Deebje ik kan me voorstellen dat je baalt want twee is niet veel. Helaas heb je er zelf totaal geen hand in he... Ik duim voor je. Ik merk dat jullie allemaal dezelfde medicijnen hebben.. Ik ben vanavond ongesteld geworden dus mag zondag beginnen aan de puregon. Althans dat denk ik. Vanavond zal nog niet als dag 1 tellen denk ik.. Mijn bijwerkingen zijn ook vaak niet mis.de eerste dagen gaat het redelijk maar na een dag of vijf begint de bom te barsten haha.. Huilen, onredelijk, misselijk, kokhalzen soms... Oh ik kijk er zo naar uit..pffff....
Ik had eerste poging uiteindelijk 3 follikels 3 eitjes, deze keer eerder begonnen met spuiten, 4 follikels, maar 2 eicellen..., echt kl*te! Punctie viel mee, medicatie is lekker, haha! Ga nu slapen, morgen lees ik bij. Trusten
Hallo, Wij gaan de ivf behandeling doen.. Ik ben vandaag 17 mei rond 3 uur ongesteld geworden. de eerste dag moest ik meteen bellen zodat ze een echo kunnen maken om te bepalen hoeveelheden ik moet spuiten etc. Maar kreeg te horen dat het geen probleem was om tot maandag te wachten en pas maandag een echo gemaakt kon worden en dan pas gespoten kon worden Me vraag was is dit Zeker geen probleem? Wi Groetjes,
Deebje, relax maar even lekker! Geniet van het mooie weer en hopelijk bellen ze maandag ( toch?) dat er 2 bevruchte eitjes zijn Fijn dat de punctie meeviel trouwens Roosje, de echo maandag kan geen kwaad. Is denk ik de uitgangsecho en meer om te kijken of er geen cystes of iets zit. Voor zover ik weet is de echo er niet om te bepalen hoeveel eenheden je moet spuiten, maar het gaat overal anders natuurlijk. Succes met het traject!
Ik heb morgen (maandag) de derde echo. Ik ben benieuwd wat er nu alweer gegroeid is. Roosje, veel succes bij de uitgangsecho!
Oke slecht nieuws, geen bevruchtingen. 1 van de 2 was al op dag 2 dood... Dus komt ff hard binnen. Ben blij dat we vakantie hebben. We worden donderdag besproken en dan gaan ze bespreken wat ze nog voor ons kunnen betekenen??? Dus het kan ook over en uit zijn. We weten wel 1 ding, dat is dat we mogelijk weten wat het probleem is. Weinig eitjes en ook nog van slechte kwaliteit, iig zo denk ik als leek We probeer voor ons er een draai aan te geven, zo is het ook makkelijk om er mee te dealen. We hebben al een aantal opties besproken met elkaar (mij man en ik): -eiceldonatie -adoptie Alleen willen we dat? Maar we willen niet op de zaken vooruit lopen, we wachten vrijdag af, want dan horen we de uitslag van het gesprek van donderdag. Ik zal me trouwens hier wat minder laten zien, is wel ff goed zo Liefs
@deebje, dat is echt slecht nieuws zeg! Begrijpelijk dat je hier nu wat minder aanwezig zult zijn. Sterkte de komende dagen en succes vrijdag als je de uitslag van het gesprek krijgt!
deebje wat een slecht nieuws zeg..Ik vind wel dat je er heel goed mee om gaat. Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen. Hier inmiddels al twee dagen aan het spuiten. Ik vind het niet prettig hoor om mezelf te prikken. Elke keer weer blij als het gelukt is !! Maandag heb ik de eerste echo.
Deebje .. heel veel sterkte ... balen zeg hopelijk komen ze nog met een gepaste oplossing ... big hugg for you ...
Wij hebben vandaag ons 2e echo gehad. er waren 8 follikels te zien. ze moeten nog even verder groeien. tot ze 17 a 19 mm zijn. Woensdag mogen we weer komen ... dus hoop dat ze dan al goed gegroeid zijn ... sommige zijn al 15 en sommige nog 10 a 12 ... Dus denk dan rond dit weekend mijn eerste Punctie... Vind het heel erg spannend worden nu ...
Ik heb trouwens zelf ook nog een vraag. Vorige week maandag met de deca begonnen. AFgelopen donderdag met de pil gestopt, deca moest ik doorspuiten. Krijg je dan een gewone ongi of niet? Ik verlies af en toe wat bruin, maar het lijkt helemaal niet op een ongesteldheid.
Deebje, wat een baalzooi zeg! Neem even je rust en laat het op je inwerken. Hopelijk komen ze vrijdag met een oplossing voor jullie. Sterkte meid! Sankyra, duim duim duim voor veel mooie eitjes! Princess, bij mij werd verteld dat wanneer je stopt met de pil dat er bloedverlies in verschillende mate kan optreden. Bij de een een echte ongi, bij de ander alleen wat bruin en bij sommigen helemaal niets. Succes! Beschuitje, goed dat het prikken goed gaat! Misschien wen je er langzaam aan? Hopelijk gauw resultaat met veel eitjes! Hier woensdag de afspraak met de verpleegkundige en dan krijg ik mijn pakket medicijnen. Dan zaterdag eindelijk beginnen