Hallo allemaal, Wij hebben een icsi traject ondergaan en ik heb over 8 dagen mijn eerste echo bij de fertiliteit kliniek (dan ben ik 7+6). Nu is mijn vraag, hebben jullie na de 1e echo pas contact opgenomen met een verloskundige praktijk of hebben jullie die al eerder benaderd? Lieve groetjes
Gefeliciteerd!! Ik heb meteen een afspraak gemaakt toen ik het ziekenhuis moest bellen om door te geven dat ik zwanger was. De verloskundige plant dan een eerste echo in met je. Maar daarvoor heb je dus nog een eerste echo in het ziekenhuis dus twee in hele korte tijd. Alleen maar fijn! Ik had ze met 7 (zkh) en 8 (vk) weken. Ik zou lekker bellen dus
Ik heb ook gelijk gebeld omdat ze snel vol zitten. Of nee... na de eerste echo, maar ik was toen 5+6. 7+nog wat 2e echo ook ziekenhuis en 10 weken termijnecho vk. Hoe eerder je je aanmeldt hoe beter, mijn vriendin kon met 6 weken niet terecht meer bij meerdere praktijken zelfs. Moest uitwijken naar een dorp.
Ik heb het pas gedaan toen ik de vitaliteitsecho in het ziekenhuis had gehad en het zat goed. Leek me beetje voorbarig om een verloskundige in te schakelen als er toch al een echo gepland stond én als we helemaal nog niet wisten of het wel écht gelukt was. Maar goed, ik was daar misschien ook wel erg voorzichtig in
Spannend! Hier pas gebeld na twee goede echo’s bij afdeling fertiliteit. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt!
Ik heb meteen gebeld toen ik de tweede keer bloed had geprikt en te horen kreeg dat ik echt zwanger was. Had met 6 weken een echo in het zh en met 8 weken bij de vk. deze keer spontaan zwanger en doordat ik het niet kon geloven pas na ruim 5 weken gebeld en toen was het toch wat lastiger met plannen van de afspraken. Door de 13 weken echo die er extra bij is gekomen hebben de vk meer afspraken dan vroeger maar niet meer tijd.
Eerst 2 echo's in het ziekenhuis gehad (bij 7 en 9 weken). Deze gaven na de 2e echo aan dat we over mochten naar de verloskundige. Toen ook pas de verloskundige gebeld.
Toen ik een positieve zwangerschapstest had. 2 dagen erna. Eerste echo bij kliniek toen 8 weken. Bij verloskundige QUOTE="Avalon19, post: 24057374, member: 110211"]Hallo allemaal, Wij hebben een icsi traject ondergaan en ik heb over 8 dagen mijn eerste echo bij de fertiliteit kliniek (dan ben ik 7+6). Nu is mijn vraag, hebben jullie na de 1e echo pas contact opgenomen met een verloskundige praktijk of hebben jullie die al eerder benaderd? Lieve groetjes[/QUOTE]
Beide keren eerst de vitaliteitsecho in de kliniek afgewacht. Beide keren met 7 a 8 weken de 1e echo gehad en rond de 10 weken de echo bij de verloskundige, dus dat ging ook heel snel.