wnnr kan ik nu testen na gebruik van clomid en pregnyl ik heb de spuit maandag gehad, maar mijn ongi is heel onregelmatig (korte cyclus)
Durf er niets over te zeggen sorry! Maar misschien in het mmm topic? Daar zijn vast meiden die weten hoe het werkt. Heel veel succes en sterkte met afwachten!
Pregnyl kan zorgen voor een valspositieve zwangerschapstest. Bij een spuit van 5000 eenheden zou je zo rond dag 9 na spuiten kunnen testen. Dan zou de Pregnyl wel uit je lichaam moeten zijn. Bij 10000 eenheden kun je het beste 14 dagen wachten met testen.
Nou, pregnyl 5000 kan tot 10 dagen na toediening vals resultaat geven. Als je maandag de spuit zet heb je 36-40 uur later je ei, woensdag dus. Donderdag is 1 dpo, dus tel er 14 dagen bij op en je hebt je nod. 6 oktober zou je kunnen testen en je nod is dus 11 oktober..... Succes!
Ps als je vroeger test, dan hoeft hij niet positief te zijn hè. En is hij het wel, betekend het niet dat het "goed" zit. Kortom, ik adviseer, wacht tot je nod, weet je zeker dat het niet van de pregnyl is en wel van een zw. Maar weet ook dat het moeilijk is om te wachten, hihi.
hoi ik teste na 14 dagen (positief) en belde toen met zkh. Dat was op een dinsdag en toen moest ik nog tot de volgende maandag wachten voor ik daar urine mocht inleveren... Uiteindelijk bleek ik ook echt zwanger te zijn! wachten duurt altijd lang, maar zou jammer zijn een vals positieve test in handen te hebben! veel sterkte en hoop dat het raak is!
dat w8en is een hel!!! ze zouden een test moeten uitvinden dat vroeger test!!! ze vinden toch bijna alles uit
Ja, de testen zijn er wel, maar je spuit pregnyl en dat is pure hcg. Test je dus eerder, test je ook vals positief, omdat er dus hcg in urine zit.
Mss een rare vraag maar voor wie ervaring heeft met ovulatietesten na pregnyl (gewoon uit curieusiteit), vanaf welke dag moet de test lichter worden?
Het heeft totaal geen nut te testen met ovulatietesten en zwangerschapstesten. Ovulatietesten waren bij mij op nod nog positief, zwangerschapstesten negatief. Het enige wat je kan doen is wachten! Hoe moeilijk ook. Zal je topic even verplaatsen naar vruchtbaarheidsbehandelingen. Die dames kunnen je beter antwoord geven. Ben zelf ook iemand die jarenlang pregnyl heeft gespoten, dus weet waar uk over praat.
ik zou wel 14 dagen wachten, ik heb afgelopen maand een valse positieve test gehad omdat ik weer eens niet kon wachten.. IK was heel teleurgesteld toen achteraf bleek dat ik niet zwanger was.. Dus je kunt beter wachten tot het zo ver is!
Baaaaalen zeg, dat wachten, zit nu op dag 6 na pregnylspuit 5000 en op cyclusdag 18 pffffffffffffffff nog 10 dagen ongeveer
Vandaag dag 8 na pregnyl 5000 ( dag van spuit en vandaag bijgerekend). Wou testen of pregnyl reeds uit bloed was en heb zwangerschapstest gedaan maar niet met ochtendurine; zeeeeeeer lichte positieve test. Toch nog restje pregnyl in de urine? Vanaf hoeveel hcg tekent een zwangerschapstest positief?
Je moet gewoon elke dag halveren. Dus de dag dat je pregnyl hebt gezet. Dag 1 10.000 Dag 2 5000 Dag 3 2500 Dag 4 1250 Dag 5 ... Zo ga je verder. Als je test en je ziet een licht streepje dan zou hij de volgende dag donkerder moeten zijn voor een zwangerschap. Succes meiden. En babii nog ff mop
Wachten duurt zolang, ik heb afgelopen dinsdag de pregnyl gezet en donderdag iui gehad. Nu dacht ik eraan om morgen/overmorgen te testen om te zien of de pregnyl er al uit is. Word gek van die zere borsten en vandaag giga steken in mijn buik/bm.