Hallo! mijn schoonzusje is aan de clomid en heeft een eisprong gehad! nou kreeg ze te horen dat haar progesteron 57 is.. wat betekend dat?
nou dat weten we niet want dit is de 1e ronde clomid. ze heeft nog nooit een eisprong gehad nadat ze met de pil was gestopt ruim 1,5 jaar geleden xx
ligt eraan wanneer ze haar eisprong heeft gehad. ik had met clomid eisprong op dag 19 dus vrij lange cyclus maar ik denk dat ze idd over 6-10 dagen zeker kan testen als ze dan nog niet ongi is geworden
Gek dat haar arts zulke vragen niet kan beantwoorden. Die moet ze gewoon bellen hoor, daar zitten ze voor!
ja dat kan wel.. alleen was ze zo enthousiast over dat haar eitje was gesprongen dat ze niet verder heeft gevraagd! ze heeft dadelijk nog even contact met haar gynacoloog over hoe nu verder! ze zat op haar werk en daar zijn ze niet zo meedenkend! dus vandaar dat ze nog niet naar de gyn had gebeld
Het progesteron wordt 5 dagen tot een week na de eisprong gemeten. En je mag twee weken na de eisprong testen. Dus je zou zeggen dat ze dan ongeveer een week tot 9 dagen na het bloedonderzoek een zwangerschapstest kan doen.
ik heb ook progesteron ook laten meten. dit moest ik op cd 21 en 28 doen. de waarde van cd 21 was 11. de waarde van cd 28 was nog niet binnen als het goed is wordt ik daar vandaag over gebeld. maar dit is dus geen goede waarde was al blij. de assistent kon namelijk zeggen dat ze hert nog niet kon zeggen omdat ze de 2e waarde niet weet. zit vandaag op cd 32 met de clomid. wanneer zou ik dan kunnen testen gerekend van cd21 of gerekend vanaf cd28