Nieuwe jaar nieuwe kansen /ivf/icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wachtbankiemuts, Dec 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

Mar 3, 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik kijk qua traject erg treurig terug naar dit jaar. Ik heb 2 miskramen mogen meemaken. Erg vervelend als je zo intens het tegenovergestelde probeert te bereiken. Toch mezelf weer bijeengeraapt en start het nieuwe jaar met cryo en ivf als dat niet lukt. Ik ga er toch weer voor. Hopen op een plakkertje. Hopen is het, meer Kun he niet doen. Wanhopen wellicht door Google Af te struinen naar bakerpraatjes. Ach zo werkt dat wel bij ons vrouwen. De hoop wat meer sturen zeg maar. Hopeloos zoeken hoe een miskraam te voorkomen ookal is je 11000 keer verteld dat het puur natuurwerk is en je daar niks aan kunt doen.

Deze maand nog een natuurlijke poging daarna toch weer via de mmm

crystals likes this.
  2. crystals

crystals Actief lid

Oct 20, 2015
    404
    95
    28
    Helemaal waar! En erg vervelend van de 2 miskramen. Ik hoop dat je een gelukkig en vruchtbare jaar tegemoet mag gaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen. En 3x is scheepsrecht zeggen ze weleens toch??? Dus wie weet is de 3de zwangerschap een plakkertje laten wij het hopen.

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad. Dat lijkt me toch nog heftiger dan steeds negatieve testen... ondanks dat vind ik ook dat ik een pittig jaar heb gehad wat vruchtbaarheid betreft. Iedere teleurstelling is naar, en tussendoor de ziekenhuisopname en onzekerheid over mijn lichaam en of we nu wel of niet verder kunnen vond ik ook zwaar. Ik ben net vanochtend ongesteld geworden na een tp. Nu maar zo rustig mogelijk de kerstdagen tegemoet en misschien in het nieuwe jaar weer verder. Ik wens iedereen een mooi en vruchtbaar 2018!

4. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

Dec 26, 2015
    112
    4
    18
    Ik wil jullie even veel sterkte wensen! En een heel vruchtbaar 2018.

5. Ila

Ila Fanatiek lid

Aug 30, 2017
    1,237
    989
    113
    Female
    Heel herkenbaar, het afstruinen van Google. Moedeloos word je er soms van en toch de volgende dag weer verder zoeken naar toch nog wat meer info en jezelf blijven voorhouden dat er een grens is tussen je best doen om de kans op innesteling zo groot mogelijk te maken en een miskraam proberen te voorkomen en daarentegen zo gestrest van alles worden omdat je veel te nuchter bent om te geloven in acupunctuur en vruchtbaarheidsyoga. Wij hebben de eerste week van januari de eerste cryo tp, nadat de verse tp een vmk is geworden. Maar gisteren eerst lekker een fles licor 43 en champagne gehaald om met de feestdagen nog even fijn te kunnen genieten en hopelijk even niet te denken aan wat allemaal wel niet slecht is voor mogelijke zwangerschapskansen. Dat komt 1 januari wel weer, dan gaan we vol frisse en goede moed weer verder!

Share This Page