Wie ook deze maand beginnen met Menopur/Pregnyl e.a.?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by xLovely, Apr 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Hallo meiden,

Wie begint er (zoals ik vandaag) ook binnenkort met het spuiten met Menopur of Pregnyl en is het ook de eerste ronde??
    Laten we hier dan in een vers topic ervaringen uitwisselen ;) !

In mijn onderschrift kunnen jullie lezen dat clomid bij mij niets heeft gedaan en ik mag vandaag beginnen met spuiten.
    Allemaal erg spannend. Maandag mag ik terug voor een echo ;)

Liefs!

2. ecl

ecl Niet meer actief

Zal toch even reageren!

Mijn topic is ook vers hoor, hahaha grapje!
    Blijf lekker gezellig bij mij (ons) schrijven.

liefs ecl

3. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    @xLovely Ik ben in afwachting van mijn ongi en dan mag ik ook gaan spuiten: Purego&Pregnyl. Spannend, hè! Ik hoop zo dat het aanslaat! Clomid deed bij mij ook helemaal nix...alleen een mooi BMS, maar zonder eitje heb je daar nix aan ;)
    Heel veel succes xLovely! Houd je me beetje op de hoogte van je prik-ervaringen :)

4. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Hoi dames..
    dit is ook mijn eerste ronde Puregon+pregnyl..
    Ik mag vanaf morgen testen.. niets te bekenen van mijn ongi nog :) hoop ook dat het niet gebeurt hahahah :)
    ik denk dat ik zondag weet wat de uitslag is van het wachten:)
    Ow wat ben ik toch zenuwachtig.. Jullie ook heel veel suc6 met spuiten en afwachten..
    Ik hoop dat maart/April onze maanden zijn :)

5. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    @ Rozerin; Spannend!! Ik duim voor je!

@ Zazu; Inderdaad allemaal spannend! Het prikken valt reuze mee! Alleen het voorbereiden met de ampul enzo is even wennen! Maar manlief helpt me er elke keer bij! Zo lief! :)

@ Ecl; ik houd jouw topic ook zeker in de gaten :D

Wat is eigenlijk het verschil met menopur en puregon....?

Liefs!

6. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    blijkbaar heb je bij menopur ampullen maar pregnyL is net als een insuline spuit.. maar zover ik weet is het zo dat ze allebei dezelfde werking hebben het stimuleren van de groei van t eitje :) Ik vind puregon wel makkelijk stelt hem in hoeveel eenheden je moet en kan gelijk beginnen Net als de insuline spuit..

7. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Rozerin je hebt helemaal gelijk.. heb het even opgezocht. Ik zal morgen toch even navragen bij de gyn waarom ik juist Menopur voorgeschreven kreeg en waarom bijvoorbeeld geen Puregon...
    Achja... als het zijn werk maar doet he :)
    Morgen krijg ik sowiezo mijn eerste fm na 5 dagen Menopur gespoten te hebben.... ben reuze benieuwd!

@ Zazu; inmiddels ongi of ... ?

Liefs!

8. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @xLoveLy duim duim duim voor je!! Hoop dat de meno zijn werk heeft gedaan en dat je minimaal 1 mooi eitje hebt!! ben heel benieuwd!!

@me bij mij zit het er op deze maand.. helaas ben gister ongi geworden.. maar ik weet nu dat ik een eisprong heb gehad dat me eierstokken geen verklevingen hebben dus daar ben ik al heel blij mee.. hoewel ik gister toch best verdrietig was.. Maar ben er al overheen en op naar de volgende ronde Morge weer 1e puregon zetten :)

Share This Page