hoi, Ik moet voor het eerst puregon spuiten. Ik weet alleen niet hoe laat ik dat moet doen. Zijn er meer mensen die puregon spuiten en op welke tijd doe je dat? Alvast bedankt voor je antwoord. gr sas
ik deed het altijd rond een uur of 5 smiddags, zodat als ik overdag nog naar de gyn moest hij de dosis diezelfde dag nog kon verhogen/verlagen. maar in principe maakt de tijd niet uit, als je het iedere dag maar rond hetzelfde tijdstip doet.
Ik deed het rond half 5, soms iets eerder soms iets later. Ik heb trouwens nergens gelezen dat het om dezelfde tijd moet, maar deed het voor de zekerheid wel.
nee idd, staat volgens mij idd niet in de gebruiksaanwijzing, maar de gyn zei eht en weet van mijn schoonzussie dat die het ook op hetzelfde tijdstip moest doen, dusse je bent gewoon zelf al goed bezig
Hoi, ik ben ook net begonnen met Puregon en ik spuijt om 9 uur s'avonds samen met Decapeptyl....2 keer auww en dan klaar liefs en succes Luisa
Dank jullie wel. Nu weet ik een beetje waarop ik me moet richten. Ik denk dat ik het s'avonds maar ga doen, want dan kan ik meestal wel een vaste tijd prikken. Dat doe ik ook altijd met de provera en heb het ook met de clomid gedaan. Ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen en of het eindelijk eens een leuk resultaat heeft. gr sas