Ik ben wel benieuwd hoe anderen de namen van onze kindjes vinden. Onze dochter heet guusje en onze zoon heet willem.
Dat dachten wij ers eerst ook van willem. Maar onze willem is een vrolijk en grappig mannetje. De naam past helemaal bij hem.
persoonlijk vind ik willem helemaal niks. guusje vind ik op zich wel leuk maar ik vind namen die op -je eindigen een beetje kinderlijk. Als volwassenen vind ik guusje niet erg geslaagd.
Ik vind de namen superleuk! Zelf houd ik wel van wat 'oudere' namen. En Willem vind ik juist stoer voor een klein mannetje.
Heb ik ook, behalve Maartje vind ik alle namen op -je niet leuk voor een volwassen persoon. Willem vind ik ok, niet super maar ook niet lelijk. Maar joh, lekker belangrijk wat wij allemaal vinden, als jullie maar gelukkig met deze namen zijn!
vind ze te ouderwets, maar ik hou meer van de engelse/americaanse namen, ik denk dat jij dat dan weer niks vind
ik vind Willem héel leuk! Echt een schattige naam voor een klein ventje, en ook een mooie naam voor een volwassen kerel. Guusje, daar heb ik een verdrietige herinnering bij door Guusje Nederhorst. Maar een lelijke naam vind ik het zeker niet .
Guusje vind ik superleuk! Willem iets minder. Zou beide namen zelf nooit kiezen, maar ik vind ze prima kunnen.
Lekker hollands! En aan elke naam wen je en past bij het kind zelf. Ik vind Willem eigenlijk wel stoer voor een kleine man (al zou ik het zelf niet kiezen, past niet bij ons)
Guus vind ik een (ouderwetse) jongensnaam. Guusje voor een meisje vind ik persoonlijk echt helemaal niks. Voor een klein meisje is het op zich schattig, maar ze wordt ook ouder... Willem vind ik ook niet leuk. Echt niet mijn smaak. Sorry!
Maakt niets hoor! Ik was gewoon benieuwd hoe andere erover denken. Ik vind dat gewoon leuk om te weten, zelf hou ik van verschillende soorten namen! Behalve van bijvoorbeeld: rebecca of melissa of zo iets. Als we nog een meisje zouden krijgen vind ik leuk: sterre, sem (voor een meisje), lara, lyz, roos. Voor een jongen vind ik het moeilijker: jonas, senna. Maar ik hoef er ook niet meer over na te denken!