Hallo dames. Ik heb een aantal vragen. Ik ben nu bezig met mijn eerste IVF poging. (Ik heb 6 iui's achter de rug) Bij hoeveel mm (grote follikels) gaan ze de punctie uitvoeren? ( of ongeveer) Tevens is het mij opgevallen tijdens deze behandeling en de voorgaande Dat naarmate ik enige tijd aan het stimuleren Ben telkens weer een soort van blaasontsteking klachten krijg. Zijn er meer dames die dit hebben? Ik zit vandaag op dag 11 van stimuleren. Zijn er meer dames hier die bezig zijn Met IVF in het umcg?
Hallo ik ben ook bezig met onze eerste IVF zit nu op dag 10 morgen eerste echo ben zeer benieuwd voel me eierstokken in ieder geval goed wanneer heb jij de eerste echo??
Loopt jou IVF gebeuren ook in het umcg.? Ik zit vandaag om stimulatie dag 12. Ik heb al 4 echo's gehad.
Nee wij zitten in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg...waarvoor die 4 echo's nu al?? En kan met je blaasontsteking de IVF wel gewoon doorgaan??
Ja. Artsen zeggen dat het geen kwaad kan. Omdat het een ander orgaan is. En de medicatie die ik er voor gekregen heb kan Ook geen kwaad. Ik heb woensdag weer een echo. Umcg zal alles wel tot op de voet willen volgen denk ik Hoe het gaat. Ik ben wel blij met de echo's.
Nog niet veel. Het duurt lang bij mij voordat het op gang komt. Afgelopen vrijdag is de dosis menopur ook verhoogt. Ik ben zeer moeilijk te stimuleren.
Dank je wel! Moet om kwart over een laat je wat weten...wanneer heb jij de volgende echo? Hoe komt het dat je zo moeilijk te stimuleren bent? Bij mij is het met deze medicatie ook nog maar afwachten ik heb Pcos en ben ook wat moeilijker te stimuleren....met de iuis regelmatig gehad dat ik 30 dagen aan het stimuleren was....
Waarom dat bij mij zo is is onbekend. Kunnen geen reden vinden. En dat maakt het ook allemaal moeilijker. Ik heb morgen weer een echo. Morgen vroeg. Ik hoop op een groei spurt.
Ik heb wel eens van Pcos gehoord. Heb er dus wel een beetje een idee van. Maar wat is het precies? Heb je de echo inmiddels al gehad? Ben benieuwd naar jouw echo resultaat. En ik maar denken dat ik lang aan het stimuleren ben... Vergelijken bij die 30 dagen van jou .... Mag ik niet klagen. Ik zit zo tussen 16 a 20 dagen stimuleren.
Pcos houdt in dat ik wel eitjes heb maar ze springen niet of in ieder geval heel zelden...gisteren de echo gehad had 12 follikels links en 8 rechts ze waren wel allemaal nog vrij klein rond de 10 mm vrijdag weer nieuwe echo....hoe is het bij jou gegaan??
Bij mij schiet het niet op. Wat follikel groei betreft. Een enorme tegenvaller. Vind het moeilijk om op deze manier positief Te blijven denken. De eitjes blijven klein. Zit vandaag op dag 15 van stimuleren. Ik heb vrijdag weer echo. Mocht het dan nog zo zijn Dan gaat de dosis weer omhoog. Ik riskeer zelfs een escape iui. En daar voel ik eigenlijk niks voor. Maar het kon volgens de arts Nog alle kanten op. Voorlopig zit ik nog in de race voor IVF.
Dat is ook ontzettend moeilijk al die spuiten die voor gevoel voor niks zijn...hoe laat moet je vrijdag? Ik om half twaalf...sterkte!