bij mij is gisteren de punctie gepland, die ik morgen zal hebben. Mijn eitjes waren toen rond de 17/18 mm (5 stuks) en nog 10 van rond de 13/14/15 mm. Ze gaan niet langer door omdat anders het risico wordt gelopen dat die van 17/18 mm te groot worden. Ze verwachten ook dat door de spuit pregnyl die ik gisteren heb gezet er nog een kleine groeispurt komt.
Ok. Dank voor je reactie. In welk ziekenhuis loop jij? En zit er ook een bepaald minimum aan Aantal eitjes wat je moet hebben voor Je voor de punctie mag gaan?
Flevo. Geen idee, maar ik heb maar 5 grote en daar doen ze gewoon punctie mee, overingens worden er wel zo,n 15 follikels aangeprikt...
Ok. Dus ook de kleine eitjes worden aangeprikt? Dus die kunnen ze eventueel dus Ook laten bevruchten dan?
het ligt aan je situatie bij hoeveel ze een punctie doen. bij mij doen ze het al bij 1, als er niet meer groeien. gelukkig heb ik er nu 3. vandaag weer terug voor een echo. zit nu op dag 15. op dag 13 op 14 mm. dus ik hoop dat ik ma voor 1ste ivf poging kan. ik denk dat ze het wel proberen bij de kleine eitjes maar de kans denk ik een stuk kleiner is.