hallo allemaal, Niet zo lang geleden ben ik geopereerd aan mijn tweede bbz. Helaas heb ik nu geen eileiders meer en zijn we aangewezen op ivf. Zijn er lotgenootjes die ongeveer hetzelfde mee hebben gemaakt? De angst dat het ook met ivf niet meer zou gaan lukken is groot. En het zou fijn zijn om dit te kunnen delen.
@Jenny28 wat verschrikkelijk is dit zeg! Ik wil je ten eerste heel veel sterkte en succes wensen. Ik heb nog wel mijn eileiders maar bij mij zitten ze beiden geheel dicht. We hebben afgelopen zaterdag onze 3de terugplaatsing gehad dus wat daar uit gaat komen weten we nog niet. Maar ik denk dat je evenveel kans maakt als ik. Inprincip zijn nu je eierstokken en baarmoeder het allerbelangrijkste. Nogmaals heel veel succes! X
Ivf is juist de behandeling als je geen of geen werkende eileiders hebt. Het mooie is dat je deze niet nodig hebt met ivf. Alleen je baarmoeder en eierstokken.
Mijn fertiliteitsarts zei tijdens de intake ivf is gemaakt voor mensen zoals jij. Mijn beide eileiders zitten potdicht en de rechter is vanwege vocht in de eileider afgelopen december verwijderd. Wij hebben dus ook alleen ivf als optie. Heb de eerste verse terugplaatsing achter de rug waarvan ik zwanger ben geraakt. Helaas is dit alsnog geëindigd in een miskraam. Als alles mee zit krijg ik ergens volgende week mijn eerste cryo terug geplaatst. Best wel heftig he als je ineens te horen krijgt dat dit je enige kans is. Ik zou het gewoon lekker over je heen laten komen. Het word zwaar maar ik vind het ook een heel bijzonder traject. Heb je al zicht op een intake?