Ik heb pijnlijke borsten. Al wel een aantal dagen hoor. Wie herkent dit? Komt dit door de medicijnen?
Moekie, wat een piep nieuws. Dikke knuffel van mij. Mag ik vragen of ze alleen ivf bevruchting hebben gedaan of ook icsi? Bij ons slaat ivf niet aan vandaar. Heel veel kracht gewenst. Liefs!
Sankyra en Sweetheart, gefeliciteerd... Top nieuws. Prinses, ik heb de eerste dagen van gebruik bolletjes heel veel last van mijn borsten gehad. Neemt nu af. Of dat normaal is weet ik niet. Ik voel weinig tot geen krampen meer. Maar wat is goed? Donderdag bloedtest. Ben positief en probeer niets te verwachten. Maar das best lastig, hihi.
Moekie dat is echt k-nieuws ... dikke knuffel ... @prinses ik had ook zo last van mijn borsten nu nog begon 1 week naar tp ... maar het kan ook door medicatie komen best lastig de kwaaltjes herkennen wanneer mag je testen ? @muisje succes bij de bloed test hopelijk goed nieuws ... Ik heb alleen dat ik zo iets had zou wel negatief zijn nu is het positief maar het wil niet door dringen . het besef wil niet door komen . en voor de andere dames heel veel succes .
Lieve meiden, hier geen goed nieuws. Na een week nam de kramp af en begon het bloedverlies al. Ik ben sinds vrijdag heel erg ongesteld. Komende maand even niks en dan daarna verder met de cryo. Ben erg verdrietig, maar lees nog meer naar nieuws. Wat is het toch rot allemaal.. Voor de zwangeren onder ons gefeliciteerd !
@beschuitje: wat vreselijk! Wat een k*t nieuws! Sterkte meis! @moekie: nee toch! wat een kl*te nieuws. had je icsi of ivf? Sterkte!! @prinses: gebruik je pregnyl injecties of die utrobollen? van pregnyl weet ik dat het klachten kan geven van pijnlijke borsten/tepels Ik gebruik ook pregnyl en heb ook pijnlijke tepels, wordt niet erger, minder zelfs wel iets minder erg (helaas).
Ik gebruik die utrobollen. HIer is de tp een week geleden, en ik merk dat ik nu echt angst begin te krijgen om naar de wc te gaan. vooral op mijn werk. ik geloof dat ik instort als ik ongesteld zou worden. Mensen die niet in deze medische molen zitten, zeggen dat ik van het positieve uit moet gaan.... Maar ik hou toch echt ook rekening met de andere kant. Zelfbescherming denk ik. Vreselijk deze achtbaan. Aan de dames waarbij het helaas niet gelukt is, hoeveel dagen na de tp werden jullie ongesteld cq. Bloedverlies?
Prinses bij mij was dat 10 of 11 dagen na tp.. De keer dat ik zwanger was heb ik volgens mij op dag 9 na tp (cryo dus zonder pregnyl) positief getest met een gevoelige test.
Hier ook piepnieuww, zw schap is overgegaan in n vroege mk... KUT KUTTER KUTST enige positieve is dat we volgende menstruatie alsnog met ivf starten..... ;-(
Ahw nee Sweatheart! Dikke knuffel voor jou! Vandaag punctie gehad, 20 eitjes!! En gelukkig is het laatste rietje zaad van manlief ook goed ontdooit! Punctie was te doen, gelukkig nu weer een hele spuit verdoving gehad.... Nu veel drinken i.v.m. overstimulatie. Donderdag worden we gebeld over bevruchtingen en dan vrijdag terugplaatsing als het goed. Voor de TP willen ze eerst bloed prikken om te checken hoe het met de overstimulatie staat.
Dikke sjit sweetheart!! vreselijk.. Hier 11 eicellen vandaag. Donderdag (als t goed is) tp. Nu bijkomen, heb best wat na pijn