IVF vanaf mei 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door prinses, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Ik heb daar daadwerkelijk nog nooit van gehoord.. vorige ronde had ik dr ook 19.. en voelde echt als een opluchting toen ze eruit waren..
    Heel veel succes morgen spookje!! Probeer maar te genieten van je roesje :) en laat je verder maar goed verwennen!!

2. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Spookje, heel veel succes zo. Ik denk aan je en probeer te ontspannen. Ik ga duimen voor je.

3. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Moekie, vanaf vandaag de deca. Het gaat nu echt beginnen! Fijn gevoel hoor.

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Friesin, nu begint het spannendste deel, duim duim duim. Innesteling weet ik niet precies met ivf/icsi. Misschien even bellen.

Hmm, al die verhalen over strakke broeken :(. Ik wacht het af. Vandaag inderdaad echt beginnen kakie. Pff, vind het wel spannend! Hoop dat ik niet gelijk last krijg van de bijwerkingen :(. Gelukkig volgende week veel vrij door Hemelvaart!

Spookje, succes!!!

Hier om 18.00 de deca en dan een verjaardag. Straks 175 eh gonal, hoop dus niet op 22 eitjes net zoals kakie!

Hope2: vandaag ook de deca toch?

5. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Zo, dat hebben we gehad. Viel me eerlijk gezegd wel mee. Met valium, pijnstillers, paracetamol en een prik in mijn bil, hihi. Eerlijk is eerlijk: er zijn leukere dingen, maar het was goed te doen. Ze hebben niet zo heel veel hoeven aan te prikken, dat scheelt. Twee konden ze niet goed te pakken krijgen en toen gaven ze zelf aan dat het dan ook wel gemeen pijn deed. Maar lief zat er bij en hij hield mijn handje vast. En uiteindelijk hebben ze er zes goede eicellen uit kennen halen, dus het spuiten is niet voor niets geweest.

In het potje van mijn lief was echter niets aangetroffen, dus hij moest nogmaals "produceren". Als het niet goed was, zouden ze ons vandaag terugbellen. Nog niks gehoord. Maar de dag is nog niet voorbij.
    Heel spannend dus nog. Hoop echt dat ze een paar zaadcellen hebben gevonden. Meer dan 6 hoeft niet :D

Als dat idd toch het geval is en er een embryo ontstaat, dan is de tp dinsdag.

Nu eerst heel hard hopen dat ze een paar zaadcellen hebben gevonden en voor icsi hebben kunnen opwerken...

6. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Spannend Spookje, hopelijk heb je nog steeds niets gehoord en gaat het gewoon lukken! Fijn dat het allemaal meeviel, lekker uitrusten!

Moekie, idd hier ook vandaag start met Deca, ik doe het om 22.00 uur makkelijker voor mij i.v.m. werk. Het effect van Gonal is bij iedereen verschillend, ik moet straks 200 spuiten, maar nog nooit zoveel grote eitjes gehad. Meestal stuk of 6 à 8.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hier ook vandaag begonnen met deca. Bij ons moet het echt tussen 7-9 in de ochtend. Vond het wel weer wennen zo'n prik in de buik. Spoot ook een straaltje uit toen ik de druppel wilde voor ik ging spuiten.. Hoop niet dat er teveel verloren is gegaan. Morgen maar wat voorzichtiger.. Heb al wel het idee dat ik mijn eierstok voel.. Kan dat?

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @ Spookje:

Ja, het wordt spannend de aankomende weken. We wachten rustig af! Vanaf vanmiddag geregeld steekjes in de baarmoeder, soms een ongie krampjes en mega last van mijn boobies. Zal wel de utrogestan wel zijn!! Pff

Wat fijn voor je dat je het goed ervaren hebt. En een mooi aantal. 6 stuks!
    Werd je vandaag nog gebeld over hoeveel zaadcellen ze hebben gevonden? Lijkt me wel fijn namelijk..

Hoe gaat het nu met je? Had echt mega last van napijn..

Lekker rustig aan doen:).

@KateK: succes met prikken!

9. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Grappig dat ze het overal anders doen. Hier moest je een moment tussen 16:00 en 22:00 kiezen en daarna elke dag op datzelfde moment spuiten.

10. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    @Friesin: het gaat goed met me, valt helemaal niet tegen. Was erg suf en moe, dus thuis wat gegeten en toen lekker naar bed; heb heerlijk 2,5 uur geslapen. Daarna klein rondje gelopen, afgewassen en vervolgens weer een uur geslapen. Heb momenteel ook niet heel veel last van napijn. Het steekt en trekt een beetje, vooral als ik ga zitten of staan, maar dat is het en da's prima te doen.

