IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ppppfff lastig prinses.. Ik heb dat nooit gehad, bij mij kwam het geleidelijk aan zoals bij een gewone menstruatie.. Ik blijf hard duimen!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    In december ben ik kort zwanger geweest, toen had ik hetzelfde, dat mondde uit in een miskraam.

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    @prinses: ik blijf voor je duimen! Ik hoop dat het innestellingsbloeding is!

Ik nog pijn in buik. Elke 2 dagen tel.contact met zkh. Eierstokken voel ik nog. Strak gevoel in m'n buik, alsof hele erg buikspierpijn.
    Pijn ook in BM: vreselijke ongi pijn.
    Had ik in januari ook, toen bleek ik zwanger...
    Volgens vpk reageert m'n lijf op de pregnyl waar natuurlijk hcg in zit. Laatste pregnyl was di.dag, dus als klachten blijven, hoe naar ook, geeft het me ook wel hoop...
    Vpk versprak zich en zei je mag zondag testen... O nee je hebt pregnyl, nee houd dan toch maar woe aan...
    Ik weet echt niet of ik het zo lang volhou... Ik heb echt behoefte aan dikke vette 2e streep:D

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn tp was van 9/6, zou dat betekenen dat ik nu mag testen (volgens de verspreking van jouw vk dan)?

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De test is negatief en het roze verlies neemt toe.......

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zit je nu 11 dagen na tp? Dan zou hij nu positief kunnen zijn inderdaad..
    :( ik vind t zo jammer voor je meid..

7. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Wat rot prinses!
    Zondag is voor mij 2 wk na punctie; zonder pregnyl had ik dus zondag mogen testen.
    Jij bent vandaag 2 wk na punctie toch?
    Probeer vol te houden! Als het roze niet (helder)rood wordt, kan je over paar dagen nog testje wagen! Sommige testen hebben ook meer hcg nodig dan andere!
    Ik weet niet of je er iets aan hebt (of dat je liever met de dekens over je hoofd in bed ligt)...
    Sterkte meis!

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spookje, thanx voor je verhaal. We kunnen pas 8 juli omdat ons behandelend arts daarvoor op vakantie is. Geeft ons wel tijd om alle vragen te bedenken en op te schrijven. En hier gaat de dosis ook omhoog naar 225, dat is al gezegd :)
    De knop is al wel een beetje om, maar vandaag toch maar de afscheidsborrel van 2 zwangeren overgeslagen op het werk, want dat deed toch een beetje zeer van binnen :(.
    Fijn dat je al weer bijna aan de slag kan. Hopelijk dit keer een groter succesverhaal!

Princess, wat een gedoe! Hoop nog steeds dat het niets betekent. Heb je trouwens geen inbrenghuls voor de utrobollen gehad? Ik krijg er altijd 2 mee, superhandig!

Juudje, fijn je goede gevoel, ondanks de pijntjes. Duim met je mee. Ga je zondag testen?

Hope2b, hoe ging de tp? Ook lekker broeden :)

9. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Moekie, tp ging goed! 2xA teruggekregen en 7 !! in de vriezer :)
    Wel wat te gek gedaan vanmiddag, meer last van mijn buik. Dus nu weer lekker op de bank!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hope2be wat fijn!!
    Ben wel benieuwd waarom jij 2 krijgt teruggeplaatst. Bij ons is dat pas na 38 jaar.. En onze embryo's worden op dag 2 (4 cellen) teruggeplaatst en op dag 3 ingevroren (6 cellen)..
    Welk zkh loop jij?

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee geen inbrenghulsen mee gekregen, ik heb het vermoeden dat ik met mijn nagel iets geraakt heb daar binnen, voelt ook helemaal schraal. Ik zit idd vandaag twee weken na de punctie. Ik voel me een beetje down, en het volgende moment gaat het wel weer, dan weer down, het wisselt elkaar af.
    Ik heb het grote geluk dat hier al een zoon van 6 rond huppelt, dat maakt voor mij toch een hoop goed.

12. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    @moekie: snap dat je die borrel hebt overgeslagen. Dat is echt too much nu. Je klinkt wel weer goed en positief. Goed dat jullie de tijd nemen (hebben) om met elkaar vragen op te schrijven en dit te verwerken en je op te laden voor de volgende poging.

@hope2Bmama: wat een goed nieuws! Rustig aan hoor nu zeker als je merkt dat je klachten krijgt na te veel doen.
    Ik heb ook tp van 2 emmies en ben ook geen 38, maar zit al in icsi-4. In NL mag je als er geen fysieke bezwaren zijn bij de vrouw, bij de 3e en evt volgende pogingen 2 emmies laten terugplaatsen, ook als je nog geen 38 bent.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nu geen roze meer, maar rood. Hoeveelheid neemt toe. Definitief game over.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :( neeeeee..
    Sjit zeg!

15. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hi Katek,
    In Radboud is het >38 of bij de 3e poging. Dus vandaar 2 terugplaatsingen. Bij ons is tp op de 3e dag na punctie en wanneer ze ze invriezen, geen idee eigenlijk........ wanneer mag jij testen? Ik 5 juli

16. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Arme prinses, dikke knuffel voor jou!

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ah ik snap m hope2be!
    Ik 4 juli :)

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Prinses wat *piep* voor je zeg !!! Meestal zegt je gevoel wel het juiste heb ik ervaren en toch door alle reacties van je moet hoop houden krijg je ook weer hoop. Heel veel sterkte neem een vet stuk chocola 😉 helpt niet maar is wel lekker...

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ow princes :(. Wat een rotnieuws :( sterkte meid en neem naast die chocola alles wat je wilt!

Hope, fijn een fijne tp. En doe rustig, je hebt er wel 2 in zitten ;). En 7 emmies, ook erg lekker!

Juudje, ja, we zijn niet van de mensen die heel lang in negatief nieuws blijven hangen ( ook al baalt er diep van binnen nog steeds iets heel erg hoor;) ). Nu kunnen we nog andere dingen doen en ons huis afmaken qua klussen en lekker een alcoholisch drankje doen in Peru :)

Spookje, hoe was PJ trouwens? Vriend van mij is geweest en die vond het ( weer) erg geweldig.

20. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Prinses, sterkte meis! Ik vind het zo erg voor je! Neem ook lekker een glas wijn al je de chocola zat bent!

Deel Deze Pagina