Oke.. spannend allemaal he! Op hoop van zegen dat er hier veel mooie kindjes worden gemaakt!! Tis tenslotte mei Ik zit in het azm maastricht.. en de rest?
Wij zitten ook in het Radboud. Ik ga straks 200 Gonal spuiten. Vrijdag begin ik met Deca. Mooi groepje zo samen Succes allemaal, hopelijk eind juni/begin juli een zwangeschapsclubje beginnen met z'n allen!!!
Jaaa pff durf t nog niet meer te hopen!! Als t nu niet lukt. . Na 4 x gaan we het via KID proberen.. ook hebben we ons al opgegeven voor adoptie... Spannend allemaal!!
Prinses, fantastisch om te horen! Spookje, ik ben net terug uit het zhs en ik heb 22 follikels. Vrijdag moet ik weer terugkomen en dan heb ik waarschijnlijk zondag of maandag de punctie. Ik mag de komende tijd niks doen omdat ik tegen overstimulatie aan zit.
Wow kakie wat veel! Hoop dat het goed gaat en dat je de overstimulatie voor blijft! Succes! En laat van die 22 er maar mooi veel bevrucht worden, dan heb je lekker veel cryo`s! Princes, dan gaat het nu opschieten hopelijk. Op naar veel mooie eitjes! Hope2, ik begin een dag na jou met de deca. Hier heb ik net een flinke zak medicijnen opgehaald en volgende week vrijdag de uitgangsecho. En dan 3 juni de gonal-f 175eh. Bij de iui`s had ik 112.5 en 100 eh. En hier in een kliniek in twente met samenwerking met het ziekenhuis in Zwolle. Nina, wel heftig hoor al voor de 4e keer! Ik gun het je dat het nu gewoon raak is!!! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben 33 en voor mijn eerste kindje bezig.
Kakie, echt heel veel! Lekker rustig aan, hopelijk blijft overstimulatie dan uit.... Princess, spannend, goed nieuws! Ik word over 3 weken 30 jaar. We gaan vrijdag beginnen met ICSI 3 voor ons 1e kindje!
Idd Kakie, maar rustig aan doen! Mijn man en ik zitten in de eerste ICSI. Ik ben in April 28 geworden! Mijn man wordt over een 2 weken 29.
Ik ben 34, ook eerste kindje. Bedankt voor de reacties meiden. Ik merk dat ik het rustig aan moet doen. Ik wilde even stoffen, maar binnen 5 minuten moest ik even zitten. Gelukkig is het nog maar een paar dagen. Hebben jullie eigenlijk veel last van de hormonen? Ik heb GonalF 150 en orgalutran, maar heb gelukkig weinig last, behalve moeheid.
KakieLakie, idd nog even rustig aan doen en dan op naar een mooie oogst Ik heb niet veel last gehad van de hormonen qua moodswings enzo, maar wel een paar dagen flinke koppijn en met name 's middags op die dagen ook heel moe, maar was allemaal wel te doen. Nu begint het links en rechts onderin steeds meer te trekken, ben benieuwd wat er op de 3de fm morgen te zien is. Ik ben 36 en wij gaan ook voor de eerste.
Tja, ieder lijf reageert natuurlijk anders. En merk idd dat verschillende artsen/zh dat verschillend benaderen. In het zh hier noemde de fertiliteitsarts pcos even tussen neus en lippen door. Toen ik doorvroeg, gaf ze aan dat het volgens haar een hele milde vorm was en ik me niet druk moest maken, mede omdat als we idd op icsi aangewezen zouden zijn, alles toch met hormonen gereguleerd zou worden. En tegen mijn vriend zei ze dat hij er voor moest zorgen dat ik er absoluut niet op ging googelen Bij de eerste echo in het AMC (waar we nu ook met de icsi bezig zijn) vonden ze het daar toch echt wel duidelijk pcos en kreeg ik een informatiebrief mee. Op de vraag of dat een groot probleem was, zeiden ze echter dat de hormonen dan vaak een beetje lastig in te stellen zijn, vandaar dat ze laag beginnen en dan indien nodig wat langer laten doorspuiten.
Idd lekker rustig aan doen Kakielakie Hier bezig voor een brusje (2e kindje). 29 jr. manlief 35jr. En wij lopen in radboud nijmegen . Ben net weer terug van Nijmegen diepe terleurstelling ... 8 follikels mooie opbrengst zou je denken .. was kei blij maandag met dat resultaat... Maar er groeit er maar 1 door die is nu 20 mm en de rest blijven hangen bij 10 , 12 , 13 mm .. NU word ik net als gisteren vanmiddag weer gebeld wat ze nu gaan doen ... Dus kan alle kanten op Punctie met 1 ei. Of toch nog 1 x IUI maar dat ligt aan de andere eitjes. wat die gaan doen. Of alles laten schieten . Zo onzeker hier van ... . Voor de andere dames heel veel succes.
Sankyra, wat naar nou. Ik snap heel goed dat je het even niet meer weet. Wat adviseert de gyn? En wat zegt je gevoel? Ik zou denkelijk voor iui gaan, want anders zou ik het zonde vinden van de poging. Maar ja, ze zeggen dat die ene vaak wel van goede kwaliteit is.
Ik ben vanochtend voor de derde fm geweest en dacht dat ik zaterdag terug zou moeten komen voor de vierde. Maar ik ben nu ingepland voor een punctie op zaterdag. Spannend. Er zijn 6 goede follikels en hopelijk krijgen een paar kleinere nog net het laatste zetje. Vanavond dus Pregnyl spuiten.
@Sankyra, dat is weer zeg! Hopelijk krijg je vanmiddag een positief telefoontje. En willen ze gewoon dat je door gaat! @Spookje, wat goed nieuws! Spannend hoor! Ik heb ff vraagje aan jullie. Ik heb dinsdagochtend de punctie gehad en kon vanaf vanochtend eindelijk zeggen dat ik me stukken beter voelde. Praktisch geen pijn. Alleen een beetje suf van bolletjes.. Nu hebben mijn man en ik net de auto opgehaald (20 min rijden), want die moest voor een beurtje. Voelde me al tijdens het ophalen, niet zo fit en heb nu een lichte verhoging. Ik zit nu op 37,8. Wat zeggen jullie???