Hallo allemaal, Ik zo morgen eigenlijk moeten beginnen met de deca voor de tweede ronde ivf.Vorige week had ik griep,en voelde me nog steeds flink beroerd,erg moe en slap,ik kreeg daarnet een ingeving en zei tegen mijn man zal ik voor de zekerheid nog eens een zwangerschaptest doen ,en n zien we toch echt een licht streepje.. Ik ga morgenochtend bellen en vragen van hoe en wat. Wat moet ik hier n van denken // Ik ben de achtentwintigste feb ongie geworden en ben het n nog steeds. Heel graag jllie reacties sorry voor de ontbrekende letters me laptop doet het niet goed. Lfs LiAnn
Hee Lian, Dat is wel héél apart! Maar heb je geen echo en bloedonderzoek gehad na het mislukken van de IVF? Zo lang al ongesteld is natuurlijk ook heel vreemd. Zeker morgen even bellen. Succes!
Jee Liann.........dat is bizar en schrikken lijkt me! Morgenochtend er eventueel nog een extra testje aan wagen en zeker contact opnemen met het ZH! Hoe gek.......... Jullie moeten met z'n 2en wel echt even raar gekeken hebben...of niet? liefs
LiAnn ik vind dit ook heel appart. Ook omdat je al bijna drie weken aan het menstrueren bent! heb je ook een foto van je test? , Zou indd als ik jou was morgen bellen en vragen om een echo. Dan heb je zowiezo uitsluitsel
Wat was je traject voor de Deca dan? De pil? Primolut? Zou zeker contact opnemen met het zh hoor! Het zou wel een stunt zijn zeg!....heel spannend!
Ja, ik wist niet wat ik zag. je hoort weleens meer van 'deze' rare 'verhalen' maar ja ik ben best wel geschrokken. Ik ga zeker morgen ochtend bellen,ja en nog een test doen denk ik. Nee ik heb geen bloedonderzoek gehad,je mag bij ons gewoon een test doen en als deze negatief is moet je hn bellen. Iemand dit misschien eerder meegemaakt/ Wat kan anders het lichtej streepje veroorzaken... Lfs liAnn
zit in Deca ? ook hcg verwerkt? Zo ja ach dan is het ook allang uitgewerkt. Ow sorry ik hou dit topic in de gaten ben ontzettend benieuwd. Zou indd een hele stunt wezen zoals Elmo al zei
Elmo, Ik ben zeven jan. begonnen met de deca en zevenentwintig jan ben ik gonal f erbij gaan gebriken.ik heb geen pil geslikt en geen primolt, vorige week ben ik nog geweest voor een echo omdat ik zo bikpijn had,ze zeiden alleen dat ik nog wel even zo menstreren.. dit was op tien maart dat ik die echo had. sorry nogmaals voor de ontbrekende letters. Lfs LiAnn
Een streep verschijnt alleen door hCG (meestal!) dus je zou zeggen dat er sowieso sprake is van innesteling. Hoe lang en waar is de vraag natuurlijk.... Morgen meteen maar bellen!
Elmo,ik snap wat je bedoelt..no. dat hoop ik in ieder geval zeker niet. Ik word hier wel heel onzeker van.Maar tijdens de echo zag mijn eierstok er wel goed .it hebben niet meer vro.wen bloedverlies in de eerste weken.. Bah ik vind dit nix.... lfs LiAnn
Uhm heb ff gezocht Enise heeft geloof ik al rond de twee weken bloedverlies en heeft vandaag een kloppend hartje gezien op de echo. Zij is zwanger geraakt na de derde iui. (bevallingslijst november)
Ik kan morgeochtend vanaf elf bellen dat doe ik ook gelijk. Ik word er helemaal onzeker van. ik ga maar naar bed toe je hoort het morgen van me. Lfs LiAnn
Wat spannend zeg! Je hebt sinds de vorige IVF dus ook nog geen echo gehad? Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat... Hoop voor je dat het echt een streep is!
Hoi hoi, Nou wat een raar verhaal zeg! Ik kan begrijpen dat je erg onzeker bent zeg! Ik ben benieuwd en blijf dit topic volgen... Liefs Houda
Hey, Ik heb gebeld en het kan een zwangerschap zijn,maar het kan ook een bbz zijn.Maandagochtend kan ik komen jammer genoeg kon het vandaag niet meer. Ik ben bang en zo onzeker,ik vind dit helemaal nix. Heb net flink geh.ild.. Lfs LiAnn
Jeetje LiAnn spannend zeg, balen dat je vandaag niet terecht kan. Heb je nog een test gewaagd? Sterkte dit weekend kan me voorstellen dat je veel spanning hebt.