Gelukkig maar En of je er zo snel last van kunt hebben: geen idee. Ik had de vorige ronde de dag na de eerste injectie enorme hoofdpijn en was ontzettend moe. Vond het te toevallig, dus moet echt wel daardoor gekomen zijn, een reactie van je lijf op iets wat het niet kent ofzo.Maar daarna nergens meer last van gehad.
Hallo Dames, Ik wil gezellig met jullie mee kletsen! Ben sinds donderdag bezig met decapeptyl te spuiten voor onze 4de poging, wij doen ICSI.. Reden van t uitblijven van zwangerschap is onverklaarbaar helaas.. dus het word weer een spannende tijd net zoals die van jullie! Liefs
Wel fijn om van andere dames te horen hoe ze op de deca reageren. Ben ik alvast een beetje voorbereid! Ik vind wachten tot 24 mei lang, maar weet wel waar ik aan toe ben. Bij ons mogen er maar 3 puncties op een dag, dus vandaar dat ik helaas een lang schema heb. Ook ik ben door de pil heen nu ongesteld geworden . Vind het erg vervelend, ben ik gewoon 2 weken aan het bloeden . Dacht nu lekker te kunnen genieten, ongedwongen van mijn vent . Maar, komt goed, we hebben nog even de tijd tot de onthoudingsdagen Hier ook niet echt een oorzaak, linker eileider zit redelijk dicht, maar verder niets raars. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger en hebben we in mei volgend jaar een beebje rond kruipen ! Succes meiden!
Hey Ladies even een kleine update.... Vrijdag de punctie. Ik ben met vlagen enorm duizelig en weet dan even niet waar ik het zoeken moet... Maar het is allemaal te doen. Ik spuit Gonal-F 150 eh en cetrotide. Morgen avond de Ovitrelle. Liefs
Ohh deebje doe maar rustig aan hoor! Goed naar je eigen lichaam luisteren! Fijn dat je t spuiten er bijna op hebt zitten.. wat is t toch een rotzooi he.. Ben benieuwd wat ik moet gaan spuiten bij t stimuleren.. vorige keren was dat 450 eenheden.. maar ze gaan nu mimder doen hadden we afgesproken! Ik lig alweer op de bank blehh zo moe en hoofdpijn van de decapeptyl he.. Zie je op tegen de punctie?
Nou de punctie is mij echt meegevallen. Ik was rete zenuwachtig, ik lag helemaal te shaken. Maar ik kreeg een infuus en een heerlijke cocktail ingespoten, die werkte voor 2 minuten op zijn top. Geloof me, het zonnetje ging schijnen. Ik lag daar en was gewoon ontspannen. Ik voelde kleine prikjes en that's it Daarna nog een uurtje aan de monitor en de uitslag hoorde ik toen. Ik moest een boterham meenemen en knapte super snel op. Nou klinkt dat verhaal hierboven wel zaligmakend, maar ja... Nu ik dit zo tik, tja... zie ik er toch wel een beetje tegenop.. Dat voorbereiden vond ik verschrikkelijk, dat ze de boel gaan schoonmaken, verschrikkelijk.... Dat doet gewoon zeer!
Hahah ja dat klinkt wel heeeel mooi haha.. bij mij ging t stukken minder.. kreeg trouwens ook geen infuus! Alleen een prik.. dat was echt genieten ja haha maar zodra ze dan gaan beginnen pfff wil er liever niet meer aan denken Een x zaten beide eileider aan 1 kant en de baarmoeder aan de andere kant en kwamen ze er dus niet bij.. dat deed echt zon pijn, heb toen in de stoel moeten huilen ervan De andere keren was t niet zo extreem maar ben daardoor denk ik wel meer gespannen geworden waardoor t mss weer meer pijn gaat doen.. Hopelijk heb je een goede oogst!! ga voor je duimen!
deebje heel veel succes... de dames die nu aan deca zitten ... deca werkt meteen is mij vertelt door mijn arts in nijmegen ... en ja daar zitten die bijwerkingen bij ik heb ook vanaf de eerste dag spierpijn en vast zittende spieren .... en daarbij de spanningen nog ... maar dames komt goed ... het word nu wel minder na 2 weken . heel erg veel succes.
Pff meiden, die verhalen over de deca doen niet veel goeds vermoeden . Iedereen reageert er dan wel anders op, maar volgens mij is het wel heftig spul! Deebje, succes vast voor vrijdag en ik hoop dat het weer zo heerlijk gaat meevallen! Duim duim duim. Nina, klinkt heftig allemaal hoor! Hopelijk vlieg je er deze keer doorheen zonder pijn!
Hallo allemaal, Wij zijn ook weer begonnen! Inmiddels poging 3 alweer! 5 mei begonnen met de pil, 24 mei deca, 6 juni gonal, 15 juni 1e fm Zie ook enorm op tegen de punctie. 1e x was het te doen qua pijn, maar de 2e x was echt hel, ben 2 weken uit de running geweest door napijn. Hoorde ik achteraf bij het gesprek, dat ze me de 2e minder verdoving hadden gegeven, omdat ik bij de 1e in slow motion praatte. I.p.v een heel spuitje hadden ze nu maar een halve gedaan! Belachelijk, overleg zoiets even. Maar goed, tijdens het gesprek was de gyn erg meelevend. En had het zelfs over een eventuele narcose bij de volgende punctie. Iemand ervaring hiermee?
Even snel een vraagje.. ga net naar de wc en ben ik ongesteld geworden? Ben al week aan t spuiten met decapeptyl.. vorige keren heb ik dit niet gehad?? Is dit erg? Iemand een idee??
Deebje, heel veel succes morgen! Nina, ik heb dat beide keren gehad een week nadat ik met de Triptofem (zelfde werking als deca) was begonnen.
@Nina2011 Tijdens deca kan je gewoon ongi worden ... is helemaal niet erg ... ik moest juist ongi worden voor ik gonal F mog gaan gebruiken .. dus volgens mij kan het helemaal geen kwaat als je niet vertrouwd gewoon effe behandeld arts bellen. @hope2Bmama Voor jou ook veel succes gewenst .. Minder van de 2e keer .. idd hadden ze beter even kunnen overleggen ....
Ben ik weer, lees straks wel terug, sorry voor de ego post. Baal een beetje. Punctie is goed gegaan, opbrengst 2 eicellen... Arts zei, dat hij bij een lage opbrengst (waar hij ook van baalde) vaak wel een bevruchting zag omdat de kwaliteit wel goed is.... naja maandag weten we meer. Tussen 09:00 en 10:00 uur. Liefs
Deebje, snap dat je baalt. Is de punctie je wel meegevallen? Ik duim voor jullie dat het twee toppers worden! Hier vanochtend eerste fm. Eén follikel van 10 mm, de rest allemaal kleiner. Nu de dosering verhogen van 187,5 naar 225 en dinsdag de volgende fm.
Deebje, ik kan me goed voorstellen dat je baalt hoor, maar wel fijn om te horen dat die dan meestal wel goed zijn. Ik hoop voor je voor het beste.
Deebje, duim voor 2 toppers! Viel het je wel mee? Hope2be,welkom! Balen dat het zo vervelend ging bij de puncties! Ik heb wel begrepen dat bij volledige narcose de hersteltijd langer is en dat je er voor deze relatief kleine ingreep veel last van kan hebben. Bij ons raden ze het af, maar uitzonderingen kunnen gemaakt worden. Ik zou het eens goed overleggen met je arts, wat zijn de voordelen en wat de nadelen. Succes! Spookje, duim voor veel mooie follikels dinsdag!