Ik had het idd wel fijn gevonden als ze hadden laten weten of en zo ja hoeveel zaadcellen er gevonden zijn, maar we hebben niets gehoord. Hij zei dat als er niks zou zijn, dat we dan zouden worden gebeld, maar niet wanneer. En ik was ook niet scherp genoeg om daar naar te vragen. :(

Voor nu hoop ik dan maar dat het goed nieuws is dat we niets gehoord hebben. En dinsdagochtend mag ik dan bellen of en zo ja hoe laat 's middags de tp is.

11. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Spookje, ik schrik een beetje dat er niks gevonden was. Ik ga er wel vanuit dat het nu wel goed is, want geen nieuws is goed nieuws, toch? Gelukkig is het meegevallen, ik ben best nerveus voor maandag namelijk.

Voor de rest die vandaag begonnen is, ik hoop dat het mee valt. Ik heb net de pregnyl gezet, dus morgen even rustdag.

12. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    KakieLakie, niet van schrikken hoor! Het is een beetje een aparte situatie hier. Bij vriendlief is meerdere keren niets aangetroffen en daarom zou er eigenlijk een tese worden gepland, waarbij ze weefsel uit de bal halen om te kijken of daar zaadjes in zitten. De uroloog zag dat gezien andere waarden bij hem niet zo heel erg zitten, omdat dat daar ook e.e.a. kan beschadigen dus hij vroeg hem toen nog één keer een potje in televeren om uit te sluiten dat er iets in zat. Toen hebben ze wel wat gevonden. En de keer erna ook. Betekent 3 keer niets en toen 2 keer wel.

Het was goed genoeg voor icsi, maar daar kon niets van worden ingevroren, dus kon zijn dat 'ie op de dag zelf vaker dan één keer een potje moest inleveren. Dus we hadden er rekening mee gehouden. Blijkt dus idd het geval. En da's balen, omdat we nu ook niet weten hoe het ervoor staat. Als er niets is gevonden, zouden ze mijn eicellen onbevrucht invriezen. Hoop dat ze er wel een paar hebben gevonden.

13. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik heb morgenochtend de punctie.. Ik begin nu toch wel nerveus te worden. Denken jullie aan me?

14. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    @ kakielakie ik denk zeker aan jr! Heel veel succes!! En geniet van je spuitje hihi :)

15. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik denk aan je hoor KakieLakie. Voor je het weet is het voorbij. Alles gebeurt stap voor stap. Heel veel succes, zet 'm op!

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Kakie, denk aan je! Duim duim duim :)

Meiden fijn dat de puncties erop zitten. Nu op naar een geweldige terugplaatsing!

De eerste deca ging gisteren een beetje stroef. Vandaag gleed hij zo naar binnen :). Hier mocht ik zelf een tijdstip in de avond plannen. Dus doe ik het tussen 18 en 19 uur. Wel na het spuiten een dikke rode bult, alsof ik door een mug ben geprikt. Meer meiden hier last van?
    En mij is verteld dat ik de luchtbel niet weg mag halen, want die drukt het laatste beetje deca naar binnen. Anders blijft er vloeistof achter in de spuit.

17. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Spookje heel veel succes hopelijk gaat alles goed ...

Kakie jij morgen heel erg veel succes.... ik duim voor je ...

de rest wie met Deca begonnen is trek je niet veel aan van wat wij allemaal zeggen die al deca hebben gehad ... want bij iedereen werkt het anders ...

Wij hebben Dinsdag 27-5 Punctie .. :D .. best spannend allemaal ben bang dat het pijn gaat doen maar ze hebben ons beloofd mij goed te verdoven dus dan ga ik daar maar van uit ...

IK wens nogmaals iedereen veel succes .. ook wie in de wachtweken zitten ...

18. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    KakieLakie, heel veel succes morgen!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ook hier goed nieuws ! Vandaag de eerste echo gehad en flink wat eitjes gezien. Woensdag terug komen en vrijdag zeer grote kans de punctie. Ook ik ben hier bang voor brr.... spannend he meiden?
    Hoe is t kakielakie? Goed gegaan?

20. Lile

Lile Actief lid

6 jan 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Schrijf hier ook heel graag mee! Prinses ken ik al van een vorig topic voor de iui, helaas 6x begonnen met hormonen en 5x iui gehad.
    Gister ongesteld geworden dus ben begonnen met de pil. Hebben nu 2 mnd rust gehad, dus ik ben weer een beetje opgeladen.
    Alle dames heel veel succes! Fijn om je ervaringen een beetje te kunnen delen samen.
    Is er iemand meer onder behandeling in radboud nijmegen?

Deel Deze Pagina