Spookje hier goed, vrijdag kloppend hartje gezien! Voelt nog steeds erg onwerkelijk.. Hoop dat er nog wat kleintjes mee groeien. Maar er hoeft maar 1 goede bij te zitten! Succes nog even! SpNnend prinses! Ik ga duimen voor een mooie en succesvolle cryo tp
Spannend princes! Ik zou wel klussen, wei weet is het ergste inderdaad een tweeling Lile, wat balen. Helaas op naar de volgende Spookje, hoeveel zijn het er geworden? Hier morgen op vakantie, dus even 3 weekjes er lekker tussenuit en dan met goede moed naar icsi poging 1!
Spannend prinses! Heb je ook tabletten moeten slikken de eerste 14 dagen? Heb gister een brief ontvangen hoe het de volgende ronde ongeveer gaat lopen? En daarna de pregnyl? Ik zou ook gewoon geklust hebben zolang ze er niks van zeggen! Anders hadden ze het wel gezegd neem ik aan? Mag ik vragen wat jullie doen om er rustig onder te blijven? Merk aan mezelf dat ik bijna constant gespannen ben.. Zou acupunctuur kunnen helpen? Fijne vakantie moeke, wij mogen volgende week!
Lile ik heb een hobby gezocht.. Klinkt wat raar misschien maar ik ben gaan kleuren in een kleurboek voor volwassenen. Het heet de geheime tuin. Ik had nog kleurpotloden liggen. Door het kleuren kan ik mijn hoofd leegmaken en ben ik creatief bezig. Hier op zp is ook een forum hierover. Laten mensen ook hun kleurplaten zien. Verder heb ik wel positieve dingen gehoord over acupunctuur. Sporten zou misschien ook kunnen helpen.
Lile, ik merk zelf dat ik er niet zo'n rustig van ben, maar dat komt waarschijnlijk doordat we al een zoon rond hebben lopen. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken op de momenten dat ik zenuwachtig ben, en soms laat ik het er gewoon zijn. Veel praten helpt me. Nu ben ik trouwens zelf ook zenuwachtig. Afwachten op het telefoontje. We doen nu cryo terugplaatsing in eigen cyclus. Dat betekent alleen 1x Pregnyl spuiten en verder niet. Voelt wel heerlijk rustig.
Prinses, spannend! Moekie, fijne vakantie! Ik heb vanochtend de punctie gehad. Maandag tijdens de fm gaven ze aan dat er 5 grote eicellen waren en ze niet verwachtten dat de kleinere echt mee zouden gaan doen. Er zijn echter wel 13 eicellen gevonden , dus nu heel hard hopen dat daar genoeg goede tussen zitten en er goede bevruchtingen uit ontstaan.
Gisteren konden we bellen of er vandaag een tp zou plaatsvinden en dat was idd het geval . Dus wij heel blij dat we weer een stap verder konden. Vanmorgen in het zh zei de arts dat ze goed en slecht nieuws had. Van de 13 eicellen die ze bij de punctie hebben gevonden, waren er 12 bruikbaar. Helaas was het embryo dat teruggeplaatst werd het enige dat doorgedeeld had en dat ook nog niet eens best, het was nog maar 2-cellig. Maar het zou hoe dan ook beter af zijn in mijn baarmoeder dan in hun lab. Vind het best moeilijk om heel positief te zijn nu. Ik ben heel blij dat ik een tp heb gehad en eindelijk iets van ons samen in me heb. Maar denk ook dat ik reëel moet zijn: heel geweldig ziet het er allemaal niet uit. Toch maar heel hard hopen dat het een enorme slow starter is en dat het toch heel hard gaat groeien...