He meiden , Vandaag me tweede FM gehad op dag 14. Mijn eitjes waren 17mm beide. Dit was dus goed ook omdat ik meestal mijn eisprong op dag 17 heb ( weet ik dmv ovu testen). Maar... Ik kreeg een samenlevingstest en toen bleek dus dat ze geen zaadcellen konden vinden :s Nu moet ik donderdag terug komen voor nog een FM. En gaan ze weer met die pijnlijke eendenbek een samenlevingstest doen. Als het goed is moet die dan beter zijn en is dit niet het geval moet mijn vriend sperma in leveren. Dit hoefde niet omdat hij 1 dochter heeft en een dood geboren kindje. Dus twee keer zich heeft bewezen. Ook heeft die op zijn 16de met zijn eerste meisje een kindje weg laten halen dus toen ook al vruchtbaar. Kan je dan ineens geen zaad hebben ? Ik maak me ineens nog meer zorgen. En geen eisprong van mezelf nu gelukkig door Clomid wel. En straks ( wat niemand ooit verwachtte) is mijn vriend zijn zaad slecht. Weet iemand hoe dit kan ?
Hai! Het kan best zijn dat je vriend gewoon goed zaad heeft hoor maar dat de samenlevingstest niet goed was. Dat betekend niet dat er geen zaadcellen zijn maar dat deze misschien niet goed doordringen door jouw baarmoederslijmvlies... Wacht idd de tweede meting even af, het kan ook toeval zijn! Sterkte met afwachten!!!
Kan idd hoor, hoeft niets te betekenen. Maar eerlijk gezegd vind ik het erg raar om mensen in de mmm te behandelen zonder eerst ook het zaad van de man te controleren. Zelfs al heeft hij zich in het verleden bewezen. ook zoiets kan veranderen. bv door een doorgemaakte soa of een spatader in een balzak... Het is zo'n simpel onderzoek!
Dat zijn zaad niet getest is ligt niet aan ons de artsen vinden dit niet nodig zowel m'n Gynacoloog en de FA arts. Hun zullen dat wel weten toch ?! Heb het meerdere malen gevraagd. Moet even afwachten tot woensdag.... Brr spannend weer!!
Spannend! Wij hadden ook 2 keer een samenlevingstest laten doen. Beide keren geen zaad gevonden ook geen dood zaad gewoon helemaal niks. Daarna heeft de gyn pas een zaadtest laten doen. En dat was dus bar slecht 0,9 mil. Bij ons betekende het dus niet veel goeds. Zaad is met de tijd steeds slechter geworden. 1 ste icsi poging 0,7 mil 2de icsi poging net genoeg voor 4 eicellen heeft toen 2x moeten doneren omdat bij de eerste lading er te weinig was. Is toen ook een zoekicsi geworden. Maar het goede nieuws is dat we van die poging een gezonde dochter hebben en een gezond zoontje in me buik Dus zaad kan wel degelijk achteruit gaan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap norwegian !! Tuurlijk kan het zaad achter uitgaan al denkt me vriend van niet. Pff gister hele discussie gehad. Hij zegt dat het onmogelijk is blablabla. Ik werd een beetje boos want die arts weet dat heus wel. Nu hopen dat het morgen goed is. En dat me eitjes mooi zijn gegroeid. In me eitjes heb ik nu wel vertrouwen vrijdag rond de 11/12 mm en gister 17mm beide. Dus dit is positief. De FA zei ook nog dat mijn slijm iets troebelig was dit komt omdat het nu nog net niet me goede tijd is. Als het goed is , is mijn slijm aankomende woensdag dus ook helderder ( vruchtbaarslijm ) en kan de zaadjes ook beter zien , en overleeft het ook beter....
Samenlevings test was top met goede zwemmersssss Yeah wel een zorg minder.... En vandaag of morgen een eisprong jippiee...
Stressvol is dat he? Bij ons was de 3e samenlevingstest pas positief. En die 3e test was 2 dagen na mijn positieve ovulatietest en het eitje zat er toen nog Gelukkig toch nog een goede uitslag!! Succes met de wachtweken!
Zeg dat wel !! eerst ben je in de stress omdat ik geen eisprong heb vanmezelf. Dan ineens is de samenlevingstest niet goed heel vreemd. Ben heel blij dat die nu goed was :d En ja dankjewel is weer even afwachten , is ook erg naar want je gaat vanalles voelen haha..