Hier vandaag de tweede fm gehad. Het ziet er iig beter uit dan de vorige keer (toen maar 2 grotere follikels), dus da's mooi Rechts 1 van 11, 13 en 15 mm en een paar kleintjes die "net uit de startblokken waren" en links 1 van 12 en 1 van 18 mm plus ook een paar kleintjes van 10/11 mm. Die van 18 mm moet waarschijnlijk worden opgegeven. Wist niet dat dat kon, dacht dat 'ie uiteindelijk vanzelf wel zou springen, maar door de triptofem (deca) zou dat niet moeten kunnen, zal vanzelf afsterven. Nu op donderdag weer een fm, dan waarschijnlijk zaterdag nog één en dan kunnen we ook een punctiedatum afspreken, waarschijnlijk maandag of dinsdag. Hoop dat dat gaat lukken, met een goede opbrengst
Hallooo!! Ik meld mij ook aan. Heb vandaag mijn punctie gehad. Daar zijn 7 mooie eicellen uitgekomen. Helemaal blij! Bij manlief zijn ook genoeg uitstekende zaadcellen gevondenwaarvan de 7 beste uitgezocht worden. Donderdag krijgen we te horen hoeveel bevruchtingen er plaats hebben gevonden en hoe laat vrijdag de terugplaatsing is. Succes voor de dames, die nog moeten beginnen met het traject en uiteraard ook voor diegen die er midden in zitten!! Liefs
Welkommm! Ik ben net geweest voor de start echo.. alles zag er goed uit en vanaf morgen beginnen met stimuleren!
Spookje, fijn zoveel eitjes! En als de rest maar goed gaat groeien, dan is die ene opgeven niet zo erg. Welkom Friesin! Hoop op 7 bevruchte eitjes natuurlijk! Succes met spuiten nina, op veel mooie grote eitjes!
Ja, ik hoop dat die kleintjes goed gaan mee doen. Even flink broeden... Nina, morgen weer spuiten, spannend. Heb je daar de vorige keren last van gehad of viel het wel mee?
Wat is een uitgangs echo sorry.. weet t niet.. Ja vorige keren had ik last van de decapeptyl maar dat is nu omgevlogen! Vanaf morge dan stimuleren.. vorige keren heb ik 450 eenh moeten spuiten omdat ik mee deed aan een studie.. maar nu mag ik beginnen met 225 eenh. Dus hoop dat dat ook een beetje gaat schelen!
Hier was het zo dat bij de uitgangsecho werd gekeken of alles rustig was, de eierstokken klein waren en het baarmoederslijmvlies dun was. Daarna lieten ze me weten met hoeveel eenheden ik moest beginnen met stimuleren. 450 is best veel, wat was dat voor studie? En hoe ging dat toen?
Ik heb morgen de 4e fm. Ik ben best zenuwachtig want ik ben benieuwd of de punctie al besproken gaat worden.
Afgelopen weekend wel hoofdpijn en emotie wisselingen. Nu ik weer aan het werk ben, heb ik afleiding. Dat maakt ook dat ik minder last ervan heb. Nu mijn ongi wat meer doorgebroken is, ook minder klachten. Voel me vandaag heel goed eigenlijk.
KakieLakie, was er al wel een indicatie gegeven over wanneer de punctie zou kunnen plaatsvinden? Je had gisteren ook een fm toch?
Was vorige ronde met 150 begonnen, omdat ik voorzichtig moest starten vanwege pcos en daardoor een grotere kans had op overstimulatie. Na een week is dat verhoogd naar 187,5. Bleek toch te laag, dus nu gestart met 187,5 en na een week verhoogd naar 225.
Ik spoot 100 eh, en ik heb ook PCOS. Voor mij was dat meer dan genoeg. Vreemd hoor. In welk ziekenhuis worden jullie behandeld? Wij in het Radboud in Nijmegen.