Vorige week maandag. 9 dagen denk ik dan. Het was wel minimaal, en nu is er niets meer te zien. Maar ik wil mezelf geen valse hoop geven.
Het ziekenhuis geeft aan dat ik nog echt moet afwachten of mijn menstruatie wel doorzet. Ik zit nog vroeg in de cyclus. Nou ik hoop maar dat het nog goed af gaat lopen. Hoop en vrees maar weer.
Meiden dank jullie wel voor de steun! Maar nog meer rotnieuws hier . Sterkte sweetheart! Princes, nu is het extra spannend het afwachten! Duim dat het toch iets anders is! Hope2 en Katek, mooie scores! Op naar de TP! Hier mezelf bij elkaar aan het rapen, ben nog steeds erg boos, teleurgesteld en vooral bang. Wat nou als het nooit lukt!? Nog MAAR 2 pogingen te gaan, dus het einde is in zicht Heeft een van jullie het wel eens meegemaakt dat er geen bevruchting was? Hier alleen ivf deze keer omdat het de 1e keer was. Volgende keer wordt icsi. Bij ons ziekenhuis doen ze het niet 50/50. Zou wel benieuwd zijn wat er dan was uitgekomen. Nu wachten op de ongi en dan de ongi erop weer verder, dat is pas eind augustus. Wat duurt zo`n traject toch lang!
Moekie, lijkt me idd vreselijk moeilijk. Maar misschien is de schaal van je eitjes gewoon te hard. Icsi biedt misschien de oplossing wel. Hoop doet leven.... Knuffel!
Heftig he moekie.. Hopen dat ICSI beter werkt, dan worden de eitjes zowiezo bevrucht. Hoop dan op een betere score! Inderdaad lang wachten de mmm.. Op zich wel goed want je kunt eventuele teleurstellingen wel verwerken in die tijd die er tussen zit. Dan kun je weer met een soort van schone lei beginnen ofzo. Zo heb ik het ervaren tenminste.
Prinses bij mij begon het roze spotten precies na een week. Na een dag of 8 , 9 begon het bloeden al. Op dag 11 was het echt over. Ik wil je geen negatief gevoel geven maar alles wat jij schrijft had ik ook. De artsen gaven me toch nog hoop want het kon nog.. Nou bij mij mooi niet en mijn gevoel was dus toch echt meteen goed helaas.. Sweetheart wat balen !!! Sterkte...
Het was nog niet eens spotting misschien. Het was een klein beetje slijm, maar niet wit van kleur, een heel klein beetje roze. De rest van de dag niets meer te zien. Ik ga ervan uit dat het niets word, maar heb toch nog een vleugje hoop. Sta wel met beide benen op de grond. Dankjewel beschuitje. Iedereen in mijn omgeving roept, hoop houden. Maar dat voelt ook niet als reeel. Ben dus wel blij met je reactie.
Hoi hoi, 5de iui komt hier zo aan, de aanvraag voor ifv is als het goed is gestuurd naar het andere zh. Ben benieuwd de eerste iui was ik zwanger en nu steeds ongi geworden. zie er tegenop voor ivf maar mijn kinderwens is groot en met mijn bijna 39 ook bijna over......super spannend voor wat de tijd gaat brengen, gaat het zeer doen wat moet er geprikt worden enzo......... Succes allemaal meiden....
Paar dagen niet hier geweest en allemaal verdrietige berichten. Beschuitje en Sweetheart wat een ellende, sterkte! Moekie, ook voor jou sterkte. Heel herkenbaar, hier na een afgebroken ronde en een ronde met een punctie en zes goede eicellen met icsi geen enkele goede bevruchting, dus ook het gevoel dat alles voor niks was geweest. Inmiddels weer een paar weken rust gehad en over drie weken beginnen we weer. Hebben jullie nog een evaluatiegesprek met de arts? Wij hebben dat als heel prettig ervaren.
Prinses en Juudje, succes in deze onzekere tijd. Hope, hoe is het nu met je? Hoop dat de overstimulatie niet heeft doorgezet. Kate, heb je morgen een tp?
Nou ik wil je geen valse hoop geven maar bij deze laatste zw schap had ik op de NOD een beetje roodverlies zelfs. En toch zwnager Dus beetje roze kan ook innestelling zijn of wat dan ook..... Hier nu hevige krampen en vloeien
Sterkte, Prinses en Moekie! Knuf Twinkeloogje, 'gewoon' over je heen laten komen. (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan Iedereen ervaart het anders. Ik heb net de 3e punctie gehad. 1e was te doen, 2e was hel, 3e was ook te doen. Laat je goed informeren over pijnmedicatie. Maar hopelijk lukt de IUI, dan is het allemaal niet nodig! @ Spookje, de napijn wordt steeds minder, dus gaat de goede kant op! Nog steeds veel aan het drinken en plassen Vandaag telefoontje over bevruchtingen, spannnend!! @ Katek, jij hebt vandaag al TP, toch? Hopelijk veel bevruchtingen, mooie plakker teruggeplaatst, en veel cryo's!!
