hallo, ik ben nieuw hier maar ben al een tijdje mee aan het lezen op deze site. nou heb ik een vraagje ik ben deze maand moeten starten met clomid omdat ik nu 1j bezig ben met zwanger te geraken mijn vraag klinkt als volgt: wie is er zwanger geworden door hulp van clomid en na hoeveel rondes? gr
Augustus vorig jaar zwanger na 1 ronde 50 mg, eindigde in een miskraam, helaas... En nu alweer 28 weken zwanger na 1 ronde 50 mg!
Heb volgens mij 4 rondes clomid 50mg gebruikt, zonder resultaat. Daarna moest ik in totaal 4 rondes clomid 100mg gebruiken, waarvan 1 met controles in het ziekenhuis. Daar had ik mijn eerste eisprong van. Toen 3 maanden thuis moeten oefenen en in de tweee maand zwanger geraakt. Nu alweer bijna uitgerekend. Succes, hoop dat je snel zwanger mag raken.
Vorig jaar zwanger na 1 ronde Clomid50. Nu weer begonnen met Clomid50, zit nu in ronde 1 dus nog even afwachten!
Ik zit inmiddels in de derde ronde clomid, na 50 en 100 nu 150 mg. Afgelopen woensdag voor het eerst een eisprong gehad, dus ik zit in de wachtweken!
Ik ga morgen beginnen met clomid 50, hoop natuurlijk op een goed resultaat! Jij ook veel succes en sterkte met wachten!
aan alle zwangere vrouwen proficiat! ik hoop dat het bij mij ook zal aanslaan deze maand 1ste ronde van 50mg dus we zullen zien maandag op controle om te kijken wat er gebeurt.
Eerste clomid zwangerschap na 3 rondes clomid waarvan de 2 laatste 100mg. Zwangerschap met 12 weken afgebroken... Nu zwanger 1ste ronde 50mg
Ik ben zwanger geraakt in de derde ronde clomid 50mg. Heel veel succes gewenst. En een tip probeer zoveel mogelijk lol te houden in het klussen ondanks de 'verplichte dagen'!
Ik ben voordat ik zoon kreeg 3 jaar geleden 2 keer zwanger geraakt met hulp van 50mg clomid. Dat was in ronde 3 werd mk en ronde 7 ook mk. Zoon uiteindelijk gekregen via de 2e iui met puregon/pregnyl Dochter gekregen raakte 4e ronde clomid zwanger
Ook ik ben zwanger geraakt met het gebruiken van Clomid 50mg. Gelijk in onze eerste ronde hiermee was het raak. Ik wens je veel succes en hoop dat het snel raak is!
ik hoopook op 1ste x goede x vndg gyni geweest eitje was 18mm nu vndg inspuiting pregnyl en dan afw8en en hopen en natuurlijk klussen
Ik ga nu voor de 6e x clomid gebruiken, elke maand 2 goede eitjes en eisprong, man goed zaad maar nog steeds niet zwanger..a.s. donderdag krijg ik een hcg-onderzoek.