Leuke dingen lijst voor de maandelijkse ellende

Discussion in 'Zwanger worden' started by MoniqueA, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Dame82 bracht me op een idee en ik heb jullie hulp nodig. :)

Als je ook elke maand teleurgesteld bent als het weer een ronde niet gelukt is.
    Als je ook de dagen weg telt tot je NOD, dan nodig ik je uit....doe gezellig mee (haha het rijmt nog ook)

Ik wil een lijstje gaan maken met alle leuke dingen om lief voor jezelf te zijn als je baalt dat je lichaam niet doet wat je zou willen en om die vervelende wachttijd door te komen.

Ik begin vast met:

- Shoppen voor een leuke outfit, tas of schoenen (mijn persoonlijke tic)
    - Een lekkere reep chocolade....lekker ongezond maar puur genieten.
    - Wijn met een lekker kaasje erbij.
    - Bezoekje aan de sauna
    - Uit eten met je hubby
    - Girls night only, lekker samen klagen met je beste vriendin; het liefste een die niet toevallig net zwanger is geworden ;)

Wie heeft er nog meer goede ideeën? Help ons deze donkere dagen door :D

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Zo helpen we elkaar toch :)
    Ik ga de lijst ook echt proberen... maar ga jij voor elke dag iets verzinnen? Ik denk ik alleen voor de dag waarop ik ongesteld ben geworden!
    Nog wat ideetjes: tijdschrift/boek kopen, naar de bios, avondje bowlen, dvd'tje kopen, kaasfondue eten met veeeel wijn :), een massage of gezichtsbehandeling!
    Op het moment dat je dan (eindelijk) niet ongesteld wordt en dus zwanger bent vervalt de lijst voor een nog mooier doel: een kindje dat onderweg is :)

3. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

Oct 6, 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk lijstje, ik doe ook mee ��
    Ik denk dat shoppen bij de meeste vrouwen wel in het lijstje mag.
    Naar de sauna met een zalige massage erbij.
    Lekker uit eten, met een aperitief en wijn erbij.
    Chocomousse of gewoon VEEL chocolade.
    Genieten van een bioscoopje.
    In je luie zetel met een (nieuw) boek en een cocktail of wijntje naast je.

En natuurlijk zal het lijstje mee aangevuld kunnen worden door jullie ideeën ��

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Ik schat in dat het dure maanden worden voor me...shoppen voor schoenen en tassen, zwangerschapstests hahahaha hoeveel ik die al heb verspild in mijn leven. Massages hahahaha mijn vriend ziet me al aankomen maar ach het leven is soms zo slecht nog niet.

Kaasfondue is ook heeeerlijk! Met een likeurtje erdoor nog lekkerder. Goed idee en het weer wordt er nu ook beter voor. :)

Ik ga dit niet voor elke dag doen inderdaad, daar is mijn salaris niet naar whahaha. Maar gewoon op mijn NOD. Best een goed idee.

Wie heeft er nog meer leuke ideeën?

5. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

Oct 6, 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL

Lekker idee �� dat likeurtje deed ik soms in mijn chocoladefondue maar dit vind ik het proberen waard.

6. Flowertje2

Feb 6, 2014
    47
    0
    6
    Female
    Weer een teleurstelling vandaag, dus wat afleiding heb ik zeker nodig!

Wat ik meestal doe is eten waar ik zin in heb. (Ja niet zo gezond haha maar het helpt!)
    Shoppen is ook leuk alleen niet zo goed voor mijn portemonnee :(

Of lekker even relaxen op de bank met een goede film erbij.
    En je vriend of man lief aankijken voor een lekkere massage, helpt ook bij de menstruatie krampen:)

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Vandaag mijn mond voorbij gepraat tegen een vriendin....was erg leuk om erover te praten dat we er mee bezig zijn, maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat iemand het weet....maar een mens mag toch dromen niet waar? Alhoewel ik natuurlijk niet elke maand tegen een vriendin ons geheimpje kan verklappen.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Waarom zou je dat niet met een vriendin mogen delen, heerlijk toch om daar lekker over te kleppen :cool::D, bij mijn man moet ik altijd uitkijken dat ik het niet te veel doe.

Maaruh voor het lijstje:
    Lekker sushi gaan eten!

Share This Page