hoi allemaal sorrie maar ik moet het even kwijt wij zijn sinds juni'04 bezig voor een tweede kindje ondertussen heel wat zh bezoekjes en behandelingen verder is er uiteindelijk uitgekomen dat alleen ivf ons nog aan een kindje kan helpen we gaan 6 oktober trouwen en 2 wk erna is ons intake gesprek en gaat de behandeling beginnen ondertussen kijk ik heel erg uit naar de bruiloft maar hoe dichterbij hij komt hoe dichterbij ivf komt en ik ben er als de dood voor alleen het idee dat je nog 3 kansen heb om zwanger te worden spontaan heb je elke maand een kans en nu hebben wij er nog maar 3 alleen die gedachte maakt me bang van dat het maar moet lukken want ik wil zoooo graag ik hoor zoveel positieve verhalen over ivf maar ook negatieve en daar ben ik dan zo bang voor en hoe dichterbij we komen hoe erger het word is dit nu gezonde spanning? pffff af en toe als ik naar mijn meissie kijk moet ik huilen van geluk zo blij ik ben dat ik haar al heb maar hoe ik de pijn ook voel van dat we er nog geen bij hebben die wens van een tweede is zo sterk wie herkent dit? sorrie voor mijn geraas.........
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je iig heel veel suc6 wensen. Tevens een geweldige bruiloft! Liefs Elvira
Ik heb (nog) geen ervaring met ivf,maar wil je heel veel succes en toi toi toi wensen!! Groetjes,Alida