Een aantal maanden geleden kregen we te horen dat mijn AMH dramatisch laag is (0.12) Het advies vanuit Zwolle was zeker geen half jaar meer te wachten voor een brusje. De cryo uit 2013 overleefde niet goed dus volgde er een gesprek. We mochten 1 proef ICSI doen, voor een evt 2e poging moest ik meer dan 4 eicellen hebben. Vanaf een AMH van 0.10 doet het ziekenhuis al geen bahandeling meer. Met goede moed begon ik met hormonen spuiten, toen er na een aantal dagen spuiten maar 1 follikel zichtbaar was storte mijn wereld in! Zwolle zou na deze behandeling klaar zijn met ons! Na een paar dagen was er aan de andere kant een kleine follikel zichtbaar. Ze besloten dat ze die eigenlijk ook een kans wouden geven dus ben ik 2 dagen langer gaan spuiten. Met de punctie had ik 2 follikels, 2 eicellen die alle twee bevrucht waren. 1 van 4 cellen van goede kwaliteit zou worden terug geplaatst en de andere van 4 cellen (en matige kwaliteit) werd ingevroren) die terug geplaatst werd was tijdens de terugplaatsing ineens 6 cellen geworden. Eerlijk? Ik zag het niet zitten en was in mijn hoofd al in Düsseldorf bezig! Wat ben ik blij dat ik (wij) naar ons hart en gevoel hebben geluisterd, en deze poging hebben afgemaakt! Ik ben zwanger! Hopelijk krijgen wij half nov een mooie echo! Voor iedereen met een lage AMH, geef de moed niet op! En volg vooral je hart!