IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey spookje, heb je nu geen embryo's/ cryo's over? (Of lees ik verkeerd). Je weet t nooit, maar het is niet onmogelijk. Ik ga duimen dat deze door gaat delen!!

2. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Kate, klopt idd, goed gelezen... Van de 12 eicellen die middels icsi zijn geïnjecteerd, is er maar één bevrucht. Er is dus maar één embryo ontstaan, geen cryo's.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spookje ik ga heel hard voor je duimen.

4. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Thanx dames.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Donderdag hebben we een evaluatiegesprek. En daarna maken we een afspraak voor de volgende ivf. Wel weer spannend.

6. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Prinses, fijn dat jullie redelijk snel voor een gesprek kunnen komen.
    Zeker omdat ik overal verhalen lees over zomerstops e.d.
    En zeker spannend om de volgende ronde in te plannen. Al een idee wanneer dat zal zijn?

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geen idee. Ik hoop snel.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Net een gesprek gehad met de gyn en de verpleegkundige. Ze hebben nog goede hoop. EIgenlijk heeft alles er 100% uitgezien, helaas geen 100% score ;). Ze kunnen niet verklaren waarom het niet genesteld is en waardoor het komt dat de cryo's niet goed ontdooit zijn. Ze gooien het op pure pech en zien geen reden om een volgende ivf af te raden, ook de embryoloog niet. Dus dat is dan wel weer fijn om te weten. Inmiddels de pil weer binnen, en wordt de nieuwe ivf ingepland.

9. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Prinses, hoe verdrietig het ook is dat het niet is gelukt, is het wel prettig om te horen dat er geen enkel bezwaar is om een nieuwe ronde in te gaan. Tot rust komen en dan weer opnieuw beginnen... Heb je al weer een nieuw schema?

Hier ben ik aan het wachten. Maandag bloed laten prikken, in het weekend zelf testen. Nog vijf nachtjes slapen. Pfff.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spookje hoe is het?

Hier is de man met de hamer langs gekomen. Dacht ik het allemaal even fluitend af te kunnen, is het deze week echt aangekomen. De teleurstellingen rondom de eerste ivf. Heftig allemaal!

11. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Prinses, je moet het niet onderschatten, het is nogal wat waar jullie doorheen gaan. Dus neem er de tijd voor en zorg goed voor jezelf.

Hier had ik ook een man met een verschrikkelijk grote hamer...Gisteren bruinverlies, dus op de dag dat ik officieel mag testen, word ik ongesteld. Morgen nog wel bloed laten prikken, maar dat zal geen positief resultaat geven. Je probeert er wel rekening mee te houden, maar ja, zolang je niet ongesteld wordt, heb je hoop.

Tweede icsi dus ook klaar en mislukt. Met dit tempo gaan alledrie de vergoede pogingen er binnen een jaar doorheen. En ik zit er nu ook ff doorheen...

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dikke knuffel.

Het is gewoon dikke k-zooi

13. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd.. Het is ook allemaal niet niks wat je meemaakt.. Je probeert (althans zo ervaar ik het), om tijdens de behandeling er zo luchtig mogelijk over te doen, maar nu zit ik in een mnd rust en dan komen de rare en enge gedachten weer..

Succes spookje.. Idd je moet moed blijven houden..

En voor jou prinses hoop dat je gauw kunt beginnen!

Zelf ben ik denk ik bijna aan het einde van mijn maand rust.. Verwacht deze week mijn menstr.. En dan gaan we voor een tp.. Spannend..

14. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Tijdens het spuiten probeer je er idd zo luchtig mogelijk mee om te gaan, een andere optie is er niet, het moet toch. Maar als de poging ten einde is en het teleurstellend weinig heeft opgeleverd, hakt dat er behoorlijk in.
    En vliegt het me naar de keel.
    Na één net voor de punctie afgebroken poging, één poging met punctie, maar zonder tp en nu één poging met één tp van een matige embryo en geen cryo's hebben we nog één vergoede poging over.
    En komt een toekomst zonder kind wel akelig dichtbij...

Bloedtest gisteren was uiteraard negatief.
    Nu begin september een gesprek over hoe verder.

15. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff spookje dat is ook allemaal niet niks zeg.. Maar horen de afgebroken pogingen wel bij de vergoedingen?
    Dikke knuffel..

16. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Dank voor de knuffels.:)

Lile, als er een punctie plaatsvindt, telt het verzekeringstechnisch als een poging. De eerste ronde is voor de punctie afgebroken, dus die telt niet mee. Maar ik heb al wel twee puncties gehad en ook al was er bij de eerste geen tp, zijn dat dus wel twee vergoede pogingen. Dan blijft er nog eentje over.

Nou zouden we financieel gezien zelf nog best een extra poging kunnen doen, maar dan moet dat wel zinvol zijn. Uiteraard hoop ik dat dat niet nodig zal zijn en drie keer scheepsrecht is voor ons. Eerst maar even afwachten wat ze op 8 september zeggen.

17. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spookje, geen lekker nieuws!

Hier terug van vakantie en nog steeds in relaxte modus. Voor mij even minder ZP ( wordt er toch niet zwanger van en ik irriteer me te vaak aan het feit dat "iedereen" om me heen en ook op ZP wel zwanger wordt.)
    Ik lees en leef mee, maar schrijf wat minder :(

Iedereen succes en ik hoop snel op veel zwangerschappen!

Deel Deze Pagina