clomid dames hebben jullie t ook zo warm?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gerbera, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Deze maand voor t eerst clomid gebruikt,zit op dag 30. En ik heb het zo warm, zeg maar liefst bloedheet. Vooral snachts, ik lig dan zonder pyjama, zonder deken en raam wijd open en nog steeds lig ik te zweten alsof ik in de brandende zon lig. Kan niet slapen dan. En sinds twee dagen ook overdag loeiwarm. Loop in n hemdje te puffen terwijl iedereen n jas aan heeft. Zweet me rot.

hoort dit erbij?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jups, dat hoort erbij. Welkom in de wereld van de OPVLIEGERS...

Gaat straks wel weer over, maar vervelend is het zeer zeker.

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bedankt voor jje reactie! Wanneer gaat t normaal gesproken weer over dan? Is er een bepaalde periode in de cyclus dat dit vooral erg is?

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja rot is het hé.

Het gaat vaak pas over bij je ongi... Totdat je weer aan de volgende Clomid kuur begint... Meen ik me te herinneren. Het is voor mij al weer ene poosje terug dat ik het slikte (zomer 2009). Ik weet nog wel dat het in een bepaalde fase van mn cyclus erger was, maar welke fase dat nou precies was??? Ik kan me niet zo veel veel meer precies van die cyclussen herinneren. Komt denk ik een beetje omdat ik in totaal al zoveel verschillende behandelingen heb gehad... ;)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook flinke opvliegers van de clomid gehad destijds. Maar ok voor mij is het alweer een paar jaar geleden.

Heb ze nu trouwens nog steeds, maar dat zijn denk ik de naweeen van mijn zwangerschap en alle gebruikte hormonen.

Vervelend is eht wel in ieder geval...

6. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Even een andere vraag voor meiden die Clomid gebruiken. (Had deze ook al bij "zwanger worden" geplaatst, maar daar reageren tot nu toe geen veel Clomid-gebruikers. Is pijn na een hoogtepunt (genant i know) voor jullie toevallig ook herkenbaar? Misschien heeft t te maken met pco of clomid?

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gerbera, toen ik aan de clomid zat kreeg ik idd ook de opvliegers. ook mijn humeur was wat minder geworden haha.

Maar pijn bij een hoogtepunt nee dat heb ik nog nooit gehad. Succes meid!

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ja heel herkenbaar van de warmte. Normaal heb ik het echt snel koud. Zweet nu mn bed uit. Kan alleen een laken verdragen.

Pijn na een hoogtepunt heb ik niet.

Andere bijwerkingen: Haaruitval, puisjtjes, opvliegendheid.

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Toen ik clomid slikte had ik ook enorme opvliegers. In het begin vooral overdag maar op t werk is dat genant. Ik ben de clomid toen s ochtends iom gyn gaan slikken n lag dan s nachts in mojn bed te zwemmen. Toen ik op 150 zat was t een ramp. Helaas heeft de clomid bij mij nooit gewerkt. Pijn bij hoogtepunten had ik niet. Soms wel n pesthumeur, maar dat kwam denk ik ook door t gedoe allemasl in de mmm

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hier nog iemand hoor ;) wordt er ook gek van!!!!
    en ik slik nog maar clomid 50!!! hoop echt niet dat deze verhoogd gaan worden bij ooit want dan kan ik mijn lol op!

ik heb zelf ook pco maar pijn na hoogtepunt heb ik ook niet!

11. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! Het is dus herkenbaar dat zweten? Erg is het he? Je loopt dan echt te puffen. In het OV op weg naar mn werk is t ook zo erg. Iedereen een dikke jas aan en ik zou t liefst in n bikini gaan zitten ;)

Deel Deze Pagina