Wat kan ik nog meer doen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zara75, 1 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Over circa 3 weken heb ik hopelijk de allerlaatste terugplaatsing van 1 of 2 cryo's. Kon me vaag nog wat dingen herinneren die kunnen helpen bij zwanger raken / innestelen.
    Wil nu alles uit te kast trekken lol..
    Ik heb frambozenblad thee gekocht, goed voor de innesteling.
    Tarwekiemolie, ook goed voor de innesteling.
    Vitamine B complex, vitamine D3, omega 3.
    Cranberrysap.
    Jullie nog tips?
     
  2. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.957
    1.713
    113
    Schijnbaar helpt het warm houden van je voeten ook. Lekker dikke wintersokken ´s avonds op de bank bijv.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  3. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Had een warme (niet heet) kruik op m’n buik gelegd over mn broek heen in de auto naar de terugplaatsing en de dagen erna ook baarmoeder warm gehouden door lieve warme dingen te eten dan koude (soep ipv salade bijvoorbeeld) en regelmatig het warmtedekentje erbij te pakken op de bank.
    Voor de terugplaatsing heb ik een fertiliteitsmassage gehad (vind ik prettiger dan acupunctuur).
    Paar dagen rustig aan gedaan na de tp, wel lekker wandelen maar even niet intensief sporten.
    En verder vertrouwen kweken door te oefenen met visualisaties en affirmaties. Geen idee of dat dit keer de reden is geweest dat het gelukt is, maar ik zou het een volgende keer precies weer zo doen! Succes!!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  4. Moess

    Moess Niet meer actief

    Volgens mij was het granaatappelsap ipv cranberry sap.
    Kruik in de rug..
    Ik heb toen ook alles uit de kast gehaald terwijl ik dat eigenlijk onzin vind. Maarja je wil echt alles geprobeerd hebben en stel je voor.... Hahaha (hier overigens wel raak toen, toeval??)

    Heel veel succes!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  5. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Het is inderdaad granaatappelsap. Heb het allemaal geprobeerd. Deze keer heb ik alleen gezorgd voor warme voetjes verder niets en zie het resultaat. Heel veel succes in ieder geval!
     
  6. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb de terugplaatsingen voor deze alles geprobeerd acupunctuur, granaatappels, Warme voeten, rustig aan doen noem maar op, allemaal zonder resultaat.
    Nu deze tp gewoon "normaal" gedaan geen granaatappelsap, geen warme voeten geen acupunctuur niet rustig aan gedaan. Alleen de voorgeschreven vitamine genomen die de arts zei
    *2000 ie d3
    *1000 mg krilolie
    *zwangerschapsmulti

    En zie het is gelukt deze ronde..of het allemaal goed zit is nog afwachten natuurlijk maar het voelt goed.
    Heel veel succes meis ♡♡♡♡
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik deed;

    Acupunctuur.
    Biologisch eten
    Natuurlijke voedingssupplementen. (Multi met alle vitamines)
    Dronk granaatappelsap
    Altijd warme voeten (warme voeten is warme baarmoeder)
    Dronk alleen maar warme of kamertemperatuur dranken en eten idem. Niks koud.
    Yoga uit het boek van rika lukac
    En ik tilde amper iets.

    Ik wens heeeeeel hard voor jullie zara! Ik duim duizendmaal!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  8. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Veel succes !!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  9. Katenhond

    Katenhond Fanatiek lid

    14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Ik heb geen tips verder maar wens je zoveel succes!!!!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  10. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Geen tips, maar ik hoop zo erg dat het raak is met de laatste poging! Heel veel succes!!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  11. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.594
    1.413
    113
    Met de frambozenbladthee zou ik een beetje oppassen. Het kan toeval zijn maar tijdens de OI pogingen heb ik het twee cyclussen gebruikt. In die cyclussen werd ik opeens al na 9 dagen ongesteld ipv mijn normale lf van 12.

    Verder heb ik alles wat hierboven is genoemd wel geprobeerd. De tp waarvan ik zwanger ben geworden was ik het zat en heb ik juist niets extra's gedaan behalve gezond leven.