Princes hoe is het? Nog wat meer roze gespot? En wat je zegt: misschien een te hard schilletje van mijn eitjes Spookje, 8 juli evaluatie. En we gaan ervoor. Ik dacht al dat er iemand was doe ook geen bevruchting had, maar had geen zin alles terug te lezen Wat zijn jullie opties? Enig idee waar het aan lag? Hier wel goede hoop dat we met icsi meer uit de voeten kunnen en hopelijk bij poging 2 wel bevruchting! Jij ook succes! Wanneer ga je weer verder met het traject? Katek, ja met icsi is er sowieso iets bevrucht. En even rust is wel fijn, maar gevoelsmatig lijkt 3 maanden zo ver weg . Hoe voel jij je? Nog last van de tp gehad?
Hier geen roze meer gespot. Pfff, ik hoop dat het weg blijft, maar durf niet te hopen eigenlijk. Stomme achtbaan van emoties. Werken geeft wel veel afleiding, dat vind ik heerlijk. Nu drie dagen vrij voor de boeg, dat zal veel lastiger zijn.
Spookje/hope2bemama: vandaag tp gehad!! Mooie 4-cellige en drie mogelijke cryo's! Dat horen we volgende week. Moekie: ja heb wel wat last gehad.. Maar gaat nu alweer wat beter gelukkig. Prinses: je maakt het wel spannend! ik ga super hard voor je duimen en maak er een mooi weekend van! Ga leuke dingen doen!
Katek, toppie!! Lekker broeden.... Ik heb morgen TP, vooraf bloed prikken om overstimulatie te checken, spannend! 13 bevruchtingen, kwaliteit horen we morgen en ook eventuele cryo's. Ben benieuwd!!! Hier ook wel last gehad, vooral met opstaan. Nu gaat het wel beter...
Prinses, ontzettend spannend, ik duim voor jullie! Hope, fijn dat het beter gaat. Morgen tp en dan sterkte met wachten! Kate, jij ook sterkte met wachten! Moekie, in principe is er idd altijd sprake van bevruchting bij icsi, maar hier hebben ze ook icsi gedaan en toch was er geen enkele goede bevruchting. De arts vond dat ook erg teleurstellend, komt blijkbaar niet vaak voor en hij gaf aan dat statistisch gezien 50% goed zou moeten zijn. Dus in ons geval hadden we dan toch 3 goede bevruchtingen moeten hebben. Of als het wat tegenviel toch zeker 1 of 2. Maar helaas. Er was geen enkele aanwijsbare reden voor, dus eigenlijk niet meer dan domme pech....Heel zuur, maar geen reden om het niet opnieuw te proberen. Had 24 mei de punctie en inmiddels al weer even aan de pil. Begin op 7 juli weer te spuiten en dan op 16 juli de uitgangsecho. Voorlopige nieuwe punctiedatum is 29 juli. Had het de eerste dagen na het nieuws best moeilijk, maar na het gesprek weer een goed gevoel. Na 5 weken er niet mee bezig te hoeven zijn, ben ik tegen die tijd wel weer klaar om te starten. Vervelend dat jullie tot 8 juli moeten wachten tot het gesprek. Is er geen eerdere mogelijkheid? Maar icsi zou wel een betere kans moeten geven dan ivf. Plus dat je al een stimulatieronde hebt gehad, dus misschien kun je met een hogere dosering beginnen, zodat er meer follikels groeien. Bij mij wordt dit de derde spuitronde; bij de eerste keer maar twee follikels, dus die werd afgebroken. De tweede keer met een hogere dosering gestart, tussendoor verhoogd en zes goede eicellen. Nu ga ik met de laatste dosering verder, 225 ie en zou de score in principe nog wat beter moeten zijn. Maar ik snap dat je je nu verrot voelt, dus sterkte en een knuffel.
Weer rozeverlies, en een puntje bloed. Ik denk dat het niet goed is. Alhoewel ik me gisteravond ook met mijn nagel wat pijn deed, tijdens het inbrengen van de bolletjes. Maar dat zal wel weer hopen zijn tegen beter weten in. Ik voel me boos en verdrietig. Waarom moet het zoveel moeite kosten, terwijl het lijkt alsof de hele wereld, zo zwanger is.....