IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Deebje ik kan me voorstellen dat je baalt want twee is niet veel. Helaas heb je er zelf totaal geen hand in he... Ik duim voor je.

Ik merk dat jullie allemaal dezelfde medicijnen hebben.. Ik ben vanavond ongesteld geworden dus mag zondag beginnen aan de puregon. Althans dat denk ik. Vanavond zal nog niet als dag 1 tellen denk ik.. Mijn bijwerkingen zijn ook vaak niet mis.de eerste dagen gaat het redelijk maar na een dag of vijf begint de bom te barsten haha.. Huilen, onredelijk, misselijk, kokhalzen soms... Oh ik kijk er zo naar uit..pffff....

2. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik had eerste poging uiteindelijk 3 follikels 3 eitjes, deze keer eerder begonnen met spuiten, 4 follikels, maar 2 eicellen..., echt kl*te!

Punctie viel mee, medicatie is lekker, haha!

Ga nu slapen, morgen lees ik bij.

Trusten :)

3. Queenbaby

Queenbaby Actief lid

26 nov 2013
    107
    1
    18
    Hallo,

Wij gaan de ivf behandeling doen..
    Ik ben vandaag 17 mei rond 3 uur ongesteld geworden.
    de eerste dag moest ik meteen bellen zodat ze een echo kunnen maken om te bepalen hoeveelheden ik moet spuiten etc. Maar kreeg te horen dat het geen probleem was om tot maandag te wachten en pas maandag een echo gemaakt kon worden en dan pas gespoten kon worden

Me vraag was is dit Zeker geen probleem?

Wi
    Groetjes,

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Deebje, relax maar even lekker! Geniet van het mooie weer en hopelijk bellen ze maandag ( toch?) dat er 2 bevruchte eitjes zijn :)
    Fijn dat de punctie meeviel trouwens :)

Roosje, de echo maandag kan geen kwaad. Is denk ik de uitgangsecho en meer om te kijken of er geen cystes of iets zit. Voor zover ik weet is de echo er niet om te bepalen hoeveel eenheden je moet spuiten, maar het gaat overal anders natuurlijk.
    Succes met het traject!

5. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik heb morgen (maandag) de derde echo. Ik ben benieuwd wat er nu alweer gegroeid is.

Roosje, veel succes bij de uitgangsecho!

6. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Nog niet gebeld. Ze bellen tussen 08:30 en 10:30 uur. Ik hou vast aan, geen nieuws is goed nieuws.

7. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Oke deebje! Ik duim voor je! Je hebt er maar 1 nodig he!!

8. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    En sorry dat ik weinig reageer, maar probeer veel afleiding te zoeken.

9. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Dat is waar Nina :)

10. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Is helemaal niet erg deebje! Heel begrijpelijk.. moet doen wat voor jou goed voelt!

11. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Oke slecht nieuws, geen bevruchtingen. 1 van de 2 was al op dag 2 dood... Dus komt ff hard binnen. Ben blij dat we vakantie hebben. We worden donderdag besproken en dan gaan ze bespreken wat ze nog voor ons kunnen betekenen??? Dus het kan ook over en uit zijn. We weten wel 1 ding, dat is dat we mogelijk weten wat het probleem is. Weinig eitjes en ook nog van slechte kwaliteit, iig zo denk ik als leek ;)

We probeer voor ons er een draai aan te geven, zo is het ook makkelijk om er mee te dealen.

We hebben al een aantal opties besproken met elkaar (mij man en ik):
    -eiceldonatie
    -adoptie

Alleen willen we dat?

Maar we willen niet op de zaken vooruit lopen, we wachten vrijdag af, want dan horen we de uitslag van het gesprek van donderdag.

Ik zal me trouwens hier wat minder laten zien, is wel ff goed zo ;)

Liefs

12. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    @deebje, dat is echt slecht nieuws zeg! Begrijpelijk dat je hier nu wat minder aanwezig zult zijn. Sterkte de komende dagen en succes vrijdag als je de uitslag van het gesprek krijgt!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    deebje wat een slecht nieuws zeg..Ik vind wel dat je er heel goed mee om gaat. Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen.

Hier inmiddels al twee dagen aan het spuiten. Ik vind het niet prettig hoor om mezelf te prikken. Elke keer weer blij als het gelukt is !!
    Maandag heb ik de eerste echo.

14. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Deebje .. heel veel sterkte ... balen zeg hopelijk komen ze nog met een gepaste oplossing ... big hugg for you ...

15. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Wij hebben vandaag ons 2e echo gehad.
    er waren 8 follikels te zien.
    ze moeten nog even verder groeien. tot ze 17 a 19 mm zijn.
    Woensdag mogen we weer komen ... dus hoop dat ze dan al goed gegroeid zijn ... sommige zijn al 15 en sommige nog 10 a 12 ...

Dus denk dan rond dit weekend mijn eerste Punctie...
    Vind het heel erg spannend worden nu ...

16. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Deebje, wat een slecht nieuws...sterkte!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Deebje, &*#$@^#! Echt balen. Dikke knuff en sterkte.

Sankyra, ik duim voor jou!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb trouwens zelf ook nog een vraag. Vorige week maandag met de deca begonnen. AFgelopen donderdag met de pil gestopt, deca moest ik doorspuiten. Krijg je dan een gewone ongi of niet? Ik verlies af en toe wat bruin, maar het lijkt helemaal niet op een ongesteldheid.

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Deebje, wat een baalzooi zeg! Neem even je rust en laat het op je inwerken. Hopelijk komen ze vrijdag met een oplossing voor jullie. Sterkte meid!

Sankyra, duim duim duim voor veel mooie eitjes!

Princess, bij mij werd verteld dat wanneer je stopt met de pil dat er bloedverlies in verschillende mate kan optreden. Bij de een een echte ongi, bij de ander alleen wat bruin en bij sommigen helemaal niets. Succes!

Beschuitje, goed dat het prikken goed gaat! Misschien wen je er langzaam aan? Hopelijk gauw resultaat met veel eitjes!

Hier woensdag de afspraak met de verpleegkundige en dan krijg ik mijn pakket medicijnen. Dan zaterdag eindelijk beginnen :)

20. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Wat een vreselijk nieuws Deebje :( Het zit ook niet mee he.. pfff..
    Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina