IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben aan de lijn, en hou niet van wijn.:D
    Het gaat wel weer. Gisteren even ingestort, vanmiddag grote stolsels verloren. Dat vond ik wel heftig. En nu probeer ik weer vooruit te kijken, en niet te lang stil te staan, bij wat het had kunnen zijn. Daar word ik alleen maar verdrietig van. Ik hoop dat de andere dames in dit topic snel een positieve test vast houden, dat is nog veel te weinig gebeurd hier.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heftig prinses! Blijf hoop hebben voor de toekomst, je hebt nog 3 cryo's! Ik werd ook zwanger van een cryo.
    Hoop doet leven! Knuffel!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb wel hoop, maar vertrouwen niet. Ik heb al zo lang het idee gehad dat het zou moeten lukken, maar ondertussen duurt het al bijna 6 jaar.

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja kan ik me voorstellen.
    Is dit je eerste Ivf? Ik ben niet helemaal bekend met je geschiedenis. Zie dat jullie een kindje hebben, hebben jullie toen ook in de mmm gezeten? Zes jaar is ook enorm lang. Bij ons duurde de eerste ook vier jaar..

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Van de eerste werd ik spontaan zwanger na 14 maanden. Toen zou het aan de zaadcellen van manlief gelegen hebben. Nu is hij gestopt met roken, de zaadcellen zijn goed, en nu blijft een zwangerschap uit.
    We zijn na drie jaar zelf proberen de mmm ingestapt, hebben onderzoeken gehad, zeven x IUI waarvan 1 keer zwanger maar dat ging niet goed, en nu dus de eerste keer IVf.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje, dat is een lang traject..
    Ik hoop echt dat de ivf jullie gaat helpen!!
    Ikzelf ben zover dat ik na deze poging (1e poging na dochter) overweeg te stoppen. Ik vind het zo pittig.. Dan gaan we genieten van ons (kleine) gezinnetje. Ik ben nu 34 en vindt het dan ook wel goed zo.
    Maar natuurlijk zou een brusje erg welkom zijn!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Katek, ik kan me daar alles bij voor stellen. Ik heb er ook al eens over gedacht. We zijn nu ook gelukkig, maar toch gaan we nog even door.

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld. Nu eerst een maand rustig en daarna de cryo tp in eigen cyclus. Dat betekent alleen eicelmetingen en pregnylinjectie, en verder geen hormonen. Natuurlijk wel afwachten of de cryo('s) goed ontdooien.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Een cryo tp is altijd veel rustiger, voelde voor mij ook fijner aan mijn lijf. Mooi dat het bij jullie in eigen cyclus kan. Hier kan dat helaas niet. Vind ik soms wel jammer..

9. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Ik vond cryo tp in eigen cyclus ook erg prettig. Ik hoefde maar maar 1x naar zkh voor uitgangsecho en daarna thuis aan de slag met LH-testjes. Het spannenste was de dag dat we gebeld werden hoe de cryo het ontdooien had doorstaan!
    Knap van je dat je na een maanden bijkomen gelijk de draad weer oppakt!

Hier nog geen nieuws. Geen bloed in elk geval. Symptomen wel, maar durf daar niets van te denken.
    Morgen 2 wk na tp, dan mag ik testen. Maar misschien dat ik me er vanavond al aan waag;) (lijkt me raar en moeilijk om zo 's ochtends voor m'n werk uit te testen...;))

Ik heb 2 soorten testen liggen kv 2v5 en Action. Welke kan ik het beste doen vanavond, welke is het gevoeligst?

10. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hier helaas overstimulatie, dus nachtje doorgebracht in Radboud UMC. Gisteren heel erg misselijk, overgeven en dikke buik, lijk wel 9 maanden. Gelukkig beginnen de waardes al wat te zakken. Voel me stuk beter nu gelukkig.

11. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    oh jee, wat heftig! ik hoop dat je snel opknapt!
    is je tp wel doorgegaan?

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hope, wat heftig! Hoe is het nu met je? Beterschap!

Juudje, duim duim. Ik zou als je vanavond wil testen de kruidvat doen. Ik heb niet veel goede verhalen over action gehoord. Succes!

Katek, pittige beslissing, maar als het voor jullie goed voelt en je voelt je compleet: do for it! Het is niet niets wat we ons lichaam aandoen en wat we geestelijk moeten doorstaan.
    Hier wil ik hopelijk het resultaat van een beeb meemaken en afhankelijk van hoelang dat duurt en hoe dat ging misschien een 2e ( als het ons gegund is).

Princes, die cryo klinkt een stuk relaxter dan het hele punctie verhaal. Hopelijk krijgen jullie je rust in deze maand en kun je je hoofd er toe zetten weer door te gaan.

Hier net de eerste sessie accupunctuur achter de rug. Vond het wel een beetje raar en weet nog niet goed wat ik er van denk of hoe ik me erbij moet voelen. Maar wie weet.....???

13. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Het gaat nu weer gelukkig. Nog wel aan infuus.Maar aan de betere hand. Heb vrijdag al tp gehad van 2 toppertjes

14. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Zojuist getest. Met Action en KV:
    (laatste pregnyl was 17/6; morgen 2 wk na tp):D

Bijgevoegde bestanden:

15. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Prinses, wat een ellende. Sterkte.

Hope, overstimulatie toch doorgezet en in het zh beland...pfff, wat een narigheid. Wel fijn dat je je nu beter voelt.

16. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Juudje, dat ziet er heeeeeel goed uit :D Goed nieuws kunnen we hier wel gebruiken. Moet je ook in het zh nog een bloedtest doen?

Moekie, PJ was helemaal top. Nu uitkijken naar volgend weekend ;)

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hope2be rustig aan! Hoop dat je je gauw beter voelt!

Juudje wat fijn!!!! Jeeeeeeej!!!! :D

18. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Hey ladies, ik ben weer thuis. Voel me gelukkig weer goed.
    Moet nog wel rustig aan doen en veel blijven drinken

19. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Hope, fijn dat je weer thuis bent. Zorg maar goed voor jezelf!

20. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Goed dat je weer thuis bent Hope2be! Rustig aan en veel drinken!
    Hopelijk heeft het geen negatieve invloed op de emmie! Volgende week testen toch?

@spookje: ik hoef geen bloedtest in het ziekenhuis te doen. Ik heb ze gister gebeld om ze het goede nieuws te vertellen! Ik krijg een echo op 8 juli :D

Ik vind het zooooo spannend!!

Deel Deze Pagina