Hey meiden. We zijn na een aantal jaar mmm en 3 sterretjes nu zwanger van een tweeling! Omdat t twee kindjes zijn hebben hubbie en ik besloten dat voor t eerste kindje wat geboren wordt hubbie een naam verzint en ik voor t tweede kindje. Hubbie is er al uit. Jongen wordt nick en meisje wordt lynn. Vind ze zelf ook erg mooi! Maar nu moet ik nog en heb totaal geen inspiratie. T moet wel bij nick en lynn passen en t liefst dan niet met een beginletter n of l. Willen jullie meedenken?
heej minnie! wat een leuk idee!!! en wat een leuke namen ook! Nick en Linn! Maar kun je dan niet doen , als de eerste een jongen wordt dat hij dan Nick gaat heten en als het 2e kindje een meisje is dat zij dan Lynn gaat heten!? Omdat je schrijft dat je de namen ook erg mooi vind. Bij nick en Lynn vind ik David goed passen voor een jongen En voor een meisje vind ik Eva wel mooi edit: bijna 18 weken!!! wow wat gaat het best wel snel! Weten jullie het geslacht al?
En weet je wat nu t gekke is ise bo........sem spookt ook al dagen in mn hoofd. Dus leuk dat ik die nu weer terugzie! Ise is ook wel okee al zal t dan eerder isa worden.......
Nick en Dave Nick en Dex Nick en Levi Nick en Tom Nick en Luc Nick en Bas Nick en Max Nick en Stan Nick en Sam Lynn en Beau Lynn en Sepp Lynn en Dex Lynn en Tigo Lynn en Suze Lynn en Anna Lynn en Milou Lynn en Myla Lynn en Maya Lynn en Romy Lynn en Nova Lynn en Noa Lynn en Dewi
Meisje - Jongen: Lynn en Mees of Mila en Nick Meisje - Meisje: Lynn en Mila Jongen - Jongen: Nick en Mees
Jongen-jongen: - Nick en Thom - Nick en Aron - Nick en Jonas - Nick en Mike - Nick en Timo - Nick en Jesse - Nick en Marc Jongen-meid: - Nick en Mila - Nick en Julia - Nick en Stella - Nick en Tessa - Nick en Eline Meid-meid: - Lynn en Kyra - Lynn en Zoë - Lynn en Tess - Lynn en Britt - Lynn en Myra - Lynn en Jill - Lynn en Gwen - Lynn en Kate Meid-jongen: - Lynn en Ryan - Lynn en Max - Lynn en Kevin - Lynn en Erik - Lynn en Rick - Lynn en Alex