Nou, vanmorgen dus het gesprek gehad, was ons allemaal erg duidelijk. Een hele aardige gyn, hij nam alle tijd en was erg begripvol. 4 september moet Alfred zijn zwemmers inleveren in Zwolle, met deze uitslag word dan bekeken of het IVF OF ICSI word. 20 september kunnen we dus bellen wat we nu gaan doen. Erg spannend nog dus. Liefs Sonja
We hebben in juli besloten om over te stappen naar een ander ziekenhuis en dan kleinschaliger. Die is gelukkig in de buurt en zo hebben we een afspraak gemaakt . Het was een prettig gesprek. Ze nam de tijd en luisterde ons verhaal aan en nadat we dat hadden verteld stelde de gyn direct voor om het te proberen met iui. Dat leek ons een heel goed plan. Er gaat iets gebeuren. We zijn bezig vanaf aug 2003 dus dan wordt het ook wel eens tijd. Eerst wilde de gyn een proefopwerking van het zaad de uitslag zou dan komen wanneer ik daar zou zijn voor een inwendige echo. Dit was afgelopen vrijdag. De echo was goed alleen de proefopwerking van het zaad was erg negatief. Dat kwam wel als een schok. En nu verder? Geen iui. Dat heeft totaal geen zin! Wel ivf. Jeetje dat is allemaal wel even wat heftiger dan iui waar we ons op ingesteld hadden. Ik zie dat helemaal niet zitten met al die pillen en spuiten. Maar wat moeten we dan? We hebben toch echt wel een kinderwens. Op een normale manier lukt het niet bij ons dat is wel duidelijk we zijn al zo lang bezig. Ik heb allerlei onderzoeken gehad en bij mij is alles prima. Het zaad van mijn mannetje is nooit echt super geweest maar er is nooit verteld dat het zo slecht zou zijn. Verdorie. Ik baal hier zo ontzettend van. Gatsie dat kan toch allemaal nooit goed voor je zijn. Al die hormonen. Wat zijn de gevolgen daarvan of zijn die er niet? Eerst wachten op het totale beeld van de opwerking de gyn moet nog een gesprek voeren met de embrioloog over wat hij slim vindt om te doen. Eerst zou ik mijn eerste iui hebben in september en nu hoe lang gaat het duren voordat je met ivf kan gaan starten? Liefs van een wanhopige Gijs
Helaas , helaas, weer de duivel die ons gevonden heeft en wel 3 dagen te vroeg na onze 9de IUI. We zijn er kapot van omdat onze hoop nu echt helemaal uit gaat naar Meppel. De september maand word nu echt een rust maand voor ons. Nou ja rust, alfred moet zijn zwemmers inleveren, maar geen behandeling voor ons in september. Ik ben zo verdrietig, het lijkt wel of iedereen die ik ken zwanger is, niet negatief bedoeld hoor, maar ik baaaaal heeel erg. Wanneer mag het voor ons zo zijn. Liefs Sonja