Poging 14 te vroeg in cyclus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Clara14, 12 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Heb normaal als ik geen icsi behandeling heb in zkh een cyclus van 30 tot 33 dagen.
    Nu zijn we na aantal maanden rust weer gestart met cryo uit icsi 2.
    Ging ik vorige week maandag voor echo op cyclusdag 11, zag ze bms van ruim 10 mm en een follikel van 19 mm. Ze zei heb je al ovulatietesten gedaan, ik zei nee want me eisprong duurt nog een poosje volgens me app.
    Toen zei ze we doen nu een ovulatietest en als die nog negatief is zet je vanavond de pregnyl.
    En heb je volgende week maandag de tp.
    Ik was in shock want wow dat is vlug klopt dat wel........ Vandaag heb ik een goede dag 5 cryo terug geplaatst gehad. Maar volgens me app was gisteren mij ovulatiedag. Dus in mijn hoofd is deze poging helemaal mislukt want mijn lijf had nog helemaal geen eisprong. Op de ovulatietest van vorige week, zat die er ook nog niet aan te komen. Volgens de verpleegkundige die op het stripje keek.
    Altijd zijn me cyclus veel korter als ik in behandeling ben, zou het daarom telkens niet lukken ?
    Zal ik de volgende ronde gewoon op een positieve ovulatie test wachten. En dan de pregnyl ofzo.

Iemand positieve ervaring op deze manier, want ik durf naar 14 rondes geen hoop meer te hebben.
    Bij onze dochter was ik in icsi 1 cryo 2 zwanger. Wat een mazzel nu nog geen 1 x en we zijn al ruim 2 jaar bezig.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.278
    5.873
    113
    Vrouw
    Ik zou sowieso niet uitgaan van een app. Deze kan niet in je lichaam kijken en je lichaam kan ook altijd net wat afwijken.

Op welke cd heb je nu de cryo teruggeplaatst gekregen?

3. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Als je pregnyl hebt gespoten, springt je ei sowieso 24-36u nadien, dus dan telt je standaard cyclus helemaal niet meer. Lijkt me dus gewoon ok qua timing hoor.

4. Clara14

Clara14 Niet meer actief

CD 18 is het vandaag en heb cryo van 5 dagen oud

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.278
    5.873
    113
    Vrouw
    Je hebt pregnyl gezet en deze neemt je eigen eispong over. Na de pregnyl springt je ei 36 uur later. De cryo is dus op het juiste moment teruggeplaatst. Zo te lezen lijkt het dat ze uitgaan van een cyclus van ongeveer 28 dagen. Ik zou me geen zorgen maken en ik duim voor een mooie plakker!

Deel Deze Pagina