Meer dan 2,5 week geleden ben ik voor een echo in t ziekenhuis geweest. Ik had toen 3 follikels van ca 23 mm. Dus je zou zeggen 'op springen'. Was zo'n teleurstelling want de iui is daarom afgeblazen. Waren er teveel. Ik moest wachten op menstruatie en dan zouden we een nieuwe poging doen. Nu wordt ik alleen niet ongesteld. Snap er niets van. Ben niet zwanger. Wel 6 dagen na die echo bloedverlies gehad, ongeveer 4 dagen lang (maar geen ongesteldheid). Iemand een idee? Geen eisprong gehad? Vandaag t zkh gebeld en die zeggen dat ik nog maar even 1,5 week moet aankijken. Ik zie dit niet zitten. Ik wil door. Ook omdat we al 2 jaar bezig zijn in t zkh.
Ik heb dit ook gehad, ik had 11 follikels en mocht niet doorgaan uiteraard met ovulatie inductie. Ik moest zelfs een morning after pil slikken omdat we seks hadden gehad twee dagen voor die echo. Dus die zou de eisprong uitstellen en ik zou op vakantie gaan en in die week dus ook ongesteld moeten worden. Daar baalde ik al vreselijk van. Dus de hele week vakantie constant checken of er al iets gebeurde maar helemaal niks. Na die week vakantie had ik al gelijk een gesprek met mijn arts staan ivm steeds overstimulatie en er moest dus een ander plan bedacht worden. Dus ik doe mijn verhaal zegt ze je bent toch niet zwanger he? Ik zeg nou geloof het nooit, had ook geen test gedaan. Dus gelijk echo gemaakt, was idd niet zo en alles zag er gewoon rustig uit heel raar. Dus toen duphaston mee gekregen om een menstruatie op te wekken, maar toen gebeurde er weer niks. Ja beetje bloedverlies dus toen toch gebeld voor een echo. Zij kijken zegt ze is het wel goed doorgezet, euh nee eigenlijk niet. Zat er dus een heel groot follikel. Thuis gekomen denk ik van okee krijg ik nu zelf ineens een eisprong, dus ik doe een ovulatie test en ja die was positief. Halve week later terug voor een echo en toen was de follikel weg en zag ze een wit randje op het bms en dat zien ze meestal als er een eisprong is geweest. Toen helaas niet zwanger geworden, maar werd toen wel weer gewoon ongesteld. Sorry voor het hele lange verhaal maar dit was ook een hele rare ronde bij mij.