IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Wauw! Gefeliciteerd! :D

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zie eens daar wat een verschil heh!!

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Was ik weer :). Heftige tijd, maar nu weer verder!

Katek, gefeliciteerd meid!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hoe doen jullie dat? Bellen jullie de verloskundige/gyn meteen of wachten jullie de echo van het zkh eerst af? Ik weet niet meer hoe ik dat de vorige keer heb gedaan..

6. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Welkom terug Moekie. Hoe is het met je?

Kate, heb ik geen ervaring mee, maar je zou allicht even kunnen bellen toch? Hoe voel je je? Is het al een beetje doorgedrongen?

7. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    Schrijf niet altijd mee, maar lees wel veel mee.
    Dacht ga nu toch even wat schrijven, want ik ben zooo zenuwachtig! Heb afgelopen dinsdag punctie gehad, 14 eitjes eruit gehaald, en gister belde ze op dat er daarvan 11 goed waren. Vanmiddag om 14 uur hebben we een gesprek en een terugplaatsing! Ben zo benieuwd hoe het gesprek vanmiddag gaat lopen zeg.. heel erg spannend vind ik het!
    Alle dames toi toi toi!

8. twinkeloogje

11 mei 2013
    27
    0
    0
    verzorgende
    NULL
    Heel veel succes en sterkte meid ga mee duimen voor je.

9. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Was voor mij ook nieuw. Ik heb bij positieve test zkh gebeld -> echo gepland. Eerste trimester onder controle van zkh, hetzij ivf-afdeling hetzij prenatale diagnostiek. Na volgende echo (ruim 7 wk) ga ik vk zoeken. Ik blijf eerste trimester onder controle bij prenatale diagnostiek. Nu nog bij ivf.
    Als alles goed verloopt mag ik onder controle van vk en ben ik klaar in het zkh!

10. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    @Lile: spannend zeg! Succes met de wachtweken!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Over twee wk heb ik echo in ons "behandelziekenhuis", dat is voor ons 1,5 uur rijden. Omdat ik bij mijn dochter ook onder controle van de Vk ben geweest maar met een keizersnede ben bevallen, moet ik nu onder controle van een gynaecoloog. Die zit in een zkh 7 km hier vandaan :)
    Beter dus. Maargoed, heb de huisarts gewoon gebeld en gevraagd hoe nu verder. Krijg verwijsbrief voor de gyn. Dus is nu geregeld.
    Heb trouwens ook een leuk 9-maanden dagboek gekocht: van oei ik groei.
    Heb bij mijn dochter ook alles opgeschreven en wil dat nu ook weer doen.
    En nog een tip: mamalicious (.nl) heeft echt een heeeele fijne sale!

12. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Haha, was gister op babyshower van mn zusje en zij heeft dat boek ook gekregen;)
    Die wil ik ook absoluut, maar ik wacht nog even... Niet te ver vooruit lopen...
    Ja die sale heb ik gezien! Heel fijn;)
    Maar ja, ook daar wil ik niet te snel mee gaan. Eerst nog paar goeie echo's!

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) ik loop overal al lekker op vooruit!
    Kan me ook niks schelen. Met mijn dochter was ik ook super voorzichtig en afwachtend. Kocht toen met drie maand de eerste positiekleding. Mijn buik nu staat al snel vooruit.. Kan echt niks straks meer aan. Als ik in de veilige zone ben wil ik wel leuke kleding hebben en niet naast de sale vissen zoals toen en overal de volle pond voor betalen. ( ben een fanatieke sale shopper, koop weinig kleding voor de originele prijs) ;) heerlijk, kan ik zo van genieten

14. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden.
    Gesprek was goed gegaan! Ze hebben nu een a kwaliteit teruggeplaatst en 1 a en 3 goeie b ingevroren, dus dat is volgens mij wel een hele nette uitslag. Nu 2 weken wachten.. Spannend.. Maar gelukkig hebben we leuke dingen op de planning dus hoop dat ze zo voorbij zijn!

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mooie score Lile!! Heel veel succes in de wachtweken! Goed dat je leuke dingen hebt gepland!

16. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je katek

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spookje, het gaat wel weer. Nu vooruit kijken naar de zwarte cross en dan de vakantie. Hoe was werchter? En al begonnen met de medicijnen?

Lile, spannend! Maar een mooie score!

Katek, gewoon lekker shoppen voor weinig, het zit vast goed!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lile, spannend!
    Katek, gefeliciteerd!

Ik meld me weer. Heb me een tijdje afzijdig gehouden. Had even niet zoveel zin om over ivf na te denken. Ik heb nu alweer bloedverlies, dus denk dat mijn menstruatie gaat door zetten. Wel snel, 23 dagen zitten er tussen. Dus ik ben er weer. Deze cyclus gaat er hopelijk een cryo terug geplaatst worden.

19. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    @katek: ik ben ook een echte saleshopper! Heerlijk! Maar er zijn altijd wel ergens aanbiedingen! Ik wil eerst mn volgende echo 16/7 afwachten. En tot nu ben ik alleen nog maar afgevallen... en dat darmenbuikje valt gelukkig mee en is mn 's avonds.
    Komt bij dat mijn ene zus nu hoogzwanger is en mn andere zus vorig jaar, dus als het moet leen ik iets van hen!

@prinses: welkom terug! Ik hoop dat de eskimo blijft plakken straks!

20. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Lile, spannend! Succes in de wachtweken.

Kate, al geshopt?

Moekie, Werchter was helemaal top. :D Echt genoten. Heel fijn ook om even met z'n tweeën weg te zijn. Nu alweer ruim een week triptofem aan het spuiten. Heb er veel hoofdpijn van, dus da's wel erg balen. Morgen heb ik een uitgangsecho, dus hoop dat het allemaal goed is en dan kan ik ook weer starten met stimuleren.

Deel Deze Pagina