IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja spookje! Bij mamalicious zeer geslaagd en ook op vd leuke dingen voor 50% korting :D

2. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Good for you :D

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    16/7 weer echo gehad! Gelukkig weer heel mooi hartje zien kloppen. De kleine was flink gegroeid en op basis van de grootte al 2 dagen vooruit;)

Hoe gaat het met de andere IVF vanaf mei 2014 zwangeren?
    Echte babyboom in feb 2015?

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Fijn juudje!

Spookje, balen van de hoofdpijn! Gelukkig hadden jullie niet dit weer op Werchter! Een keer meegemaakt daar, ging kapot! :(
    Lekker blijven spuiten meid, voor een goed resultaat! :) Ben je al aan het stimuleren nu?

Princess, weet je al meer? Is de ongi echt doorgebroken? En kun je voor een cryo?

Hier wachten tot de ongi van augustus en dan mogen we pas verder. Wel het korte protocol gelukkig, niet weer 3 weken aan de pil :)

Denken jullie ook wel eens: wat als ik als enige overblijf? Ik schrijf nu al best lang mee met verschillende clubjes en op de een of andere manier wordt iedereen daar zwanger behalve ik? En dan ga ik weer op zoek naar een nieuw clubje om me bij aan te sluiten, maar ook daar wordt iedereen zwanger behalve ik. Ik zie een patroon :(.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik herken dat wel hoor moekie.. Ik was ook vaak degene die achterbleef, maar dat is denk ik omdat anderen verder in het traject zitten, of simpel gezegd net dat geluk wel hadden dat het in 1 x lukt. Ik denk wel dat het meerendeel van de stellen binnen de 3 pogingen zwanger zijn. Geef niet op he!? Hoop dat de volgende ronde mooie embryo's oplevert!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Moekie, knuff, frustrerend....

Hier mag ik donderdag komen voor de uitgangsecho. En dan begint het circus weer.

7. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Juudje, wat fijn zo'n goede echo.

Moekie, het gaat een stuk beter gelukkig. Ben sinds woensdagavond aan het stimuleren en dat scheelt blijkbaar echt wel. Donderdag eerste fm, dus ben benieuwd. Jij in augustus ook weer beginnen. Juli is al bijna voorbij :D

Op Werchter was het de eerste dag 33 graden en dat was idd wel heel erg veel. Op zaterdag stonden we in de regen en zondag in de modder, dus we hebben alles meegemaakt, hihi.

8. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames hoe gaat het bij iedereen?
    Hier lijkt het erop dat mn menstruatie op gang aan het komen is... Had van de week heel gezwollen borsten, maar sinds gister niet meer, en nu echt zon ongi gevoel, en net wat roze verlies.. dus het kan niet lang meer duren lijkt me. pfff wat een tegenvaller zeg... voelde me eigenlijk gewoon al zwanger vanaf terugplaatsing.. en nu komt het er bijna op neer dat het niet gelukt is..

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Grrr....ik ken het gevoel. Balen.

10. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog sreeds hetzelfde hier.. heel frusterend. :(

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Leven tussen hoop en vrees..... Knuff!

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

lile, hoop dat je gevoel niet klopt!

Ladies, ja af en toe is het even k*t qua gevoel. Sommige mensen lijkt het zo voor de wind te gaan en dan vraag ik me af wanneer ik eens aan de beurt ben!? ( Maar dat geldt voor jullie allemaal waarschijnlijk net zo ;) )
    Dit weekend eerst maar een Zwart Crossen en dan volgende week vakantie! Weer opladen voor poging 1 ICSI :).

13. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Ik hoop dat het deze poging voor jou ook is weggelegd Moekie!

Prinses: heel veel succes weer!

Ik duim voor jullie!

14. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Lile, hoe gaat het met je?

Moekie, veel plezier op de Zwarte Cross. Je hoofd leegmaken en dan weer een nieuwe poging.

Hier ben ik vandaag voor de eerste fm geweest. 3 follikels van rond de 15 mm en 4 of 5 kleintjes van 8/9 mm. Hoop dat die kleintjes mee gaan doen. Afwachten maar weer. Zaterdag tweede fm. Ben benieuwd....

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend spookje!

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Thanx juudje! Ik hoop het ook :)

Spookje, mooie score, hopen dat die kleintjes inderdaad mee gaan doen! Op naar een bevruchting!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes Spookje!

Gisteren een fm gehad. Deze keer gaan we een cryoterugplaatsing in eigen cyclus doen. Ik had 1 ei van 13 mm. Morgen terugkomen, om te kijken hoe groot het ei is en kijken wanneer we de pregnyl kunnen spuiten. Ik weet niet eens precies hoe het verder gaat. Ik laat het wel op me afkomen.

18. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend prinses, ik ga je helaas achterna want gister heeft de menstruatie doorgezet.. Dus nu weer focussen op een terugplaatsing. Maar nu dus even een maand niks.. wachten..

Succes Moekie en spookje hoop dat ze doorgroeien!

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jammer lile.

Ik ben net voor de meting geweest. Mijn ei is nu ruim 19 mm, dus snel gegroeid. Ik heb net de pregnyl gezet, en moet maandag bellen voor de rest. 4 dagen na de pregnyl wordt er ontdooid en vijf dagen na pregnyl wordt er teruggeplaatst.

20. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Juudje en Kate, hoe gaat het met jullie?

Lile, dat is heel verdrietig, sterkte.

Prinses, heel spannend weer. Dus als het goed gaat, heb je donderdag een terugplaatsing?

Ik had gisteren de tweede fm. Aan één kant twee, aan de andere kant drie die meedoen. Aan beide kanten ook nog wel kleintjes, maar de arts verwacht niet dat die nog doorzetten. Op zich zou het mooi zijn als ik vijf goede eicellen heb, maar met een hogere dosering had ik stiekem toch gehoopt op een hogere 'score' dan de vorige keer. (Toen had ik er 6). Maar goed, hopen dat hier het gouden ei tussen zit. :D
    Maandag nog een fm en dan woensdag de punctie.

Deel Deze Pagina