Andere menstruatie door puregon?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gingertjuh, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, ik heb deze Iui voor het eerst puregon gespoten (50). Dit heb ik 6 dagen gespoten, op dag 10 heb ik meteen mijn Iui gehad. Normaal ben ik, helaas, tussen de 10 en 12 dagen na de Iui ongesteld. Nu zit ik op dag 14 en het wil niet echt doorbreken. Ik heb wel buikpijn maar de menstruatie komt maar druppels gewijs!!! Kan dit aan de puregon liggen. Of de Combo puregon / pregnyl??? Snap er niets meer van :(

2. Het kán aan de hormonen liggen, mijn cyclus is ook heel anders met hormonen, maar zou het ook geen innestelingsbloeding kunnen zijn?

3. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Nee want dat zou beetje laat zijn volgens mij.... En wat er uit komt is helder rood, verrek ook van de buikpijn:( Ik heb bij de eerste Iui na ongeveer 6 dagen een innestelbloeding gehad, deze is daags er na uitgemond in een zeer hevige en pijnlijke menstruatie. Waarschijnlijk is dit een miskraam geweest! Dit lijkt er helemaal niet op....

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heb je ook Utrogestan gebruikt? Hier kan het wel door komen.

Deel Deze Pagina