Hallo meiden, Zit met enkele vraagjes.. Eerst even wat geschiedenis... Vermits ik nu al bijna 6 maand niet meer ongesteld ben geweest en 1 jaar aan het proberen voor een kindje ben ik op woensdag 10januari naar de geneacoloog geweest. Na een bloedonderzoek en inwendige echo was het snel duidelijk dat de verhouding tussen de FSH en LH hormonen niet goed is. Op de echo was te zien dat ik PCO heb (lichtere mate). Met wel 1 groot eitje dat weldra ging springen. Dus hij heeft mij om te beginnen duphaston voorgeschreven om mijn menstruatie op te wekken. (1 pil x 8 dagen) Donderdag begonnen met het slikken en vorige week donderdag laatste dag geslikt. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld! Zou er toch nog mogelijkheid zijn op zwangerschap? of gewoon een te lage dosering duphaston geslikt? Iemand ervaring hiermee? Liefs, Kelly
Ik was met Duphaston na 6 dagen ongesteld geworden, maar ik had wel 10 dagen tabletjes... Ik zou je gyn. eens bellen en anders een test doen?
aha 6 dagen is ook nog redelijk lang.. ik had verwacht dat ik al na 2 à 3 dagen ging ongesteld zijn. Maar goed dan wacht ik nog enkele dagen af.. en zal dan eens naar de geneacoloog bellen. Liefs, Kelly