    Heel veel succes, hopelijk zit er een mooie plakker bij!
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  12. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Thanks voor alle reacties!
    Sinds gisteren begonnen met omega 3 visolie. Moet er 3(!) per dag slikken en krijg weer flashbacks naar m'n zwangerschap. Ik boer het allemaal op, lijk wel een visafslag. OMG. :roflmao::roflmao:

    Alles voor het goede doel he lol.
     
    Elocina en maartje84 vinden dit leuk.
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier alleen granaatappelsap gedronken en dat was hier de truuk geloof ik. Succes!
     
  14. KoosAtillaLuna

    KoosAtillaLuna Bekend lid

    27 jun 2013
    821
    168
    43
    Hier alleen warme voeten gehouden en met positief resultaat. Ik ben ook gewoon na de tp weer aan het werk gegaan en op de moestuin gewerkt. Slik natuurlijk wel een zwangerwchaps multivitamine

    Heel veel succes! Ga voor je duimen
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  15. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Och lieve schat, ik weet nog maar al te goed hoe graag je alles goed wilt doen, overal aan wilt denken om maar het juiste te doen. Voeten warm houde en warme soepjes eten kunnen geen kwaad en als het jou helpt voor het gevoel: ik zeg dan doen!! Of het helpt???
    Ik ben jarenlang dwangmatig geweest met mij aan alles te houden. Bij de twins heb ik twee maanden voor de TP behoorlijk gefeest (wbt wijntjes, veel chips, weinig slapen) en toch was ik zwanger.

    Wat ik bij oudste en twins heb gedaan is even blijven liggen na de TP. Is er daar bij jouw kliniek ruimte voor?
    Ik stond er nl op dat ik een half uurtje mocht blijven liggen en dat gaf mij een goed gevoel.

    Verder denk ik ivm ECD ook aan prednison. Gebruik jij dat ook?
    Oh en dr Pfeiffer zei vooral wel omega3 te gebruiken en geen omega6. Zes activeert juist je afweer tegen vreemd DNA en dat kan je niet gebruiken bij ECD.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh en van vitamine D is Pfeiffer ook een groot fan. 4000 tot 5000 IE mag je dagelijks veilig gebruiken, ook bij zwangerschap.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  17. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Hoi @maartje84
    Of het gaat meewerken allemaal? Waarschijnlijk is het allemaal placebo, maar dan heb ik er in ieder geval echt alles aan gedaan. Dus het is meer voor m'n gemoedsrust.
    M'n kliniek is een fanatiek voorstander van rust nemen. Na de tp moet ik daar nog een poosje plat, moet in een rolstoel naar de auto gereden worden lol en bij thuiskomst 2 dagen plat. Beetje teveel van het goede allemaal. En erg tegenstrijdig, aangezien er ook wordt gezegd dat beweging goed is voor de doorbloeding. Mag ook een week niet in bad en de 1e poging van Carmen mocht ik ook een week niet douchen. Lekker joh, in Spanje, hartje zomer lol.
    We gaan er gewoon maar voor!
    Ps ik slik omega 3.
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  18. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    maartje84 vindt dit leuk.
  19. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whaaaa een week niet douchen? Ach, misschien baat het niet, maar schaden zal het ook niet ;)
    Hooguit dat je er eigenaardig van gaat ruiken haha. Die vitamine D klinkt goed, mooi hoge dosering. Wat is de dosering van die van de Tuinen die je nu gebruikt? Geen prednison. Ach, zo heeft iedere kliniek weer een eigen opvatting. Feit is dan idd maar dat je het bij je dochter ook niet gebruikt hebt dus dan heb je het vast niet nodig.

    Ik ga keihard voor je duimen!!
     
  20. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Na 11 mislukte IUI-pogingen en 1 mislukte IVF-poging toen ik zwanger probeerde te worden van Aiden, ben ik uiteindelijk aan de walnoten gegaan. Vanwege de Omega 3 die daar in zit. Gewoon dagelijks een handvol walnoten. Was nog lekker ook. Puur toeval natuurlijk, maar die ICSI-poging in de maand van het walnoten eten, was raak. Zwanger.

    Baat het niet dan schaadt het in elk geval niet.

    Heel veel succes alvast!
     
    Zara75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina