met het gebruik van de utrobollen! Succes meid.

Muisje, thanx. Morgen punctie. Kwart voor 8 aanwezig. Ben benieuwd.
    Hoe is het met jou?

Juudje, neem je rust. Lichaam gaat voor en gemoedstoestand ook!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    #329 KateK, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Moekie mooi dat jullie verder gaan! Morgen dus de punctie! Heel veel succes en ik hoop op mooie eitjes!
    Vandaag fm gehad. Zaten nu 10 grote en wat kleintjes. Wat een opluchting!! Zondag kijken of ze groot genoeg zijn. Meeste waten nu 16,5mm bms was al 12mm!

Beschuitje wat stressvol! Ik vind het ook wel snel maar volgens mij niet onmogelijk.. Heb je echt rood bloed?

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweetheart wat een fijn nieuws! Wonderen bestaan nog! Gefeliciteerd!

Prinses mooi hoor 3 embryo's! Fijn dat er niets is afgevallen!

Juudje idd rust nemen waar nodig! Ik heb volgende week een week vrij genomen zodat ik zeker weet dat ik voldoende rust heb voor mijzelf.

11. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Inderdaad, true miracle..... We waren zo op de ivf startdatum gefixeerd dt we totosal niet besig waren met natuurlijk zwanger worden. Gelukkig eel op de juiste dsgen gedaan!

Jullie heel veel succes!!!!!

Maar na mn miskraam ben ik echt nog heelmbang nu hoor. Hoop zo dat het dit keer wel gegund blijft...

Liefs,

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hier uit 5 follikels 3 goede eitjes. Genoeg zwemmers om ze te bevruchten en morgen worden we gebeld of het gelukt is :)
    Voel me nu een beetje beurs, maar het viel me heel erg mee. Ze moesten rechts even goed op mijn buik drukken, wat wel vervelend was. Nu even relaxen en in spanning zitten voor morgen :)

13. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Hallo dames

Ik was jullie ook kwijt heb nog niet tijd gehad om alles terug te lezen zou ik van de week even gaan doen ...

Ik wil iedereen die het nodig heeft sterkte wensen en dikke knuff
    en voor de andere groep heel veel succes nog in de wacht weken ik ben uit de wachtweken .... en ik heb het niet volgehouden had dinsdag me eerste test al gedaan ... en donderdag avond .. en gisteren ochtend en vanmorgen nog 2 .

Zijn allemaal steeds positief snap het niet ... het wil niet door dringen ... ik durf niet blij te zijn dus wacht de echo af ...

@sweetheart86 wow dat is ook nog is een wonder hopelijk blijft het helemaal goed gaan .. dan heb je in februari mooi baby in je armpjes ...

xxxx

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wauw! Wanneer was je officiele testdatum?

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zie het al, vandaag....... Whiehoe.....het is gelukt! Er groeit een kleine ukkepuk in jou!:):):):):):):)

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoeveel dagen moeten jullie wachten na terugplaatsing met testen?

Hier is het 14 dagen.

17. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Sankyra en Sweetheart, gefeliciteerd!

Beschuitje, die onzekerheid is ellendig.

Moekie, fijn dat de punctie is meegevallen.

@iedereen die moet wachten: heel veel succes.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Moekie wat een mooie score! Ik duim op mooie embryootjes!!

19. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Sankyra en Sweetheart, gefeliciteerd! Hopelijk volgen we jullie allemaal snel ;)

Net 1e fm gehad, 20 grote follikels!! Helemaal blij nu! Wel veel drinken ivm vocht in baarmoeder. Dinsdagde punctie. Tijd horen we vanmiddag. Nu hopen dat er veel eitjes in zitten en dat ons láátste rietje zaad goed ontdooit en het allemaal toppertjes zijn.

20. Moekie

Moekie Niet meer actief

Geen bevruchting, kan wel janken!
    Alles voor niets :( :( :(

Deel Deze Pagina