Hallo, Zijn er ook meiden die utrogestan (gedeeltelijk) slikken i.p.v. vaginaal inbrengen. Ik weet dat de werking minder wordt als je ze slikt, maar was benieuwd als het gedaan werd. Vooral op het werk vind ik het soms lastig om vaginaal in te brengen en was ik mijn handen "te" grondig omdat ik soms bang ben dat ze het ruiken/zien. Zo ja is dat dan ook voor ivf/icsi of voor wat anders en is het dan in de natuurlijke/kunstmatige cyclus
Ik heb ze ook altijd vaginaal gebruikt (jaren gebruikt al) en doe het nu ook braaf, maar was benieuwd of iemand anders ze wel eens heeft geslikt. Ik weet dat de werking beter is als je ze opsteekt, maar dat z'n verschil geeft vind ik wel apart.
De werking is niet 'beter'. Als je ze slikt werkt het onvoldoende voor waar je het bij IVF/ICSI voor nodig hebt. Via je maag en darmen verliest het ontzettend veel werking. Bij vaginaal inbrengen wordt het ter plekke opgenomen door je slijmvliezen op de plek waar het nodig is.
Gatver Moet er niet aan denken ze te slikken hihi Gelukkig stond er bij mij in de bij sluiter Alleen vaginaal inbrengen