Hoi, Ik wil niet graag ge-googled worden. Dus ik ga even moeilijk doen. Onze zoon heeft de naam; Boom Oom Raam Wij vinden het een stoere en originele naam. Maar wat past erbij? Vandaag loop ik in mijn hoofd met Timo, maar ik voel niet de overtuiging die ik voelde bij de naam van onze eerste zoon. Wat vinden jullie passen?
Aan mij heb je geen goeie... De buurhond heette zo.... Helaas. Wel een erg lieve golden retriever Ik vind het dus moeilijk om er iets bij te verzinnen maar ik hou wel van korte, stoere namen.... Timo vind ik helemaal niets... Mijn opties: Jur Just Tim Tijn Taco Kas Karst Kleis Bink Kick Mees Mart Noa Bodi Bart Aris Art
Bedankt voor het mee denken, wij hadden Art ook op ons lijstje, dus wie weet. Maar ik mis bij elke mogelijke naam dat gevoel van zekerheid. Natuurlijk hou je met een naam dat anderen er andere associaties bij hebben, dat vind ik niet erg, maar ik wacht op dat gevoel ofzo, maar misschien komt dat gewoon niet.
Timo vind ik echt niks. Ik persoonlijk zou er eerder ook een korte stoere naam bij kiezen, en dat vind ik Timo dus niet, stoer. Ideetjes: Vince, Kai, Thy, Benk, Dex, Finn, Bret, Lyle, Knox, Boaz, Joas. Apart, I know.. Maar daar hou ik van
Bedankt allemaal voor het meedenken, er staan een aantal leuke opties tussen. Stoer en kort, dat is toch wel onze smaak. Nu nog de klik met een naam, ik hoop dat het 'vanzelf' komt.
De naam van je zoon lijkt wel Scandinavisch. Wellicht dat je in die hoek kan zoeken. Ik vond zelf thor ook altijd een stoere krachtige naam, helaas mijn vriend niet, dus hebben we andere namen. Mijn oudste zoon heet Stian. Ook krachtig en stoer en je hoort hem nergens ( behalve in Noorwegen)