Spookje, fijn dat het sneller gaat dan je dacht! En lekker op zaterdag ( vind ik zelf een fijne dag, want lekker vrij en daarna nog een dag) Sankyra, wat een rotnieuws! Stomme eitjes! Hopelijk groeit er nog wat door en anders zou ik voor iui gaan, geeft mij het idee dat er toch iets meer kans is dan met niets. Succes meid! Knuffel. Friesin, ik heb geen idee. Nog nooit een punctie gehad, dus weet niet hoe het daarna gaat en wat er voor naweeën zijn. Misschien gewoon een licht opkomend griepje? Zou anders morgen voor de zekerheid de verpleegkundige bellen. Wanneer heb je de TP?
@moekie: Heb morgen om 11.30 terugplaatsing! Maar koorts is weg!! Zit nu op 37,4! Van de 7 eicellen die gevonden zijn, zijn er 6 bevrucht. Allemaal goed om terug te plaatsen. Morgen krijgen we dus ook te horen of de rest in te vriezen is. Zijn echt mega HEPPIE!!!
Heel veel succes morgen FRiesin. Ons hebben ze vanmiddag gebeld .. ze willen het eitje van 20 mm opgeven .. en door gaan met de andere 7 of die door gaan groeien .. dus moet ZOndag pas weer komen ... Hopelijk zijn ze dan goed want pfff die onzekerheid is echt niks .. kon me er nooit iets bij voorstellen maar nu dus wel . de rest van de dames heel erg veel succes.
Friesin, wat een mooie uitslag! Succes morgen, duim voor een plakkerd! Sankyra, ben je blij met deze optie? Ik zou het wel een goede vinden, liever meer eitjes de kans geven dan een iui. Succes meid!
Friesin, wat goed zeg. Ik denk aan je morgen. Heel veel succes! Ik heb morgen de laatste fm. Ze spraken al over maandag of zondag de punctie. Al erg nerveus natuurlijk.
Spookje, ik lees nu pas over je fm vandaag. Wow, wat snel de punctie! Hoe gaat het met je, ben je erg nerveus? Wat spannend zeg. Vraagje, nemen jullie iets voor de zenuwen voor de punctie? Ik weet niet of het mag namelijk, maar ik ben zo nerveus.
@ kakielakie hoe is het gegaan?? Ik neem niks voor de punctie tegen de zenuwen.. daar krijg je op het ziekenhuis zelf een roesje voor.. @Moekie.. ik ben 26 jaar en sinds 2011 bezig voor ons eerste kindje @ Friesin heel veel plezier met de terug plaatsing!! Heb je ook Cryos?? Hier weinig last van de hormonen alleen moe en hoofdpijn.. maar nog goed te doen..
Nina, alles zag er goed uit, nog steeds 22 follikels. Mijn bloed is afgenomen en als mijn LH goed is, dan heb ik maandag de punctie.
Ohhh gelukkig! Wel echt veel zeg.. ik dacht dat je er nie meer dan 20 mocht hebben!! Nu nog fftjes duimen dus!!
Het druifje zit er in!! Jahoe! + 2 in de vriezer. @ Kakielakie: Wat zijn cryo's? Ik hoop voor je dat je maandag de punctie hebt Ben ik daar.. Ik vraag ze de oren van de kop. Vergeet ik te vragen wanneer ongeveer de innesteling is. Hebben julllie een idee?
Friesin cryio's zijn ingevroren eitjes Deze kunnen nog terug geplaatst worden. Nina Hier ook al zo moe van de hormonen.. Gelukkig geen hoofdpijn. Kakielakie wat veel 22 eitjes ?!?!?!?
Friesin, ik hoop dat deze blijft plakken!! Ik ben gebeld door het zhs en het bloed is goed, maandag de punctie!
Beschuitje, ik ben ook zo moe door de hormonen hoor, maar ja, 22 eitjes.. Ik had ook niet zoveel verwacht hoor, ik prik met Gonal 150, dus ook nog niet eens zoveel dacht ik.
Ik probeer wel mijn best te doen om veel te drinken. Mijn buik is ook opgezet, dus kan niet veel kleren aan. De gyn zei dat het na de punctie lastiger kan worden dan nu, omdat ze dan gaan vullen met bloed.
Ik vind sowieso met de hormonen dat je buik weer sneller opgezet is. Ik heb zeker al geen platte buik, maar mijn broeken zitten ook niet lekker. Klopt dat het na de punctie nog boller kan worden. Iemand die ik ken leek wel vijf maanden zwanger na de punctie. Zij bleek ook overstimulatie te hebben. Ze mocht niet werken. Duimen maar dat het bij jou meevalt. Ik moet 200 spuiten.. Brrr ben erg benieuwd hoe t bij mij zal zijn.
Ohhh ik duim voor je friesin!!! Wat bedoel je kakielakie met bloed vullen?? Ik ben idd blij dat ik thuis mag werken want tijdens stimuleren gaan je broeken steeds minder lekker zitten.. lekker dat joggingpak aan hoor!!
Nina, hoe het precies zit weet ik niet. Maar ik dacht dat de follikels, nadat ze leeggezogen zijn, zich daarna zouden vullen met vocht. Ze zeiden in het ziekenhuis dat ze zich gaan vullen met bloed. Dus als je meer follikels hebt, je dus meer "vocht" vasthoudt. Ik heb geen idee of ik gelijk heb hoor, ik snapte het ook niet helemaal. Maar na de punctie moet je veel drinken om indikken te voorkomen. Weet iemand of ik gelijk heb? Want nu ik dit schrijf snap ik er helemaal niks meer van.
Voor zover ik begrepen heb, gaan de leeggezogen follikels zich weer vullen met bloed, waardoor vocht aan de bloedvaten wordt onttrokken, waardoor het bloed daar dikker en stroperiger wordt. Maar hoe het ook precies werkt, gewoon veel blijven drinken. Beetje opgezet voel ik me ook wel. Kan dat niet zien bij mezelf, omdat ik allesbehalve slank ben, maar voel wel druk en heb het idee dat mijn broeken strakker zitten. Komt nu wel dichterbij, zo lekker slapen en dan op tijd de deur uit.